SEN DE BENİ BIRAKMA

2.5K 97 40
                                    

Peter Parker ve Loki ile hayal et~
Y/B/F/N: en iyi arkadaşının ismi
(En iyi arkadaşın ve sen üniversitede birlikte yaşıyorsunuz. Yaklaşık 8 yıldır en iyi arkadaşsınız. )

Telefonuna bakarken bir anda "Peter" arıyor yazısı çıkıyor. Sen panikliyorsun, aslında Peter senin erkek arkadaşın paniklememen lazım ama uzun zamandır aklına takılan bir mesele var ve bunu her an söyleyip söylememe ve sonuçlarına nasıl katlanacağın korkusu var. Derin bir nefes alıp telefonu açıyorsun.
Y/N: A-Alo?
Peter: Y/N konuşmamız lazım, 5 dakika ya kapının önündeyim.
Y/N: Ama Y/B/F/N evde.
Peter: Önemli değil.
Y/N: Ta-Tamam.
Peter: Y/N sen iyi misin?
Y/N: E-evet.
Peter: Neyse ben gelince alıcağını ifadeni.

Telefonunu kapattığında bir rahatlama gelir.
Y/B/F/N: Geldiği zaman bana sakın sakin ol falan deme benim en iyi arkadaşıma üzmek neymiş, ağzına ederim ben onun.
Y/N: Hayır,sakin olmak zorundasın. Ben gerekeni yapacağım.
Y/B/F/N: Hehe evet. Geçen ay da böyle söylemiştin.

Derin bir iç çekersin ve kapı çalar. Üzerinde ponçik pijamaların olmasına rağmen üstünü bile değiştirmeden açarsın kapıyı.Peter içeri girer ve salona oturur. Sen en iyi arkadaşına "Hadi git" der gibi bakış atarsın ve homurdanarak gider

Y/N: Sen benimle ne konuşacaktın?
Peter: Şu an konuşacağım bir konu var evet, ama olmasaydı ve ben sadece sevgilimi görmek için gelseydim böyle mi diyecektin?
Y/N: Üzerime gelme yorgunum.
Peter: Benim söyleyeceğimden önce sen sorununun ne olduğunu söyle onu çözelim olur mu?
Y/N: Hmm... Nasıl söyleyeceğimi bilmiyorum...
Y/B/F/N: Allah belanı versin sen nasıl benim en iyi arkadaşımı aldatırsın laaan!
Diye bir bağırma sesiyle en iyi arkadaşın Peter'ın üstüne yürür.

Peter: Ne aldatması??!!!
Y/B/F/N: Sen biliyosun!

Tam en iyi arkadaşın Peter'ın üstüne atlayacakken birden salonunuzun ortasında Y/B/F/N in erkek arkadaşı belirir ve en iyi arkadaşın olduğu yerde kalır.
Y/B/F/N: Loki?
Loki: Leydim hiç yakıştıramadım. Saç baş dalmak? Buyurun hançerle dalın,daha zevkli oluyor.
Y/N: AY YOK ARTIK! ÇIKIN ŞU EVDEN.Y/B/F/N BEN KENDİM HALLEDERİM. Siz enişteyle yemeğe falan gidin ya da kısa zamanlı bi Asgard turu falan yaptır enişte. Ne bileyim kafanıza göre takılın ama gidin çünkü yardımcı olmuyorsunuz!

Peter: WTF! En iyi arkadaşın LOKİ ile çıkıyor.
Y/B/F/N: Ne var Y/N de Spiderman le çıkıyor. İnşallah çıkıyordu derim artık. Şerefsiz.
Peter: Spiderman olduğumu biliyor musun?
Der y/n ye dönerek.
Y/N: Sen bunu söylemek için gelmiştin dimi.
Peter: E-evet. De ne aldatması ya nerden çıkartıyosunuz?
Y/N: Y/B/F/N görmüş. Hani sevgililer gününde yemeğe geç geldin ya, aynı gün o saatlerde senin yanımda olman gerekirken sokakta bi kızla yakınlaşmışsın.

Peter: O öyle değil ya.o
Y/N: O nasıl o zaman. Seni evine kadar takip etmiş kız hatta eve girmiş. Ne demek oluyor bu sen farkında mısın? Oh be rahatladım ya bir aydır artık patlayacaktım. Neyse anlayacağın sen beni aldattın benim seninle işim bitti. Beni aldatan birisiyle daha fazla vaktimi harcayamam. Senden ayrılıyorum. Çık evimden!

Peter'ın ağzından
Ağzımı oynatamıyordum. Adeta donmuştum. Bir kuvvetle evden çıktım. Ayrılıyorum. Ayrılıyorum. Ayrılıyorum. o kelime kafamda binlerce kere yankılandı.Daha fazla ayakta kalamadım ve yere oturdum. İnanmak istemiyordum. Yakınlaştı dediği sadece sarılmıştık, belki biraz uzunca. Ama ne yapsaydım. Yıllar sonra kaybettiğim kardeşim geri dönünce çok mutlu olmuştum. Bütün ailem ölmüşken onu bulmuştum.Ve şimdi onu bulamadan önce ailem dediğim herşeyim dediğim,herşeyden herkesten daha çok sevdiğim, beni dinlemeden bırakmıştı. ( gözlerinden yaşlar akıyordu) Sen de beni bırakma...



Eveeet! Bu bölümün Part 2 sinin gelmesini istiyorsanız yorumlara yazmayı veee instagramda  CAofficial_1 i takip etmeyi unutmayııııııııın!!!

Marvel ile hayal etHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin