11.

245 15 1
                                    

StalkerBoi69: Už mu nebudeš fajčiť? Škoda... Za koho si ho vymenil? :D

Tae: Za nikoho ty dement.

StalkerBoi69: Ale ale niekto tu má ostrý jazýček :)

Tae: Ty si chorý pes kamo ako fakt... ._.

StalkerBoi69: Uvidíme zajtra kto bude chorý...

Tae: Čo chceš spraviť?!

StalkerBoi69: Uvidíš... Ale páčiť sa ti to nebude :*

Stále neviem kto to je... Musím ísť na to vylučovacou metódou.
Postavím sa z postele a idem k svojmu stolu kde sú rozhádzané papier. Sadnem si na stoličku a prisuniem sa k stolu. Zoberiem si pero do ruky a začnem písať a rozmýšľať nahlas.

Ja: Tak... Začnem od Hoseoka... Na mobile je iba 3 hodiny. Nechápem ako môže byť tak málo na mobile.

Napíšem si meno Hosoeka a spravím čiarku k Sugovi.

Ja: Suga a Hoseok sa poznajú dlho... Suga je dosť často na mobile... Alebo teda skôr bol... Od kedy je učiteľ nevidel som mu v ruke mobil.... Ach toto nevedie nikam!

Hodím papiere na zem od nervov.
***
V škole:

Akurát máme obed... Ale nemám chuť na tie naše úžasné školské obedy.
Pomalými krokmi vychádzam zo školy. Zájdem za roh budovy. Zaujímavé... Dnes tu nikto nie je. Opriem sa o stenu školy a z vrecka si vyberiem krabičku cigariet. Vyberiem si z krabičky jednu cigu a zapaľovač. Cigaretu si zapálim a dám do pusy.
Prejde okolo mňa chlapec ktorý je celý v čiernom. Čierne úzke rifle mu obťahovali jeho vypracované stehná. Biela košeľa dodala k tomu šmrnc.
Nevidel som mu celú tvár keďže mal rúško.

Pozrel sa na mňa...
Jeho pohľad mi naháňal strach. Bol taký bezcitný... Začal sa ku mne pomaly približovať a mňa chytila v tom momente panika. Rýchlo som odhodil cigaretu na zem. Keď už som sa chystal odísť pritlačil ma o stenu. Mal som strach... Začali mi tiecť slzy po tvári... Bál som sa ho. Pozrel som sa do zeme. Keď ma chce udrieť nech to už spraví. Chlapec mi nadvihne hlavičku tak aby sme mali očný kontakt. Dá si dole rúško z tváre.

Jimin: Bojíš sa ma? To som taký škaredý? /Zasmeje sa/

Jeho smiech je pre mňa ako najkrajšia pesnička. Zotrie si slzy a stále udržiavam s ním očný kontakt.

Ja: N-nespoznal som ťa... Prepáč

Silno ma objíme. Jediné to čo teraz potrebujem je objatie.

Jimin: Teraz pôjdeš somnou a všetko mi vysvetlíš.

Ja: Musím zostať v škole... Mám ešte 3 hodiny.

Jimin: Povedal som že pôjdeš somnou.

Začne ma ťahať za ruku... Ideme ku školskému parkovisku. Kam to chce ísť? Čo keď ma chce zneužiť?

Jimin: Dnes tu nemám auto... Takže si daj tú prilbu. /Ukáže na motorku kde je položená prilba/

Ja: Nikam s tebou nejdem!

Jimin: Tae... Buď to pôjde po zlom alebo po dobrom.

Ja: Nikam nejdem!

Jimin: Chcem ti len pomôcť.

Sorry za chyby

Gucci BitchWhere stories live. Discover now