Ráno 4:40:
Možno sa pýtate prečo nespím. No povedzme že vonku je brutálna búrka a mám pocit že zachvilu sa rozpadne táto vila. V obývačke je brutálna zima.Sladká bolesť: Jimin?
PaboJimin: Prečo nespíš?
Sladká bolesť: Je tu brutálna búrka...
PaboJimin: Jasne že si s tebou budem písať. Nemáš zač.
Sladká bolesť: Prečo si sa ku mne tak choval?
PaboJimin: Chcel som nejako zakryť tie city... Nechcel som ti ublížiť... Prepáč. Správal som sa ako idiot.
Ja: STUPIDA! >°<
PaboJimin: Ináč Sugu som videl s malou Lalisou... Ehm???
Sladká bolesť: Vysvetlenie: Suga chce byť u nás.... Ok? A stará sa mi o sestru. Bol by z neho dobrý otec.
PaboJimin: Hej z neho by bol super otec. Dnes som ho videl v parku s Lalisou. Hral sa s ňou... Naháňal ju... Rozprávali sa. Boli veľmi zlatý ^•^Používateľ Jung Hoseok vás žiada o priateľstvo.
Hmm... Potvrdil som to priateľstvo.... Aké nečakané prišla mi správa.
Hoseok: Ahoj. Si veľmi pekný chalan. ^•^
Tae: Ahoj... Poznáme sa???
Hoseok: No ja ťa poznám. Som tvoj "fanúšik".
Tae: "Fanúšik"?
Hoseok: Veľmi sa mi páčiš. Obdivujem ťa veľmi. Si dokonalý. A malá Lalisa je veľmi cute♡
Tae: Kto sakra si? Ako je možné že ťa nepoznám??? A odkiaľ poznáš moju sestru??? O-O
Hoseok: Povedzme že viem všetko o tebe. Viem kde sa nachádzaš práve teraz.
Tae: No davaj.Toto nedá aj keby neviem čo.
Hoseok: Si na chate s Jungkookom.
Odkiaľ to kurva vie???
Hoseok: Netvár sa tak. Nechcem ti zle.
Čo to kurva???? Určite je to náhoda.
Hoseok: nevieš zaspať lebo je búrka. A Jeon ide za tebou. Dobrú noc :) 💕💕
Hodil som mobil na zem. Je mi jedno či by sa rozbil. Ja len nechápem toho typka... Ako to vie? Ako vie kde som s kým som a čo robím? Ako?
Jungkook: Prečo si ničíš mobil?
Ja: Písal mi nejaký čudný chalan.
Jungkook: Aký?
Ja: Neviem... Nepoznám ho... Ale vie že som s tebou na chate. Nie je to čudné?
Jungkook: Kašli na to.
Ja: Ale ako vie že som tu? Odkiaľ to kurva vie?
Jungkook: Tae ukľudni sa.
Ja: Nebudem kľudný! Daj mi pokoj.Utekal som do našej izby. Samozrejme že som nezabudol tresknuť dverami. Skočil som na posteľ a zakryl sa paplónom. Snažil som sa na to nemyslieť a ukľudniť sa. Čo keď spraví niečo mojej rodine?
Do izby vošiel Jungkook. Zavrel dvere a ľahol si vedľa mňa.
Jungkook: Prepáč.... Vieš o tom že keď si nasraný si veľmi sexy?
Prisal sa mi na pery zrazu sedel na mne.... Ani neviem ako ale ocitol som sa nahý. Jungkook mi robil po celom tele cucfleky.
***
Potrebujem Ježiša
YOU ARE READING
Gucci Bitch
FanfictionTaehyung- Chlapec ktorý miloval Jimina nadovšetko... No Jimin sa iba s ním zahrával. Taehyung je obyčajný chlapec ktorý miluje tanec ,spev,svoju rodinu a priateľov nadovšetko.... Suga ho zoznámi s novým žiakom na ich škole Volá sa Jeon Jungkook...