22.

175 8 3
                                    

Chcel som byť čo najďalej od Jungkooka... vlastne som ho už nikdy nechcel vidieť.

Bežal som po uliciach Seoulu až kým som nenarazil do niekoho. S uslzenymi očami som sa tej dotyčnej osobe ospravedlnil a poklonil som sa mu. Zhlboka som sa nadýchol a premýšľal som ako si vyčistiť hlavu aspoň na nejakú chvíľu... mohol by som zájsť na starý most... vždy som tam chodil keď ma niečo trápilo... od centra to nebolo zrovna ďaleko...
Cesta mi trvala nejakých 15 minút.

Kto je ten chlapec ktorý mu písal? Prečo mi to vlastne nepovedal? S týmito otázkami som spadol na kolena a pozeral som sa na zurivú rieku. Čo mám teraz robiť? S povzdychom som si sadol na okraj mosta a z vrecka som si vybral mobil. Keď som si všimol niekoľko zmeškaných hovorov od Jungkooka len som si z mobila vybral SIM kartu a odhodil som ju do rieky. Čo by sa stalo ak by som tam skočil? Pohltila by ma rieka... kto vie či by našli moje telo...

S úsmevom psychopata som pozeral na rieku... mal som pocit ako keby hovorila "skoč". Sadol som si tak aby mi nohy vyseli z mosta. Jemne som sa chytil železného zábradlia a premýšľal som čo teraz... chcem ukončiť svoj mladý život? Alebo chcem myslieť na klamára ktorý ma zničil? Buchol som päsťou do železného zábradlia na čo som potichu fňukol pretože to bola dosť nepríjemná bolesť.

Po mojom nudnom rozmýšľaní o budúcnosti som sa rozhodol postaviť zo zeme...

Čo si myslite? Skočil Tae alebo nie?

Gucci BitchWhere stories live. Discover now