AVENGERS HOGWARTS' DA part 1

1K 36 11
                                    

Not: Bu hikayede 3 tane y/n var hangisini kendinize yakın hissediyorsanız o olun.
GRYFİNDOR: Kelly
HUFFLEPUFF: Aria
SLYTHERİN: Clark
RAVENCLAW: Grace
( her bölüm birisinin ağzından yazılacak)
ARİA'NIN AĞZINDAN:

PROFESÖR DUMBLEDORE: Hogwarts Büyücülük ve Cadılık Okuluna tekrar hoş geldiniz!!
Profesör Dumbledore konuşmasını bitirdi ve masalarımızda yemekler belirdi. TANRIM AÇIM!!!!! Önümdeki yemekleri tıkınırken birisinin omzumu deşmesiyle arkamı döndüm. AMAN TANRIM PETER PARKER. Gryfindor'un gözde öğrencilerinden bir tanesi. Daha da önemlisi 2. Sınıftan beri hoşlandığım çocuk.  OHA OHA OHA!!!!!

ARİA: Ne var be?- Ay yani şey efendim?
PETER: Daha yavaş ye istersen, boğulup ölmeni istemem.
ARİA: Peki...Cidden ne oldu?
PETER: Yoo bişey olmadı öyle selam veriym dedim
ARİA: Geçen sene bir kere bile konuşmadığımız var sayarsak? Selam vermek derken???
PETER: Geçen sene konuşmamış olabiliriz ama eskiden en iyi arkadaştık Aria hadi ama!
ARİA: Eskiden. Dediğin gibi
PETER: Hadi ama 7. Sınıfa geldik hala 1. Sınıfta. Ettiğimiz kavga için trip atıyosun.
ARİA: O gün en iyi arkadaşlık yıl dönümümüzdü ve birbirimize hediye alıp birlikte bir yere oturup açma sözü vermiştik. Ama sen ne yaptın? Gelmedin. Sonra seni okulda aradım ve nerede bulayım? Slytherin' deki en nefret ettiğim kızla, Liz le öpüşürken buldum.WE CALL THİS İHANET BEYBİ!
PETER: Hadi ama! 1. Sınıftaydık işte. Aptal bi çocukluk anısı.
ARİA: Aptal bir çocukluk anısı?? 2 sene boyunca çıktınız o kızla farkında mısın? En iyi arkadaşlar bunun İÇİN yok!!!!
PETER: Neyse ne ya! Suç bende gelip onca zaman ki yanlış anlaşılmaları düzeltmek için gelmiştim yanına.
ARİA: Sen git Emma nın yanına! Ay pardon siz geçen ay ayrıldınız dimi? Bi arada Anna ya geri döndüğün söylentisi çıkmıştı. AYY ÇOK PARDON! Unutmuşum geçen hafta Lela'yla çıkmaya başladığını. Çok pardon. Benim hatam. ŞİMDİ DÖN O SÜRTÜĞÜNÜN YANINA BENİ SİNİRLENDİRME!
Peter'ın sertçe kolumu sıkmasıyla irkildim.
PETER: Herkes bize bakıyo
ARİA: SO WHAT? ( Yani ?)
Dedim alaycı bi tonla.
PETER: Sus.
dedi kolumu daha çok sıkarken. Ama ben eğleniyodum.
ARİA: LELAAAAAAAA! AL ŞU MANYAK SEVGİLİNİ ÜZERİMDEN!
Diye bağırdım. O sırada Gryfindor daki en iyi öğrencilerden TONY STARK geldi ve PETER ı kolundan çekti
TONY: Hadi uğraşma. Gel gidelim.
Dediğinde Peter kolumu yavaşça bıraktı.
ARİA: Ciao adios godoş!
Diye arkasından bağırırsım. Tam yerime oturacakken herkesin bana baktığını fark ettim ve
ARİA: NE VAR BABUN MU OYNUYO BE?! NE BAKIYOSUNUZ
diye bağırdığımda herkes arkasını döndü. Çantamı çıkardım ve ders programıma baktım. Karanlık Büyülere Karşı Savunma. OF YA YİNE PROFESÖR SNAPE imi ÇEKİCEM!!!!!!

Sınıfa girdim ve boş sıraya oturdum. Defterimi çıkaracakken kapıdan PETER ın sesini duydum. TONY - PETER- NATASHA - T'CHALLA Gryfindor un gözde tayfası içeri girdi- HA tabi TONY ve Peter'ın Hufflepuff dan olan sevgilileri Lela ve Amy. Hufflepuff ve Gryfindor un derslerinin ORTAK OLMASINDAN NEFRET EDİYORUM!  Yerlerine otururlarken bir kişi sığmadı. O kişi Lela'ydı. Yanımdaki boş sırayı süzdü ve yavaşça yanıma geldi. Tam oturacakken çantamı attım ve
ARİA: Dolu burası.
LELA: Ben kimseyi göremiyorum ama
Dedi çantamı yere attı ve oturdu. PETER onun tam karşısında oturuyordu ve bütün ders birbirlerine sihirle öpücük attılar. İĞRENÇSİNŞZ BE!!!!

PROFESÖR SNAPE: Bir sonraki derse kadar kurt adamların dönüşümü hakkında sihir kullanarak animasyonlar ve canlandırmalar içeren bir sunum hazırlayacaksınız. Sizleri eşleştireceğim. Üçerli... Listeye ders çıkışında kapının arkasındaki panodan bakabilirsiniz...Çıkabilirsiniz...Ders bitmiştir.

Hemen koşa koşa listeye bakmakta gittim.
- TONY , AMY, NATASHA
- T'CHALLA- EMİLY- ELENOR
- LİAM- KYLİE- LİLİANA
- ANNA- LAYLA- CHERLY
- PETER- ARİA- LELA

HADİ AMA HAYATTAKŞ ŞANSIMA BAK SEN!!!!!
Arkadan bir gülme sesi duydum. Döndüğümde Peter dı. Yanında Lela ellerini onun omzuna koymuştu.
PETER: Başımıza dert aldık desene.
Dedi Lela'ya bakarak.
Sırıttım ve
ARİA: Akşam yemeğinden sonra kütüphanede görüşürüz ezikler!
Dedim ve saçımı savurarak arkamı dönerek Hufflepuff Ortak Odasına ilerledim...

BU AKŞAM AVENGERS ISSIZ ADADA GELCEK HAZIR OLUN!!!!!
BİR SONRAKİ BÖLÜM CLARK'IN AĞZINDAN OLACAK...
BEĞENDİYSENİZ YORUM ATIN DA BİLELİM ONA GÖRE DAHA SIKLIKLA ATICAZ.

EVET! BU TARZ DEĞİŞİK KONSEPTLER AKLIMIZA GELDİ. DAHA BUNUN GİBİ BİR SÜRÜ HİKAYELER GELİCEK ARKADAŞLAR...
~CA

Marvel ile hayal etHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin