30 - Arada Kalmak ?

882 24 85
                                    

Selen'den 🐀

Tuvalete girip kapıyı kilitledim. Elimi kapının kulpundan çekip sırtımı duvara dayadım ve yavaşca bedenimi aşağı bıraktım. Yerle temas sağladığımda bacaklarımı kendime çekip kafamı dizime dayadım. Enes Elif'i öpünce içim daralmıştı. İstemsizce gözlerim dolmuş, en yakın arkadaşımı öldürmek istemiştim. Ben...uzun zamandan sonra ilk defa bir erkeğe karşı böyle derin bir şey hissetmiştim. Sanki onu geçmişimde de tanıyormuş gibi hissediyordum. Başıma gelen en güzel şeylerden birtanesi Enes ile tanışmak oldu. Beni ona çeken bir şeyler. Ona hayran hayran bakmama yetecek, o konuşurken benim nefes almamı sağlayacak bir şeyler. Ama o Elif ile mutlu. En yakın arkadaşımın sevgilisine böyle şeyler hissetmek beni ne kadar kötü hissettirsede buna engel olamamıştım. Sonuça seveceğimiz kişiyi seçemiyorduk. Kafamı dizlerimden kaldırıp kapıya yasladım. En yakın arkadaşımı kaybetmek uğruna ilk defa böyle şeyler hissettiğim kişi için, duygularım için bir şeyler yapacaktım. Evet evet yapacaktım. Elimle yüzümdeki yaşları silip ayağa kalktım ve ellerimi lavabonun kenarına koyup aynada kendimi inceledim. Toparlanmam lazımdı. Elif amacımı öğrendiğinde bu savaşa hazır olmalıydım. Sonuçta Enes uğruna savaşmaya değecek birisiydi. Birkaç dakika ayna ile bakıştıktan sonra elimi ıslatıp boynuma sürdüm ve boğazımı temizleyip tuvaletten çıktım. Kalabalık arasından geçip Meryem'in yanına gittim. Meryem ile Orkun bir şeyler konuşup gülüşüyordu.

"Ne konuşuyorsunuz ?"

Diye sordum gülmeye çalışarak. Orkun lafa atlayıp cevapladı.

"Enes ve manitasını."

Yutkunup gülümsememi bozmadım.

"Bence çok sürmez ya ayrılır onlar."

"Enes'i bilmem ama Elif hoş kız. Eğlenilir yani."

"Oo Orkun."

"Yalan mı söyleyeyim yani Meryemcim."

"Gönül bu."

Diye geveledim kendimce.

"Anaa Berkcan değil mi o ?"

Arkamı dönüp Orkunun baktığı tarafa baktım. Berkcan çok içmiş olcak ki masaya çıkmış şarkı söylüyordu.

"Ahahah deli bu çocuk."

"Ben kaçar görüşürüz."

Orkun gidince Meryem'e yaklaştım.

"Meryem bir şey soracağım."

"Sor."

"Elif'in numarası varmı sende ?"

"Bende Elif'in numarası yok malesef ya."

"Ben artık gideyim başım ağrıdı."

"Beraber çıkalım o zaman."

"Olur hadi."

Meryem ile çıkışa giderken Elif'i düşünüyordum. O numarayı bulmalıydım, bulacaktım da.

Elif'ten 🌹

Enes ile beraber el ele Baturay'ın kapısının önünde bize kapıyı açmasını bekliyorduk. Enes kapının bir duvarına yaslanmıştı bende hemen karşısınsaki duvara yaslanmış birbirimize bakıyorduk..

Enes Batur Ve Ben ♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin