Semmi kedvünk nem volt visszamenni, de mivel mindketten fáztunk, és féltünk attól, hogy észreveszik, hogy kiszöktünk, inkább jobbnak láttuk, ha hazamegyünk.
Az ablaknál egy puszit nyomott a homlokomra, mire én totál elpirultam, bár Ő ezt nem láthatta, mivel nagyon sötét volt.
Mindketten bemásztunk, és én boldogan aludtam el.Másnap 9 körül keltem, de senkit nem találtam a házban. Josh valószínű egy haverjánál van, Apuék meg dolgozni mentek, és késő érnek haza, a konyhapulton hagyott üzenet alapján.
Letudtam a reggeli futásomat, és gondoltam írok Haileynek, hogy találkozzunk. Rögtön válaszolt is.
Felvettem egy egyszerű rövidnadrágot, és egy piros mintás pólót, majd elindultam a kedvenc kávézónkba, a Flowers'be. Ez a törzshelyünk. Itt vannak a legjobb kávék, és a legfinomabb sütik.Leültem az egyik boxba, és vártam egy kicsit, mire Hailey meg is érkezett. Szorosan megölelt, majd leadtuk a rendelésünket.
Itt volt az alkalom, hogy elmondjam neki.
-Hailey, nem fogod elhinni, mi történt velem. - kezdtem,de látva elszörnyedt arcát, gyorsan folytattam. -Nyugi, nincs semmi baj. Csak... csak..
-Bökd ki Mia. -mondta.
-Aidan visszajött.
-Mi?? -ugrott fel a helyéről a legjobb barátnőm, de mivel minden szem rá szegeződött, így visszaült a helyére.
-És mi történt?- kérdezte kíváncsian.
-Hát nem tudom, nagyon más lett. Már kiskorunkban is cuki volt, de most iszonyúan helyes, és a mosolya, aaa, nem akarod tudni. - sóhajtottam, majd lehajtottam a fejem az asztalra.
-De, akarom. És mi van most köztetek? Van barátnője?
-Nincs, amint megtudta, hogy hazajönnek, ejtette a csajt. -válaszoltam meg kérdését, ami egy kicsit megnyugtatta a szívem.
-Szóval miattad dobta? - virult fel az arca, és gyanakvóan kezdett méregetni.
-Nem, dehogy. Csak nem szerette.
-Na jó, mesélj el mindent.
Ezzel elmeséltem neki a történteket a vacsorától kezdve a tegnap estéig. Hailey szájtátva hallgatott végig, és úgy mosolygott, mint egy vadalma.
Mikor befejeztem, csendben ültünk pár percig, láttam, hogy valamin nagyon agyal, majd megszólalt.
-Szerintem szerelmes beléd.
-Mi? - kérdeztem.
-Mi az, hogy mi? Teljesen beléd van esve. Mianak hív valaki mást, és félredobva mindent hazarohan hozzád, és elaltat a karjai közt. Mi ez, ha nem szerelem?
Szavai hallatán elgondolkodtam. Talán Ő is úgy érez irántam, mint én iránta?
Lehetséges lenne?
Jóleső melegség áradt szét bennem, és hihetetlenül boldog voltam. De nem akartam beleélni magam.
Így megbeszéltük Haileyvel, hogy figyelni fogunk, hátha Aidan ad valami jelet.Hazaérve átöltöztem egy kényelmes melegítőbe, és elkezdtem kaja után kutatni.
Nem találtam semmi ehetőt, így sütöttem pár szelet csirkemellet, és összedobtam egy kis salátát is, így legalább nem kellesz Anyunak fáradnia a főzéssel.
Elégedetten dőltem le a kanapéra, kezemben az ebédemmel, és elkezdtem nézni egy részt az egyik kedvenc sorozatomból.
Már teljesen belemerültem, mikor megszólalt a csengő.
Fogalmam sem volt, ki jöhetett, de siettem ajtót nyitni.
Meglepetésemre Aidan állt az ajtó előtt, két zacskóval a kezében.
-Gondoltam megmentelek attól, hogy egész nap egyedül legyél és halálra undd magad. -mondta, majd egy féloldalas mosoly kíséretében besétált a házba.
-Gyere be nyugodtan -dörmögtem az orrom alá, de úgy tűnik, nem voltam elég csendes, mert felnevetett.
Beléptem a konyhába, de Ő addira már kipakolt egy csomó édességet és üdítőt a pultra.
-Remélem nem akarsz elhizlalni. Egyébként pont most csináltam salátát.
-Nem, de ezek jobbak lesznek a filmezéshez.
-Ki mondta és mikor, hogy filmezünk? -kérdeztem felvont szemöldökkel.
-Én és pont most. -mondta, majd megragadta a kezem, és behúzott a nappaliba.
Elindítottuk a Beavatott című filmet, majd felbontottunk egy chipset, és tekintetünket a képernyőre tapasztottuk.
Már csak egy darab chips volt a zacskóban, és kezemmel már utána nyúltam, hogy kivegyem, de ezzel nem voltam egyedül.
Aidan is odakapta a kezét, és hirtelen egymásra néztünk.
-Enyém az utolsó, mivel én vagyok a lány. -mondtam, mire Ő ravaszul elmosolyodott.
-Tudod Mee, míg kicsik voltunk, bevettem ezt a dumát, de ma már nem. - erre én is felnevettem, mert emlékszem, hogy régen tényleg mindig ezzel zsaroltam.
De mégsem hagyhattam, hogy Ő nyerjen.
Ezért gyorsan kiszedtem a chipset a zacskóból, és futni kezdtem, mire Aidan felállt, és mérgesen utánam eredt. A konyhapultnál kergetőztünk egy sort, és már mindketten fuldokoltunk a nevetéstől.
Egy percre megint tíz évesnek éreztem magam. Ezt hozta ki belőlem Aidan. Mindig vidám, és felszabadult voltam a közelében.Épp a kanapé felé szaladtam volna, mire hirtelen elkapta a derakam, és egy magabiztos mozdulattal magához rántott.
A szívem százszor olyan gyorsan vert, mint eddig valaha. Ott álltunk, fejemet a vállának döntöttem, Ő pedig még szorosabban húzott magához.
Látni akartam az arcát, így megfordultam kezei között.
Arca tiszta piros volt a rengeteg futástól, haja össze-vissza állt, szeme ragyogóan csillogott.
Egyszerűen nem tudtam levenni róla a szemem.
Kezét lassan az arcomhoz emelte, de közben egy pillanatra sem törte meg a köztünk lévő szemkontaktust.
Kisimított egy tincset az arcomból, és lágyan a fülem möge tette.
Szemei elszakadtak az enyémektől, és lenézett a számra.
Tudtam. Mióta itt van, ez a második alkalom, hogy meg akar csókolni. Már vészesen közel volt, és szánk már majdnem összeért, de a pillanat varázsát mégis én törtem meg.
-A másik csomag csak az enyém. -szinte leheltem a szavakat az ajkára, majd kibújtam kezei közül.
Felnevett, és én betáncikáltam a nappaliba, és leültem a tv elé.
Pár perc múlva Ő is visszajött. Mosolyogva ült le mellém, bár már látványosan közelebb húzódott, mint eddig.Mikor vége volt a filmnek, Aidan hazament, én meg abban a pillanatban, ahogy kitette az ajtón a lábát, tárcsáztam Haileyt, hogy elmeséljem neki, hogy lehet mégis igaza volt.
Aidan Haven talán szerelmes belém.
YOU ARE READING
Again
RomanceMia Hartley egy 17 éves, átlagos lány, aki szüleivel és bátyjával él Los Angelesben. Tökéletesen felépített álmait és terveit egy régi "barát" érkezése dönti romba. Mit fog csinálni ezután?