Sabah olduğunda nefes n efese uyandım. Rüymada Baturay ile Enes kavga ediyorlardı. Yatakta doğrulup telefonu elime aldım ve rehberimden Enes'e girip mesaj attım. Mesajda;
Kime: Tatlım Tatlım
Yıldız Caddesindeki Meneke kafenin arkasındaki eski binaya gel. Öğlen saat tam 1 de orda olacağım.Yazıp yolladım. Çok geçmeden mesaj geldi.cc
Kimden: Tatlım Tatlım
Orda olacağım.Telefonu kapatıp salona gittim. Baturay harika bir kahvaltı hazırlamıştı. Bana bakıp gülümsedi ve 'günaydın' dediğinde bende ongünaydın dedim. Kahvaltı boyunca ikimizde çok sessizdik. Kahvaltı bitince hızlıca hazırlandım ve kolidordaki boy aynasında kedimi süzdüm. İdare edebilirdim bu tipimle.. zaten yabancı birini yanına gitmiyordum. Baturay birden yanıma gelince korktum.
''Korkuttun beni.''
''Eğer Enes'in yanına gidiyorsan bende geliyorum.''Dedi.
''Baturay yardım etmek istediğinin farkındayım ama gelemezsin. Bu konu sadece Enes ve beni ilgilendirir.'' dedim.
Bu sözleri söyledikten sonra Baturay sinirlendi ve daha öfkeli konuşmaya başladı.
''Eğer mesele sensen benide ilgilendirir.''
''Hayır Baturay bu mevzu seni ilgilendirmez.''
''Enes'in sana yaptığını unuttunmu yoksa ?''
''Bende tam bu konuyu konuşmaya gidiyorum izninle.''Dememle Baturay beni belimden kavrayım kendine çekti ve kulağıma 'gitme' diye fısıldadı. Baturay'ı kendimden uzaklaştırdım ve tereddüt etmeden kapıdan çıktım. Binadan çıktıktan sonra yoldan bi taksi çevirip taksiye bindim ve gideceğim yeri tarif ettim ve kulaklığımı takıp müzik dinlemeye başladım. En son taksiye bindiğimde Enes ile yağmurlu bir günde kavga etmiştik. Ondan kopamıyordum, onu unutamıyordum. Kısaca onsuz olamıyordum.
On - onbeş dakikalık taksi yolculuğumdan sonra Enes ile buluşacağımız yere gelmiştim. Eski bine gerçektende bayağı eskiydi. Camları kırılmiş, kapılarından bazısının yarısı yoktu bazısının tamamen kendisi yoktu. Binaya girdiğimde Enes binanın merdivenlerine oturmuştu ve saatine baakıyordu. Kafasını kaldırınca beni gördü ve oturduğu yerden kalkıp bana koşarak sarıldı.''Elif'im.''
Dedi sesi titreyerek. Kalbime dikenler batıyordu. Ona şuan sımsıkı sarılmak istiyordum ama gücüm yoktu. Onu istemeyerek kendimden uzaklaştırıp 'konuşalım' dedim. Enes kafasını tamam anlamında sallayınca merdivenlere gidip oturduk.
''Elif ben seninle böyle olmak istemiyorum...eskisi gibi olmak istiyorum. Eskisi gibi benim olmanı istiyorum. Yaptığım ima çok iğreçti biliyorum ama napayayım özlemişti seni. Sana olan hasretimden neler dediğimi idrak edememiştim. Beni bilirsinki ben konuşmadan önce ne söylemem gerektiğini yada ne söylememem gerektiğini düşünürüm. Ama olmadı bu sefer... kendimi kontrol edemedim. Hatalıyım biliyorum ama ben daha önce kimseye böyle hissetmedim. Kime için bu kadar uğraşmadım. Benden gitme ihtimalini düşündükçe kafayı yiyorum. Beni bıraktığını düşünemiyorm. Sensiz bir hayatı kaldıramam sen bana ben sana alışmışken bu olmaz. Kalbim acıyo biliyomusun ?? İçim gidiyor. Ben sensiz olamam Elif beni bırakma lütfen. Baturay'ıda bu yüzden kıskanıyorum. Sürekli senin yanında, sana istediğinde dokunabiliyor ve ayrıca sana aşık. Bak konu Baturay'ı boşverelim ben kimseye karşı böyle hissetmedim. Evet bi öküzlük yaptım kocaman bir aptallıkta diyebilirsin buna ama beni bırakma. Sen benim sonsuzluğumsun kızım ! Ben sensiz olamam. Sen benim sonsuzluğumsun. Peki sen buraya beni bırakmaya mı geldin ? Bitti mi ? Beni bırakıyormusun ?''
''Enes...seni bırakmayı düşünmüyorum ama...''
''Ama ?''
''Sana çok sinirli ve kırgınım.''
''Özür dilerim, özür dilerim, özür dilerim ama başkası ile olma düşüncen beni delirtiyor.''
''Benide.''
''Ben senden başkası ile olamam Elif. Bu imkansız. Sen bana ben sana aitiz.''
''Orası öyle ama hala sana kırgınım. Bende sana karşı aynıyım Enes. Benden başkasıyla seni düşünemiyorum ama kırıldım. Anla beni kolay değildi o lafları hazmetmem. Benim seni ne kadar çok sevdiğimi biliyordun ve bana Baturay ile sevgilimisiniz dedin ! Ya düşündükce inanamıyorum ya şok içindeyim ya Enes. Nasıl ya ? nasıl düşünürsün. Demek ki bana hiç güvenmedin. Demek ki o güveni sana hissettiremedim.''
''Özür dilerim hayatım.''
''Bize zamanın iyi geleceğini düşünüyorum.''
''Elif yapma ya zamanın ta kendisi biziz araya zaman girmesine izin veremem.''
''Üzgünüm.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Enes Batur Ve Ben ♡
FanfictionSınıfa girdiğimde Enes hala kafasını masaya koymuş uyuyordu. Enes'in yanına gidip onun gibi kafamı masaya koydum ve Enes'in yüzünü incelemeye başladım. Dudakları hafif aralıktı ve burnunda gözlüğün yapmış olduğu bir iz vardı. Bunlar haricinde kirpik...