Yazım hatası varsa üzgünüm.....Steve ile hayal et(ama bu bölümde pek hayal etlik bişey Yok üzgünüm )
Not: elementleri kontrol edebiliyorsun.
-AHH SAKİN!!!
Diye bağırıyorsun seni yere attıklarında. Yani öyle umuyorsun çünkü kafana çuval geçirdiler ve ellerin bağlı.
Arkadaşlar insan gibi davranalım kıza.
Diyor televizyondan tanıdığın ses. Bu Tony Stark. Ama neden beni kaçırsınlar ki?
Biri nazikçe beni yerden kaldırıp sandalyeye oturtturuyor ve kafamdaki çuvalı çıkarıyor. Gözlerimi iki kere kırpıştırıp etrafa bakıyorsun. Evet bunlar yenilmezler ama neden beni kaçırdılar.
-Tamam arkadaşlar siz gidebilirsiniz.
Diyor Tony Sheild ajanlarına Steve ellerindeki ipleri çözerken. Ajanlar sana sanki sen bir yaratıkmışsın gibi iğrenerek bakıp gidiyorlar. Göz devirip ellerini çözen adama bakıp.
-Teşekkür ederim.
Diyorsun. Tony sana bakıp
- seni neden buraya getirdiğimizi biliyorsundur y/n
Diyor. Sen ona hem şaşkınlık hem de alayla bakıp
- bir ismimi nerden biliyorsun? İki neden buradayım?
Diyorsun. Steve derin bir nefes alarak
- sana ihtiyacımız var y/n. Thanos geliyor ve onu tek başımıza yenemiyeceğiz.
GÜÇLERİMİ BİLİYORLAR. BOK. neyse sakin davran.
- ben size nası yardım edebilirim ki? BEN sadece normal bir kızım?
Diyorsun normal bir sesle.
Tony sinirli bir şekilde elini masaya vuruyor ve
- SENİN GÜÇLERİN OLDUĞUNU BİLİYORUZ Y/N SABRIMI TAŞIRMA. BİZE YARDIM EDECEKSİN. NOKTA !!!
Diye bağırıyor. Buna karşılık dik bir şekilde oturup
- güçlerimin olduğunu nasıl öğrendin?
Diye soruyorsun. Sana sırıtarak bakıp
- ben herşeyi bilirim güzelim ama bir sıkıntı var nasıl güçlerin olduğunu bilmiyoruz bize anlatmayı düşünüyor musun?
Piç smile yapıp ayağı kalkıyorsun. Ve avuçlarını açıyorsun. Elinde element topu oluşuyor.
- ben elementleri kontrol edebiliyorum. Bu asırlardır ailemde olan bir şey. Normalde kimse bütün elementleri kontrol edemez ama ben edebiliyorum. Size nasıl yardımcı olabilirim?
Diyorsun ve yenilmezlerin hepsine tek tek bakıyorsun.////////////
Bugünlerde gerçekten çok kötü yazıyorum hiç fikir gelmiyor gerçekten çok üzgünüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marvel ile hayal et
Fiksi PenggemarAVENGERS ISSIZ ADADA - AVENGERS HOGWARTS DA - KIZ İSTEME FT AVENGERS hikayeleri dahil bir sürü çok güzel hayal et hikayeleri için buraya!!!