Poobede:
J-Hope k nám prišiel na návštevu. Som rád že tu nie som sám. Dohodol som sa že Suga postráži Lisu večer. Keďže ja idem na filmový večer. Lisa sa hrá na záhrade. Ja a J-Hope sa zatiaľ rozprávame.Ja: Nečakal som že bude Jungkook taký...
J-Hope: Každý má dobrú a zlú stránku... Len tú zlú stránku nechce nikto ukázať.
Ja: Ty si taký múdry človek.
J-Hope: Skôr pozitívny ale ďakujem.... Čo keby chodíme spolu aby žiarlil?
Ja: To by si pre mňa spravil???
J-Hope: Jasne že hej.
Ja: Tak musíme sa vžiť do toho.
***
V škole: Myslel som že každú chvíľu po nás Jungkook skočí. Ale udržal sa.
Pri Hoseokovi som sa cítil príjemne.J-Hope: Som dobrý herec?
Ja: Úžasný.Usmial som sa na neho a úsmev mi naspäť opätoval. Zrazu k nám prišiel Jungkook.
Jungkook: Tae... Môžem sa s tebou porozprávať?
Ja: Nie... Ponáhľam sa.J-Hope ma chytil za ruku a s úsmevom sme odkráčali smerom von zo školy.
Bolo mi ľúto Jungkooka ale zaslúži si to.
***Jungkook: Ty s ním chodíš?
Jungkook: Halooooo?
Jungkook: Odpovieš???Zrazu sa objavil v mojej izbe. Postavil som sa zo stoličky s tým že mu chcem niečo povedať ale predbehol ma.
Jungkook: Chodíš s ním?
Neodpovedal som mu.
Ja: Choď preč.
Jungkook: Milujem tvoj hlas.
Prisal sa mi na pery. Nevedel som mu odolať tak som hneď začal spolupracovať.
Jungkook: Ja som to vedel. Prepáč mi to Tae ... Ja som nechcel.
Musel som hrať nedostupného. Tak ľahko mu to neprejde.
Ja: Vypadni... Nechcem ťa vidieť.
Pozeral som celý čas do zeme. Bolo mu ťažké odolať.
***Ja: Potrebujem aby si ma pobozkal!
J-Hope: To nemysl-
Ja: Hope!Prisal sa mi na pery a ja som začal spolupracovať. Akurát išiel Jungkook okolo. Ten pohľad stál za to.
( Ja som musela 😂)
Jungkook: Čo to kurva robíte?
J-Hope: Hádam môžem pobozkať svojho chalana... Alebo nie?
Jungkook: Tae? Môžeš na slovíčko?
Ja: Dobehnem ťa Hope.
J-Hope odišiel bez slova.
Ja: No... Čo chceš?
Jungkook: Neviem o čo ti ide ale žiarlim... Moc žiarlim.
Ja: Vraciam ti úder...
Jungkook: Tae... Ja som nechcel.
Ja: To hovor tomu komu so hovoril tie klamstvá... Alebo skôr... Pravdu.
Jungkook: Ja ťa vážne milujem.
Ja: Hej aj ja samého seba.
Chcel som odísť ale chytil ma za zápästie a to ma donútilo sa na neho pozrieť. On sa mi iba prisal na pery...
***
Ráno:
Viete čo sa dnes stalo? Suga je môj triedny! Presne tak! On je môj triedny učiteľ. Neviem ako je to možné.... Ani tomu nechápem.Suga: Kim TaeHyung... Mohol by si ísť do kabinetu?
Ja: Asi nemám moc na výber čo?
Suga: Nie nemáš.
Zazvonilo na prestávku a ľudia teda spolužiaci sa z triedy rýchlo vytratili. Ja sa ani nečudujem keď Suga po nich hádzal kriedy. Išiel som s ním do kabinetu....
Ja: O čo ide Suga?
Suga: Prosím nevolaj ma tak... Som tvoj učiteľ... Prepadáš z matiky.
Ja: Čooo?! Veď tam mám dobré známky!
Suga: Ak myslíš 4...5..4....5...5...3...4..5.
Ja: Nemôžeš mi vylepšiť známky? Proste nejaké pripísať.
Suga: Nemôžem.
Ja: Spravím všetko.
Suga: to znie zaujímavo... Vyfajčíš ma?
Ja: Hej.Na srandu nie je čas. Ale keď má už tú náladu tak prečo nie.... Začal si dávať dole rifle.
Ja: Ty si nesrandoval?
Suga: Vyzerám na to?!
Ja: Suga... Toto nespravím.
Suga: Prepíšem ti zlé známky.
Ja: To nemôžeš!
Suga: Som učiteľ... Ja môžem všetko.
Dúfam že sa páčila 💖😂
YOU ARE READING
Gucci Bitch
FanfictionTaehyung- Chlapec ktorý miloval Jimina nadovšetko... No Jimin sa iba s ním zahrával. Taehyung je obyčajný chlapec ktorý miluje tanec ,spev,svoju rodinu a priateľov nadovšetko.... Suga ho zoznámi s novým žiakom na ich škole Volá sa Jeon Jungkook...