10.

264 16 0
                                    

O mesiac neskôr:

Suga ma stále využíva....Jungkook ma mláti... Nejaký chalan ma ponižuje cez net.... Začali ma šikanovať.... Chcem naspäť svoj starý život...

Snažím sa čo najrýchlejšie prejsť cez chodbu. Vidím Jungkookov pohľad... Je taký bezcitný.... Taký iný

Jk: Ide lúzer!

Všetci sa na mňa otočili a začali sa smiať. Mal som chuť plakať.  Prečo mi to robí? Veď som mu povedal že som to iba hral. Prečo mi takto ubližuje?
***

Pozerám von oknom a premýšľam. Aké by to bolo keby ho nestretnem? Aké by to bolo keby sa do neho nezamilujem?

Správa:

StalkerBoi69: Dnes ťa nemá kto vyjebať? Preto si taký smutný? :D

Tae: Daj mi už konečne pokoj.

StalkerBoi69: Nedám :) Zaslúžiš si to. Si obyčajná štetka.

Tae: Spravil som ti niečo?

StalkerBoi69: Mne nie... Ale zlomil si mu srdce.

Tae: Už som mu povedal že som to všetko hral... Čo chce viac by chcel?!

StalkerBoi69: Chce aby si trpel ako on :)

Tae: Kto si?

StalkerBoi69: Tvoja nočná mora :))

Tae: Poznám ťa?

StalkerBoi69: Poznáš ma ako tvoju nočnú moru... Viem o tebe všetko :)

Tae: Aj ja viem o tebe všetko ;)

StalkerBoi69: Viem že sa bojíš večer zaspať... Myslíš si že by k tebe prišiel Jungkook a dobil ťa :)
Začal si kvôli nemu piť...fajčiť...
A o sebapoškodzovaní ani nehovorím :)
Chceš s tým všetkým prestať ale nevieš ako :')
Si obyčajná nula TaeHyung. Nikdy si nič nedosiahol. Nikto ťa nikdy nebude mať rád.

Slzy mi stiekli po tvári. Ten chalan má pravdu...Neviem s tým prestať. Mobil som hodil čo najďalej od seba. Je mi jedno či sa rozbil... Zo stola som si zobral whisky a začal ju popíjať.... Po pár "pohárikoch" mi začalo byť lepšie. Mám pocit šťastia. Z vrecka som si vytiahol žiletku. Pípol mi mobil...Žiletku som schoval naspäť do vrecka... Neodolal som tomu. Postavil som sa z postele a išiel som k mobilu ktorý je hodený na zemi. Mobil zdvihnem zo zeme a pozriem sa na displej.

Ja: No super... Môžem si kúpiť nový.

Zapnem si mobil a pozriem sa kto mi písal. Jasné že on.... Kto iný by mi písal?

StalkerBoi69: Ideš to ukončiť? :D to si taký slabý?

Tae: Nie som slabý... Len ma nebaví tento život.

StalkerBoi69: Pred tým ťa bavil :) chýba ti sex? :D Skús ísť do baru. Zapadneš tam :)

Položím mobil na posteľ a idem do obývačky. Sadnem si na gauč a začnem premýšľať... Po chvíli premýšľania si zapnem telku a pustím si nejaký animák.
***
Ráno som meškal na prvú hodinu... Celú noc som pozeral filmy.... Na chvíľu som zavrel oči... Proste som zaspal.

Suga: Tae... Poď zamnou.

Super... Už zase...

Idem za ním do kabinetu. Zatvorím dvere.

Ja: Tak dnes to bude čo?

Suga: Už nič /usmeje sa/  pozri /ukáže mi všetky moje známky/

Ja: Č-čo?! /Usmejem sa/

Konečne neprepadavam z matiky! 

Hehe áno žijem xd nová časť víde v štvrtok.
Sorry za chyby alebo preklepy.

Gucci BitchWhere stories live. Discover now