Ceren ÖLMEMİŞ yaşıyo! Mutluyum gururluyum... Aradım ve bana bölüm fikri verdi. Malum LOKİ İLE HAYAL ET YAZMAK BİR YAŞAM TARZI! O zaman başlıyorum...
ASGARD
ODİN: Seni Midgard a geri yolluyorum Y/N!
Y/N: HAYIRR! LOKİ İLE YENİ EVLENDİK ODİN! BUNU BİZE NASIL YAPARSIN NASIL UNUTMAMI BEKLERSİN???!!!!! NE KADAR ZOE OLUR BİLİYOR MUSUN? ONU SEVİYORUM.
ODİN: Merak etme Y/N. Yarından itibaren ne burayı ne de Loki'yi hatırlayacaksın...
Y/N:.BANA BAK PİÇ SURATLI KERTENKELE BOKU EĞER BANA YAKLAŞIRSAN-Evet... Yine ve yine buradan sonrası karanlık!!!!!
MİDGARD
Sabah evin bahçesinde üzerimde karıncalar dolaşarak uyandım. BEN NEDEN BAHÇEDE UYUYORUM YA!!!!!!!!BOK BÖCEKLERİNİN İÇİNDE!
Ama sanki burası bizim bahçe değil ya!! NERDEYİM AQ BEN?????????
Bir kapı açılma sesiyle sesin geldiği yöne doğru döndüm. ORADA GÖRDÜKLERİMLE AKLIMI YİTİRİYORDUM.Y/N: AMAN TANRIM SIÇTIĞIMININ BOKLARI ADINA SEN TOM HİDDLESTON SIN. LOKİ Yİ OYNAYAN. KEŞKE LOKİ KAREKTERİ GERÇEK OLSAYDI YAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!
Diye bağırıp adamın üstüne atlarsın. Ama neden bir garip hissettiğini bilmezsin. Sanki kokusu tanıdık gelir ama nereden tanıdığını bir türlü çıkaramazsın.TOM H: EEE... Peki. Üzerimden kalkar mısın????
Y/N: Ay çok özür dilerim!!!!!!!!! Yere kapanıp tapmalıydım değil mi ah ne salağım
Diyip yere yatıp özürlü gibi hareketler yapmaya başlarsın.
TOM H: Bacım özürlü müsün?
Y/N: Sizin taktiriniz. Sizin lafınız üstüne bişey diyemem. Haşa. Özürlüysem kabul ediyorum. İsterseniz Patentini alayım özürlülüğün-
LAN NE DİYORUM BEN
Y/N: Ya çok özür dilerim arada bi beyin gidip geliyo. Bilirsiniz. HAŞA! NERDEN BİLECEKSİNİZ ALLAH BİR BEYİN VERMİŞ SİZE GERİİSNİ KOYVER-
TOM H: Hacım sen bi Beyin doktoruna görün bence... Ostromofil teşhisi konacak gibime geliyo.
Y/N: Emredersiniz
Diyip yere tekrar atlayıp sakat gibi hareketler yaparak tapınmaya çalışır. Mal mal şeyler mırıldanıp ayin yapıyo numarası YAPARSIN. Ve sizce sonra ne oldu??? ADAM KAÇTI ULAN KAÇTI! KENDİ BAHÇESİNDEN KAÇIRDINIZ ADAMI! YUH!Tapınma faslını bitirip sokaklarda yürümeye başlarsın ve bir yaratığımsı şeyin sana doğru koştuğunu görürsün.
Y/N: Bu yaratık bir yerden tanıdık geliyo- LAN BU YENİLMEZLER 1 DE VARDI! LOKİ GELDİ! DÜNYAYI ELE GEÇİRMEYE.... MÜTİŞ!Filmş izlediğin için şehrin merkezine doğru gidersin ve orada onu görürsün... LOKİ...
Aynı eşek gibi anırmaya başlarsın ve
Y/N: LOKİ BİR İMZA ALAYIM ALLAH RIZASI İÇİN!!!!!!!! HAŞ TAG LOKİ İLE ÖZ ÇEKİM!!!!!!!!! ÖZ ÇEKİM KEYFİSİ! ÖZ ÇEKİMCİM.. ÇOK ÖZLÜ ÇEKİM.
Anam ben ne diyorum.
Aha!!!! BAKTI İŞTE! buraya baktı!!!!!!!!!!!!LOKİ'NİN AĞZINDAN
BU Y/N!!!! Ona doğru koştum... Yanına geldiğimde Sudan çıkmış balık gibi çırpınıyordu. Çakma babam bunun hafızasını silerken beyinden de silmiş herhalde. Kız iki günde anguta dönüş. Kollarını sinek gibi çırpıyo kız önümde lan!
sevmesem hemen bırakırım özürlüye bak.
Bir anda kendini yere attı ve sakat gibi tapınmaya başladı. BU KIZ MAL YA!
LOKİ: Leydim sakin olun
Dediğimde kafasını kaldırdı. Sonra hızla ayağa kalktı ve etraftakilere döndü. Onların suratına suratına
Y/N: LEYDİM DİDİ, BAĞA DİDİ
diye bağırdı. Ben bunları hak etmedim. Resmen çığrıtkan ördek gibi bağırıyo sokuk sesiyle. BABA NE YAPTIN SEN!!!!!!!!!!!!!Baştan söyleyeyim ASIL GELİŞMELER PART 2 DE OLACAK. Ne kadar yorum o kadar hızlı Part 2 !!!!!! ❤️❤️❤️❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marvel ile hayal et
FanfictionAVENGERS ISSIZ ADADA - AVENGERS HOGWARTS DA - KIZ İSTEME FT AVENGERS hikayeleri dahil bir sürü çok güzel hayal et hikayeleri için buraya!!!