Alarmımı kapatıp gözlerimi açtım. Kendimi yatakta doğrultup yerde duran ve henüz açılmamış hediyeleri gördüm. Dün eve geldiğimde hediyeleri dolabımın önüne koyup biraz ders çalışmış ve uyumuştum. Ellerimi yukarı doğru uzatıp gerildikten sonra yatağımda doğruldum ve isteme istemeye banyoya gidip yüzümü yıkadım. Ellerimi lavoboya dayayıp aynada kendimle birkaç dakika bakıştım ve tekrardan odama geçtim. Gardolabima yönelip kırmızı kazağımı giydim ve içeri doğru katladım. Altına siyah tek dizi yırtık kot pabtolonumu giydim. Üstüme de siyah kapşonlu aldım ve beyaz karpuzlu çoraplarımı diyip saçıma çekidüzen verdim. Saate bakıp daha vaktim olduğunu görünce yatağımı toplayıp çantamı hazırladım. Odamdan çıkıcakken gözüm hediyelere takıldı. Aslında...çıkmadan 1-2 hediye açabilirdim. Çantamı yere koyup hızla hediye paketlerine gittim ve yere oturdum. Elimi biraz büyükçe olan hediye paketine götürdüm ve hediye paketini aldım. Elimle salladığımda tok bir ses geliyordu. Hemen paketi yırtıp kutuya ulaştım. Kutun üzerinde bir not vardı.
"Sadece başlangıç"
Kutuyu merakla açtığımda içinde inanamadığım kadar şeker hamurlu bisküvi vardı.
~medya1
Elime birkaçtanesini aldım ve çantama koymak için yanıma koydum. Kutuyu kapatıp yatağımın altına ittim ve diğer hediye paketini elime aldım. Bu ufak bir paketti. Onuda hemen yırttım ve kutunun üzerindeki yazıyı okudum.
"Sen bir nedensin"
Kutuyu açarken aklımda şu soru yankılanıyordu..'Eğer doğum günüm de böyleyse 1. Yılımızda ne olurdu ?' Bu cidden düşündürücüydü. Kutuyu açınca karşımda ponçik bir kolye gördüm. Sonsuzluk işareti içinde bir kalp.
~medya2
Tebessüm edip kolyeyi boynuma taktım. Diğer hediye paketlerinude açmak çok istiyordum ama vaktim daralıyordu. Son olarak silindir şeklindeki bir paketi elime aldım ve hızlıca paketini açtım. Onun kabında bir şey yazmıyordu. Kabını açınca hayatımın en güzel hediyesi olabilecek bir şey ile karşılaştım.
~medya3
Bu bir masa süsüydü ama çok güzeldi. Minnoş ve şık. Kalan 1-2 paketi yatağımın altına itip bu süsü hemen baş ucuma koydum ve yırttıfım hediye paketlerini hemen çöpüme tıkıştırdım. Yerde duran şeker hamurlu bisküvileri elime alıp çantama koydum ve telefon + kulaklığım ile beraber odamdan çıktım. Hızlıca mutfağa gidip bir şeyler yedikten sonra da hemen siyah botlarımı giydim ve evden de çıktım. Sırtıma çantamı, kulağıma kulaklığımı takıp hızlıca okula doğru yürümeye başladım.
Okula geldiğimde sınıfa doğru yürümeye başladım. Sınıfıma gidene kadar kolidordaki insanlara göz devirerek baktım, sınıfımın kolidorana girdiğimde de acele edip sınıfıma ilerledim. Aslında...sınıfıma girmeden önce bir Sude'nin yanına uğrasam iyi olacaktı. Enes beni görmeden hızlıca Sude'nin sınıfına girdim ve gözlerimle Sude'yi aradım. Koskoca sınıfı taradıktan sonra Sude'yi sınıfta bulamadım ve bozuntuya vermeden kendi sınıfıma gitmeye başladım. Kolidorda birkaç adım atmışkeb birisi beni kolumdan kavrayıp durdurdu ve aynı hızla beni kendine çevirdi.
"Ne istiyorsun gene ? Neyin peşindesin ?"
Dedi karşımda duran kız sesini yükselterek. Kolumu ondan hızlıca çekip onu omuzlarından geri ittim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Enes Batur Ve Ben ♡
FanfictionSınıfa girdiğimde Enes hala kafasını masaya koymuş uyuyordu. Enes'in yanına gidip onun gibi kafamı masaya koydum ve Enes'in yüzünü incelemeye başladım. Dudakları hafif aralıktı ve burnunda gözlüğün yapmış olduğu bir iz vardı. Bunlar haricinde kirpik...