Heart Broken

3.6K 113 39
                                    

~Thor

Tony sana yapacağı toplantı için ekibi toplamanı istemiştir. Teker teker herkesin odasına gidip toplantı odasına gitmelerini söyleyeceksindir. Natasha'dan başlayarak sırayla herkesi çağırmaya başlarsın. En son Thor kalmıştır. İçinde bir kıpırtı oluşmuştur çünkü içten içe ondan hoşlanıyorsundur. Ekiptekiler onun da sana karşı boş olmadığını söylerler ama bilirsin işte...Tam kapısını tıklatmaya yeltenirsen kapının açık olduğunu fark edersin. Bir anlık dehşetle hemen kapıdan içeri dalarsın. Ve işte o an... İşte o an kalbin milyonlarca parçaya ayrılmıştır.

Thor'u eski sevgilisi Jane ile öpüşürken görürsün. (BU KARI BU BİNAYA NASIL GİRDİ AMK!!!! diye geçirdin içinden.) Öpüşmeyi bırakıp sana bakarlar. Thor hemen Jane'i iter ve
~ Y/N sandığın gi-
Jane sözünü keser ve
~ Ne sandığı gibi değil hayatım. İşte tekrar beraberiz ve bir bebeğimiz oluyor... Yolunda olmayan bir şey göremiyorum ben...
Dedi aynı zamanda Thor'un kaslarını ellerken. NE! Bir de bebeklerimi oluyor!!!!!!!!!

Kısa süre bir sessizlik olur ama o an Thor'la gözleriniz konuşuyordu. İkinizin de bakışlarında acı vardı. En sonunda
~ Tony seni toplantı odasında bekliyor
Diyebildin zar zor ve bir hışımla odadan çıktın. Thor hemen ardından çıktı.
~ Y/N bekle!!
Diye bağırdığını duyduğunda koşmaya başladın. Koşabildiğin kadar hızlı koşuyordun. Çünkü yakalaması halinde göz yaşlarını görürdü. Yüzünden süzülmesinler engel olamadığın acı göz yaşları...

Marvel ile hayal etHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin