🌸🌸🌸
U Kookieho doma:
Ani neviem kedy naposledy som tu bol. Vôbec sa to tu nezmenilo. Sadol som si na jeho mäkkú posteľ ktorú som moooc miloval.
JungKook: Zavri oči Tae.
Ja: A je to...um bezpečné?
JungKook: Od kedy je hádzanie nožov bezpečné?Pozrel sa na mňa a nadvihol jedno obočie.
Ja: Č-čo?!
JungKook: Pre boha Tae kľud. Robil som si srandu. Zavri prosím ťa už tie oči.Rýchlo som zatvoril očká a pritiahol som k sebe nožičky.... zhruba po pár minútach som započul buchot čo ma trochu znepokojilo ale očká som mal stále zatvorené.
JungKook: Môžeš otvoriť očká Babe.
Otvoril som oči pred ktorými som mal strieborný náramok. Obzrel som si ho poriadne a všimol som si tak naše iniciály: KT+JK. Dojalo ma to k slzám. Pozrel som sa mu hlboko do očí.
Ja: P-Prečo Kookie?
Fňukol som a po tvári mi stiekli slzy. Kookie si vedľa mňa sadol a zobral si ma do objatia.
JungKook: Pre moje malé Baby všetko...Nechcem byť už bez teba Taehyungie.
Viac som sa na neho natlačil a počúvam som jeho tlkot srdca ktorý ma ukludnoval.
Ja: Cítil som sa kvôli tebe ako...kurva... celý čas...A ešte k tomu si mi ubližoval... Prečo?
Hneď na to Kook uhol pohladom.
JungKook: Mrzí ma to Tae... j-ja neviem prečo... chcel som byť s tebou... Ale ty si ma stále odmietal...Bolelo to.... Moc...
Ja: Prepáč Kook.
Dal som mu jemnú pusu na pery a on sa hneď usmial ako slniečko.
JungKook: T-Tae? Nechcel by si tu prespať?
Nahodil som prekvapený vyraz. Ak sa mám priznať stále mu nedôverujem. Bojím sa ,že mi niečo spraví. Takže som musel hľadať dokonalú výhovorku ktorej uverí.
Ja: Veľmi rád by som... A-ale musím sa... učiť... a nie je mi dobre Kookie
JungKook: Tae... Ty malý klamár~~
Začal ma štekliť a ja som sa začal smiať ako idiot.
Ja: Ko-Kookie~!!! J-ja... J-ja sa po-pocikám keď ne-neprestaneš~!!
JungKook: O tvoj moč vážne nestojím
Zasmial sa a prestal ma štekliť. Pozrel som sa na neho celý červený a udychčaný. Kamarátsky som ho udrel do ramena a on si ľahol na postel a začal hrať mŕtveho.
Ja: Vážne Kookie~?
Sadol som si na neho obkročmo a začal som na ňom skákať ako keby som mu prirážal na proti. JungKook si rýchlo zahryzol do pery a ja som sa uškrnul. Po nejakých tých tých 3 minútach ma začalo niečo tlačiť na zadku. Ou...Toto som asi nemal robiť.
Ja: E-ehm... K-Kookie?
JungKook: T-Tae p-prosím neprestávaj~Sám som nevedel ako mám reagovať. Bolo to pre mňa... čudné... znovu som sa začal na ňom pohybovať a Kookie začal hlas vzdychať. Jeho vzdychy ma privádzali do šialenstva no zároveň som sa bál...
JungKook: Ahh~~ T-Tae~~ najradšej by som ťa vy-vymrdal a to poriadne~!
Zavrčal a na jeho krku navreli žili. Nahol som sa k jeho krku ktorý som začal jemne bozkávať.
JungKook: Tae~ potrebujem tvoj šťavnatý zadoček ahh~~
Ja: Nie.
Rychlo som zliezol z neho dole a utiekol som z jeho izby.Fuck kam teraz? Obzrel som sa okolo seba a videl som dlhu chodbu. Rýchlo som bežal k najbližším dverám. Vošiel som do neznámej izby a zamkol som dvere. Znovu som sa obzrel okolo seba. Och som v kúpeľni. Išiel som k malému oknu ktoré som otvoril. Na dvere začal búchať Kook. Rychlo som sa vopchal do okna a snažil som sa tak utiecť...
JungKook: OTVOR TIE DVERE TAE!
Ja: NIKDY!Pomaličky som preliezal oknom keď zrazu som sa tam zadkom zasekol. Nie nie nie...toto sa nemohlo stať prosím nie! Začal som so sebou mykať zo strany na stranu aby som vedel vyjsť von ale nepomohlo to... stále som tam bol na štyroch a stále som bol zaseknutý... prečo mám kurva tak veľký zadok?!
Nakoniec sa nejako Kook dostal dovnútra... započul som jeho smiech a ja som nespokojne som zavrčal.Ja: Vážne vtipné...
JungKook: Je to vtipné~
Ja: Všetko je to kvôli tebe!
JungKook: Je to kvôli tvojmu veľkému zadku TaeTae~~
Ja: TO ODVOLÁŠ!
JungKook: Veď je veľký...Hmmm mám to ale pekný výhľad~
KAMU SEDANG MEMBACA
Gucci Bitch
Fiksi PenggemarTaehyung- Chlapec ktorý miloval Jimina nadovšetko... No Jimin sa iba s ním zahrával. Taehyung je obyčajný chlapec ktorý miluje tanec ,spev,svoju rodinu a priateľov nadovšetko.... Suga ho zoznámi s novým žiakom na ich škole Volá sa Jeon Jungkook...