5 TANE ANA KARAKTER VAR İSTEYEN O KARATERMİŞ GİBİ OKUSUN MUCK😘
TONY-TERESSA
LOKİ-LENA
PETER-PENELOPE
BUCKY-BETTY
PİETRO-PİPERTony: Doğruluk mu cesaret mi Lena?
Lens sağında duran sevgilisi lokiye bakarak doğruluk dedi. Tony gülmeye başladı VE
Tony: kaç santim?
Dedi gülmemek için yanaklarını ısırdı. Loki sırıtarak Lenaya bakmaya başladı.
Lena: santim mi metre lan o amk!
Dediğinde bütün herkes gülme krizine girdi.
Tony: Anladım ben.
Diyip kahkaha attı. Lena şişeyi çevirdi. Şişe Lena ve Penelope nin arasında durdu. Lena Penelope ye bir piç bakışı atıp sordu.
Lena: doğruluk mu cesaret mi bebişim?
Penelope: ACUN BEY CESARET DEMEK İSTİYORUM!!!!
Diye bağırınca Lena psikopat gibi gülmeye başladı.
Lena: hani bizim sürekli söylediğimiz şarkı var ya penolope... onu markette söylemeni istiyorum insanların içinde.
Penelope: hayır.... bana bunu yapamazsın... en iyi arkadaşın, sisthanım ben seninnnnn. yemin ediyorum cesaret diyen beynime sokayım ya.
Lena eliyle hadi kalk işareti yaptı. Sızlanarak kalktıktan sonra markete doğru gitmeye başladılar.Markete girdiklerinde Penelope arkadaşları, sevgilisi ve hayırsız sisthasına son kez bakıp
Penelope: kameraları hazırlayın millet Show başlıyor!!!
Dedi ve önüne çıkan ilk reyonun tepesine çıktı.
Penelope: GİVE ME THE MUSİC DJJJ!!
diye bağırdığında Lena dünden hazır bir vaziyette müziği açıp son sese aldı.
Lena: THE FLOOR İS YOURS MOTTHERFUCKARR!!!
( dinleyin acayip kafa yapıyo)
Penelope: ŞEMSETTİN BİN ARABAYA ŞEMSETTİN....
derken elini insanlara doğrultuyordu.
Penelope: ŞEMSETTİN BİN ARABAYA ŞEMSETTİN! SEKSİYDİLER- ( derken garip garip hareketler yapıyordu) ON KİŞİYDİLER ÖNCE SEVDİLER
derken direk dansı hareketimsi şeyler yapıyordu
Penelope: SONRA DÖVDÜLER!
Diyip poposuna şaplak attı. HERKES GÜLME KRİZİNDEYDİ. Peter dışında. O hala sevgilisinin orada ne halt geldiğini anlamaya çalışıyordu.
Penelope: BÖĞRÜME VURDULAR BÖĞRÜM AĞRIYOR. KARNIM AĞRIYOR KARNIM AĞRIYOR KARNIMA VURDULAR KARNIM AĞRIYOR
Diye bağırarak şarkıyı bitirdi ve
Penelope: ALKIŞA GEREK YOK GÜL ATIN YETER
Diyip inecekken ayağı kaydı ve şlak diye yere düştü.
Bu sefer herkes üzgünden PETER anırarak gülüyodu.
PETER: Sevgilinin yanında öyle hareketler yaparsan böyle olur muahahahahahahhah.
Penelope: Ne gülün be ostramafil hıyartoş? Eşşek mi oynuyor aaaa!!!
Dediğinde PETER ona bakıp.
PETER: eşek değil de sevgilim rafa çıkmış hava İLE fantezi yaşıyodu. Bu gözler bunlarılarıda mı görecektiiiii....
Penelope: Ne alaka be ben bi kere çok güzel dans ettim-
Çarpıldı. Resmen çarpıldı. Kafasına 12 li aile boy tuvalet kağıdı paketi düştü. O düşme o düşmeydi ama.....Bucky: doğruluk mu cesaret mi adamım??
Pietro: tabikide cesaret tavuk değilim ben!
Bucky: o zaman senden hikayende birşey paylaşmanı istiyorum.
Pietro: pffff kolay.
Dedi ve telefonunu çıkarttı.
Bucky: seni videoya çekerken sen de SERKAN İS MY GİİİRLLLL SERKAN İS MY GİRLLLL demeni istiyorum.
Dedi ve gülmemeye çalıştı. Pietro ağayı kalkarken Bucky ye how dare you bakışı sevgilisine ise inşallah çocuklarımız bunu görmez bakışı atıp salonun ortasına geçti. Bucky kaydı başlattı.
Pietro: SERKAN İS MY GİİİİRL SERKAN İS MY GİRLL.....
( bunun aynısını düşünün)
Videoyu durdurduğunda Bucky hiç vakit kaybetmeden storysine attı VE gülmeye başladı.
Şişe tekrar çevrildi. Piper Betty'e soruyordu.
PİPER: Doğruluk mu Cesaret mi ?
BETTY: Benim neyim eksik ben de Cesaret diyorum yauuuuu!!!!!
PİPER: Okeyto. O zaman yanına bir kişi seç ve şu skeci gerçekleştir.
Diyerek telefonundan bir şey gösterdi.
BETTY: İşte şimdi sıçtım....SKEÇ
Ayna olan bir odada gerçekleşiyor.
BETTY: Çocuk
PENELOPE: Annesi
BETTY: ALOHOMORA!
PENELOPE: Aynaya karşı büyü yapılmaz sana geri seker. aaa dur tüpçü gelmiş.
BETTY: Ananısikeyto!
PENELOPE: AAAAA TÜPÇÜ!!!!SKEÇ SONU
PENELOPE: BANA DA BUNU YAPTIRDIN YA BETTY!!!!!!!!!!!!
diye anırdığında herkes yerlerde gülüyordu.PETER: doğruluk mu cesaret mi Teressa?
Teressa: hmmmmmm doğruluk olsun.
PETER: çok merak ettiğim bişey sorucam. ÜNLÜ TONY STARK IN OYUN ODASI VAR MI?
diyip gülmeye başladı.
TERESSA: Oyun odası ne ya?
TONY: Çok masumsun Teressa. Neyse öyle kal.
Dedikten sonra Peter'a dönüp e herhalde bakışı attı. PETER anırmaya başlayınca
PİETRO: Sanki senin Yok aaaaa! Konuşturma beni.
Penelope bir anda Peter' a döner ve
PENELOPE: Neeey??!!! PETER PARKER NE OYUN ODASINDAN BAHSEDİYO O?!!!!!!!
Peter: Kanka ya bok vardı şimdi söyledin ya????
Dediğinde Penelope omzuna bi tane geçirdi.
PENELOPE: PİS KÖPEK KİMLER GELDİ LAN ORAYA VARYA SENİ DÖVERİM OĞLUM SENİ BİTİRİRİM ULAN-
Peter Penelope'nin kulağına birşeyler fısıldadığında Penelope geri çekildi ve
PENELOPE: Haaaa. Orası. Okey sıkıntı yok gençler.
Dediğinde herkes gülmeye başladı.1 YILA ÖZEL BÖLÜMÜN SONUNA GELDİK. UMARIZ BEĞENMİŞSİNİZDİR. PART 2 İSTİYORSANIZ YORUM YORUM YORUM GENÇLİK ❤️❤️❤️
CA ❤️❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marvel ile hayal et
FanficAVENGERS ISSIZ ADADA - AVENGERS HOGWARTS DA - KIZ İSTEME FT AVENGERS hikayeleri dahil bir sürü çok güzel hayal et hikayeleri için buraya!!!