Chapter|30

82 9 19
                                    

3 ay sonra

Düşündüğümüz tek şey sakladığımız hislerimiz

Çalan müziği kapatarak yediğim gevreği yatağımın yanındaki küçük sehpahaya bıraktım.

Saat sabah 9'u gösterirken yatağımdan kalkıp Bella'nın VS için olan şovuna katılmak üzere işe koyulmuştum. Bir kaç aydır aldığım psikolojik destek iyi gelmiş olsa da bu sıralar duygularım o kadar karışıktı ki, artık bir şeylere üzülemiyordum bile.

Yüzümü yıkayıp üzerime kalın bir elbise geçirmiştim. Dışarısı hiç olmadığı kadar soğuktu, buna sabahın erken bir saati olmasının da katkısı vardı.

Elbisenin gizlediği, hafif de olsa belirginleşmiş karnıma elimi koymuştum. Her sabah gerçekleştirdiğim 'bebeğim ile konuşma' rutinimi gerçekleştirmiştim ve kısa bir süre sonra evden ayrılmıştım.

Çökmüş yüzümü düzeltmesi ve beni 'güzelleştirmesi' için gittiğim kuaförde 3 saat kadar kalmıştım. Boş olan zamanlarımda şirket işleri ile ilgilenmiş, çalışanlar tarafından mail üzerinden yurtdışındaki işlerle ilgili bilgi almıştım. Justin 3 aydır yurtdışındaydı ve oradaki işleri o idare ediyordu. Onun orada olması benim açımdan işleri biraz da olsa kolaylaştırıyordu.

Kuaföre aynı üzerimdeki gibi bol ve spor olan bir elbise geldiğinde beklemeden onu üzerime geçirmiş ve son düzeltmelerden sonea paramı ödeyerek korumam ile birlikte arabama binmiştim. Arka koltukta rahat bir şekilde ilerlerken tek yapmam gereken şov zamanına kadar beklemekti.

*

Neredeyse beş aylık hamile olduğum için artık her şeye karşı fazla duyarlıydım, özellikle gürültü beni fazlasıyla rahatsız ediyordu. Bella her ne kadar gelmek zorunda olmadığımı söylese de onu bu günde yalnız bırakamazdım. Özellikle Abel ile karşılaştıktan sonra ne kadar ağlayacağını bile bile.

Kırmızı halıdan sonra podyumda yerini alan ilk isim Lady Gaga olmuştu. Daha sonra Selena Gomez ardından Bruno Mars.

Bella içindeki heyecanı çok iyi bir şekilde saklayarak ilk yürüyüşünü Bruno Mars şarkısı ile tamamladığında yüzümde bir gülümseme oluşmuştu. Fakat yüzümdeki gülümsemenin silinmesine sebep veren şey bir sonraki sahne alacak kişinin Abel olmasıydı.

Şovdan önce Bella ile görüştüğüm gibi Abel ile de görüşüp iyi şanslar dilemiştim ama ikimizde ayrılık konusunda konuşmamıştık. Victoria's Secret'ın Bella'yı bilerek Abel'in şovuna koyduklarını anlamamak için aptal olmak gerekirdi.

Abel şarkıya başladığında ben de alkışlayanların arasına katıldım ve o sırada arkadan Adriana Lima podyuma çıktı. "Siktir." Dedim kendi kendime. Çok güzel bir kadındı. Abel beni fark etti ve işaret parmağını bana doğrultarak göz kırptı. Ona gülümseyerek karşılık verdim. Bella podyuma çıktığında bir anlık nefesimi tutmuştum. Çok güzel gözüküyordu fakat o anda gözlerindeki hayal kırıklığını tek fark eden ben olmuştum.

**

"Onu Selena Gomez ile flörtleşirken gördüm!"

Bella sinirden ağlamaya devam ederken tek yaptığım ona sarılmak olmuştu. "O sana köpek gibi dönecek." Dedim saçlarını okşayarak. "O pişman olduğunda çok geç olacak ama." Dediğinde diyecek bir şeyin kalmadığını fark etmiştim.

Bella yalnız kalmak istediğini söylediğinde bana son kez sarıldı ve benimlr kapıya kadar geldi. "Justin bugün dönüyor sanırım."

"Evet." Dedim yüzümü saklayarak. "O geldiğinde karnını görecek. Ona ne söyleyeceksin?"

Gözlerimi kaçırdım ve karnımı elbisemin üstünden sarmaladım.

"Zayn'in olduğunu söyleyemezsin Miley. Bunu söylersen Zayn'e gidip kavga çıkaracağını biliyorsun. O zaman ne olacak?"

"Bella birazdan hastahaneye gideceğim."

"Ne için?"

"Justin'den aldığım saç örneklerini geçen hafta hastahaneye verdim. Bir türlü cesaret edip sonuçları almaya gitmedim."

Bunun üzerine Bella üzerine günlük bir şeyler geçirdi be büyük güneş gözlüklerini dışarıda hiç güneş olmamasına rağmen gözüne taktı. Ağladığı belli olsun istemiyordu.

Kısa bir süre sonra arabama binmiştik. Sürmeden önce bir kaç dakika bekledim. "Miley, sakin ol." Sımsıkı kapattığım gözlerimi açtım. "Canım yanıyor." Dedim ve sağ gözümden akan yaşı sildim.

"Bebek ya Justin'inse? O zaman ne yapacağım ben?"

Elimde olmadan ağlamaya başladığımda Bella bana doğru uzanarak ellerini saçımda gezdirdi. "Bir yolunu bulacağız." Derin bir nefes aldı. "Bir yolu olmak zorunda."

*

Doktordan yediğim azar ve kontrollerden hemen sonra bir kaç hafta önce belirlenen cinsiyeti, ve dna testini gelen hemşire elime tutuşturmuştu. Elimdeki zarfı lucağıma bırakırken yanımda oturan Bella'nın da en az benim kadar gerildiğini biliyordum.

"Benim açmamı ister misin?"

Başımı salladım. Kapıt sesleri kulağıma bir fısıltı gibi gelirken yanımızdan sedye ile geçirilen bir hasta ve yanında ağlayarak çığlık atanların sesi hiç yokmuş gibiydi. Bella gözlerini bana çevirdi.

"Üzgünüm Miley." Dudakları kıvrılıp ağlamaya başladığında yanıma oturup kağıtları elime sıkıştırdı."

Sayın Miley Cyrus,

Bebeğin babasının altta adı geçen Justin Bieber olduğu yapılan DNA testleri ile kanıtlanmış olup test sonuçlarını eklerde bulabilirsiniz.

*

It's You|JileyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin