18.

208 13 0
                                    

•••
Viete aké to bolo ponižujúce byť v tom okne? JungKook musel zavolať hasičov pretože ma z neho nevedel dostať von. Nikdy v živote som sa trapnejšie necítil. Ale aspoň ma vytiahol pekný hasič.

JungKook: Prepáč mi to Tae... Sľubujem že sa to už viac nebude opakovať.

Ja: V poriadku JungKook.

JungKook: Tae?

Pritiahol ma k sebe do objatia a obmotal okolo nás deku. Spokojne som zavrčal a dal som mu jemnú pusu na líce.

Ja: Prosím?

JungKook: Chcem ti ukázať život taký aký si ho nikdy nevidel...Chcem aby si bol každý deň somnou a chcem aby si bol šťastný tak ako nikdy pred tým... Chcem aby si spoznal krásnu stránku života...Budeme si užívať dokiaľ budeš pri mne~

Jeho slová ma milo prekvapili. Proste som nečakal ,že by zrovna JungKook niečo také vypustil z úst. Ale priznávam ,že ma to dojalo. Nikto mi nikdy nič také krásne nepovedal.

Ja: Kook...

Povzdychol som si pretože som nenašiel vhodné slová. Nahol som sa k jeho perám ktoré chutili ako maliny. Spojil som naše pery a začali sme si oplácať vášnivé bozky ktoré boli plné eufórie. Bol to tak nádherný pocit no zároveň chutný. Jungkookové pery boli vždy sladké. Obmotal som okolo Jungkookového krku ruky a on spravil niečo podobné... on mi zase obmotal ruky okolo pásu.
Po chvíli sa odomňa odtrhol JungKook zjavne kvôli nedostatku kyslíka... no ja by som mohol kľudne stále pokračovať.

JungKook: Tae...Dovoľ mi ťa rozmaznávať láskou a slasťou... Dovoľ mi byť s tebou každý deň... Dovoľ mi pozerať sa do tvojich hnedých očí... Dovoľ mi ochutnávať tvoje jahodové pery každú chvíľu...

Dnes taká kratšia časť 💖

Gucci BitchWhere stories live. Discover now