13.

257 13 2
                                    


Pozorujem ho.
Zrazu sa to stalo. Bolo to také rýchle... Spojil naše pery...Hneď som mu začal oplácať bozky. Nepremýšľal som nad tým prečo to vlastne robím...  Spokojne sa usmial do bozku a on ma chytil za boky ktoré mi hneď silno stlačil. Zavzdychal som mu do bozku a on mi jemne zahryzol do spodnej pery. Všetka tá vášeň medzi nami ma hrozne vzrušovala. Ale musel som to zastaviť. Rýchlo som sa odtiahol od neho.

Jk: Takže žiadne city hej? /Zasmeje sa/

Pretočím očami a zčervenám. Nie je to fér. Vie veľmi dobre,že sú v tom city.

Ja: Už ma pustíš?

Pozriem sa na neho a nadvihnem jedno obočie. JungKook sa nahnem k môjmu uchu a zašepká

Jk: Až keď spravíš Daddymu malú službičku~

Jemne mi zahryzne do uška a ja sa celý zachvejem. Musíš mu odolať Tae. Doma si môžeš vyhoniť nad kvalitným pornom ale nedávaj nič najavo. Môj mozog a srdce vedú v tejto chvíli medzi sebou poriadnu vojnu. Musím mu odolať! Odstrčim ho od seba a obzriem sa okolo seba.

Ja: Kde je ten skurvený kľúč?

Jk: Až keď ma vyfajčiš~

Pretočím očami a idem k posteli. Jungkook ide zamnou, ja si len povzdychnem a znovu pretočím očami. JungKook ma zhodí na posteľ. Sadne si na mňa obkročmo a začne mi vášnivo bozkávať krk. Keďže viem ,že nemá žiadny význam sa brániť tomu tak ho nechám robiť to čo robí. Zakloním hlavičku a začnem potichučky vzdychať.

Jk: No vidíš baby ,že to ide aj po dobrom.

Ja: Drž hubu!

Jemne mi zahryzne do krku a ja sa celý zachvejem, keďže krk je moja najväčšia slabina.  Začne mi robiť po celom krku cucfleky a to sa mi prestane páčiť.

Ja: JungKook!!! Bude to každý vidieť!!

Jk: Aspoň budú všetci vedieť ,že si môj majetok

Ja: Ja nie som tvoj majetok!!!

Jk: Vtedy si bol tak prečo nie si teraz?

Vyzlečie mi tričko a uškrnie sa. Prestáva sa mi páčiť táto hra. Chytí mi tak silno ruky aby som s nimi nemohol hýbať a začne mi celú hruď obsypávať jemnými vášnivými bozkami. Zahryznem si do pery aby nebolo počuť moje vzdychanie. Znovu mi začne robiť cucfleky ale tentokrát na brušku. Pomaličky mi začne vyzliekať rifle. Vlastne... Je mi to už jedno. Je mi jedno čo somnou spraví. Aj tak je to len rozmaznaný idiot ktorý nevie pochopiť , že lásku si nekúpi za peniaze. Hmmm... Ale čím si teba kúpil Tae?

Moje rifle odhodí do rohu izby a rýchlo mi stiahne dole boxerky. Keďže som hrozne hanblivý a dlho som nemal sex tak hneď celý zčervenám a uhnem pohľadom.

Jk: Môžem?

Na čo sa teraz hrá? Do teraz nemal môj súhlas a zrazu ho chce?!

Pozriem sa na neho a on sa len usmeje. Rýchlo si vyzlečie rifle a aj boxerky. Hodí ich na zem a vyzlečie si biely košeľu. Všimnem si jeho jazvy na ramene.

Ja: Čo sa ti stalo?

Jk: Niereš to~

Dá mi jemnú pusinku na bruško a ja sa celý zachvejem. Roztiahne mi nožičky a prisunie si ma k sebe bližšie... Chytí si svoj úd a začne mi s ním dráždiť zadoček. Strčí do mňa špičku a moja odpoveď je slastné zavzdychanie.

Jk: Páči sa mi keď si taký citlivý~~ Hrozne ma to vzrušuje Tae~

Pohladká ma po tváričke a silno ho do mňa vrazí až po koreň. Prehnem sa v chrbte a fňuknem od bolesti.

Ďalšia časť bude neviem kedy~
Ale asi v piatok keďže mám teraz spisovateľské chvíľky :D

Gucci BitchWhere stories live. Discover now