Not: Arkadaşlar bir haram işledik yani bigün bölüm falan atmazsak allah belamızı vermiş olacak. sevgiler....
Not2: y/n demiyecem öylesine isim verecem kızlara haberiniz olsun...
Peter Parker
"Arya, kalk kız damat geldi!"
diye bağırdı annem. Son kez kendime aynada baktım. Beyaz bir elbise ve beyaz babet giymiştim. Çok güzelim beeee. Görüntüme öpücük atıp odadan çıktım.
"Geldim anneeğğğ!"
diye anırdım çünkü türk olmak bunu gerektirir. Salona geldiğimde kapı çaldı.
"Kalk kız aç da bi işe yara"
homurdanarak kapıya döndüğümde
" Damat Poyraz geldi kızum."
"Poyraz değil baba Peter!"
"Ah vah vahhh... damat gavur çıktııı, görüyor musun Neriman kızın bize sünnet olmamış damat getirdi. Vah başımıza gelen."
"Tek benim kızım mı oluyor? Yapımda sen de vardın hatırlatırım Necati Bey!"
"YA ANNE, BABA NE DİYONUZ PSİKOLOJİM BOZULDU AAAA!"
diyip kapıyı açtım. Karşımda bütün tatlılığıyla elinde bir adet çiçek bulunan Peter duruyordu, arkasında da Tony ve May hala duruyordu.
"Come in."(İçeri gelin.)
Peter bana gülümseyip çiçeği verdi ve içeri geçti. Tony içeri girerken omzumu sıvazladı. Onlar içeri girdiğinde kapıyı kapatıp bende arkalarından salona girdim. Annem ve babam çift kişilik koltuğa oturmuştu. Peter karşılarındaki tekli koltuğa oturmuştu. Tony ve May hala da onun yanindaki çift kişilik koltuğa oturmuştu.
"Kızım sen kahve yapsana hadi."
"Eee anne siz nasıl anlaşıcaksınız??"
"Biz anlaşırız hadi yavrum."
Oflana oflana mutfağa gittim. Kapıdan girerken annemin
"Havızdı goying damat pıtır?"
dediğini duydum.
"Çocuk kaçmazsa iyi..."
diye mırıldanıp cezve çıkarttım. Mutfağı biraz karıştırdıktan sonra türk kahvesini buldum.
"Sonunda."
diyip kaşık çıkarttım ve kahveleri yaptım. Fincanlara koyarken aklıma tuz koymak geli. Piç gibi sırıtıp gelecekteki kocamın fincanına 3 kaşık tuz koydum.
"İnşallah gebertmem çocuğu... neyse."
diyip fincanları tepsiye koydum. İçeri girdiğimde herkes put gibi oturuyordu. Dedim ben anlaşamıyacaklar diye ama dinleyenn mi var??
"Kahveler geldiii"
diyip herkese kahvesini verdim. Peter'a gelince sırıttım ve
"Enjoy your coffee." (Kahvenin tadını çıkar.)
dediğimde bana öcü görmüş gibi bakıp.
"You put salt in it didn't you?" içine tuz koydun değil mi?)
Omzumu bilmem anlamında sallayıp yerime oturdum. Annem bana eğilip
"Tuz koydun di mi gız?"
diye sordu.
"Tabiki anne bir kez isteniyorum."
diyip piç gibi sırıttım.
"Bi işe yaradın be kız."
diyip yanaklarımdan öptü. Bir öğürme sesiyle Peter'a döndüm. Dönmez olaydım çünkü Peter kahveyi babamın üstüne püskürtmüştü
"How many spoons full of salt you put in this Aria!" (Kaç kaşık doluşu tuz koydun bunun içine Aria?"
dedi Peter. Ben ise gülme krizine girmiştim. Karşıya baktığımda Tony ve May hala da gülüyordu.
"Bende ne zaman çıkartıcak diye merak ediyordum. Ne kadar tuz koydun gız onun içine?"
"Hmmm... 3 kaşık koymuş olabilirim...."
diyip sırıttım. Babam ise bir bismillah çekip üstünü değiştirmeye yukarı gitti. O sırada bende Peter'a dönüp
"3 spoons."
dedim. O ise bana şeytanmış gibi baktı. 5 dakika sonra babam geldi ve ciddi konu açıldı. Tony boğazını temizleyip türkçe bir şekilde EVET YANLIŞ OKUMADINIZ TÜRKÇE!!
"Büz sizün kızunuzu Peter'a istüyuz."
Tamam türkçesi bok gibi olbilir ama KOSKOCA TONY STARK TÜRKÇE KONUŞTU. AHAHAHAHAHAHAH.
"Verdim gitti."
-------------------------------------------------
Tony ile olan kızmı yazamıyacam çünküüüü ellerim ağırıyor yarın yazarım arkadaşlar.. sziz seviyozzz
-CA :3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marvel ile hayal et
FanfictionAVENGERS ISSIZ ADADA - AVENGERS HOGWARTS DA - KIZ İSTEME FT AVENGERS hikayeleri dahil bir sürü çok güzel hayal et hikayeleri için buraya!!!