Tie dokonalé vety ktoré vypúšťal z úst by som mohol donekonečna počúvať. Bolo to všetko ako v rozprávke ale všetko sa raz musí skončiť. Presne tak zavolala mi moja mama že už je doma a mám ísť okamžite domov.
Ja: Mrzí ma to Kookie.
JungKook: V poriadku Tae... Môžem ťa odviezť aspoň domov? Nerád by som bol keby ideš v tejto tme sám domov... Bojím sa o teba.
Ja: Môžeš~ ale najprv chcem niečo~~
JungKook: Čo by si želal moj milovaný?
Ja: Veľkú pusu od Jungkooka~
Vyplazil som mu jazyk ako malé dieťa a on mi dal tú najdlhšiu a snáď najväčšiu pusu na čelo. Obmotal som okolo Jungkookového pásu nohy a silno som sa ho chytil.
JungKook: Lenivec.
Ja: Aj tak ma miluješ~
JungKook: Tak to si píš Baby~
🚧🚧🚧Pred Taeho domom:
S Jungkookom sme si sadli na schody a zhlboka sme dýchali. Celú cestu v aute sme si spievali. Možno nie je taký egoistický... Možno sa naozaj zmenil... Dokáže byť veľmi starostlivý... a hlavne si vypočul pár mojich problémov po ceste... to bolo od neho milé... No nemôžem si byť istý že ma miluje...Je to len predsa JungKook...Musím byť opatrný
JungKook: Tae? Myslíš že by som túto noc mohol u vás prespať?
Ja: To by mamka nedovolila
JungKook: Nechaj to na mňa zlatíčko.
Vtisol mi pusu na líce a v tom momente otvoril dvere Park. JungKook hodil na neho pohlad: Toto je moje nedotýkaj sa toho.
🚧🚧🚧
Nakoniec mama dovolila aby JungKook spal u nás. Povedala ,že som mu to dlžný za tú prespávačku. Našťastie máme celý dom pre seba. Mamka ide niekam na ples s nejakým kamošom. Park nechcel ísť takže je bohužiaľ s nami doma. Ale mal by tiež niekam odísť.
Ja: Kook? Nechceš niečo papať?
JungKook: Bohate mi stačíš ty.
Zvalil ma na postel a sadol si na mňa obkročmo. Vyhrnul mi moju mikinu a celé moje bruško mi začal obsypávať jemný bozkami. Bolo to tak príjemné znovu cítiť jeho pery na mojom tele.
JungKook: Tvoja pokožka stále chutí sladko~
Pri tejto vete som celý zčervenal. Chcel som niečo povedať ale Jungkookové pery ma prerušili. Začal bozkávať moju najväčšiu slabinu a to bol moj krk.
Cítil som sa ako v siedmom nebi ... teda kým zo mňa nestrhol rifle.Ja: K-Kook!! To boli moje obľúbené rifle~!!
JungKook: Bez nich vyzeráš lepšie~
Rýchlo si ma otočil na bruško a nakoniec ztrhol zo mňa boxerky. Priznávam trocha som sa zľakol takže som nechty zaryl do postele.
JungKook: Baby sľubujem ,že budem nežný.
Ja: Sľubuje-
Než som stihol dopovedať celú vetu JungKook do mňa strčil dva vlhké prsty. Hneď na to som vykríkol od slasti. Začal s nimi veľmi rýchlo hýbať no nemohol som si dovoliť hlasno stonať keďže Park je stále doma.
JungKook: Chcem ťa počuť stonať Tae~
Ja: E-ešte nemôžme K-Kookie~!
JungKook: Ale môžme.
Otočil som k nemu hlavu a prižmuril som oči. Prisal sa na moje pery a začali sme sa dravo bozkávať. Znovu zrýchlil s prstami a ja som mu dosť silno zahryzol do spodnej pery. Snažil som sa všetky tie slastné stony zadržať v sebe ale mal som pocit že sa to nedá.
Ja: J-Jung-Kook!!!
Slastne no zároveň naštvane som vykríkol jeho meno a on prestal pohybovať s prstami.
JungKook: Bolí ťa to?
Ja: O to ne-nejde len je tu stále Park.
Zjavne to ignoroval keď znovu začal rychlo pohybovať s prstami. Zrazu niekto zaklopal na dvere a Kook sa pozrel na mňa.
Park:Deje sa niečo TaeHyung? Počul som nejaké čudné zvuky.
Ja: Len som spadol!
Park: Si v pohode?
Ja: áno som! Ale nechoď sem! Som nahý!
Park: Už ako malého som ťa videl nahého
Zasmial sa a ja s ním. JungKook hodil jeho typicky zabijácky vyraz na mňa. Prižmuril som oči a zašepkal som.
Ja: Bol som dieťa
YOU ARE READING
Gucci Bitch
FanfictionTaehyung- Chlapec ktorý miloval Jimina nadovšetko... No Jimin sa iba s ním zahrával. Taehyung je obyčajný chlapec ktorý miluje tanec ,spev,svoju rodinu a priateľov nadovšetko.... Suga ho zoznámi s novým žiakom na ich škole Volá sa Jeon Jungkook...