İYİ UYU KAHRAMAN ...

798 44 14
                                    

Tony ile hayal et

Gitmişti... Arkasında sadece bir mektup bırakarak. O mektubu açmaya cesaret edemezsin çünkü içinde yazacaklardan korkarsın. Seni terk ettiğine inanmak istemezsin.
STEVE: Y/N ... Bence artık o mektubu açmalısın.
Y/N: STEVE neden her seferinde beni bunu açmama zorluyorsun? Yoksa içinde ne olduğunu biliyor Musun?
STEVE: Bunu cevaplamak aldığım Emirler arasında Yok, üzgünüm.
Y/N: KAFAYI SIYIRICAM YA SİZ ŞAKA MISINIZ ??!!
STEVE: İstersen ben odadan çıkayım.
Der ve odadan çıkar. Artık odada mektupla baş başasındır. Cesaretini toplayıp açar ve sesli bir şekilde okumaya başlarsın.

Y/N
öncelikle şunu bilmeni istiyorum... Bunu yapmak zorundaydım. Seni bu şekilde bırakmayı asla istemedim. Ama dediğim gibi zorundaydım. Ben aslında iron man im.

Yazıyı okuduğunda bir anda şaşkına dönersin. WTF

STEVE de aslında kaptan amerika. Onu sana bu süreçte göz kulak olması İÇİN yolladım. Eğer şu an bu satırları okuyorsan bil ki... Ben ölmüşüm.

Gözlerinden acı göz yaşları akmaya başlar.
Y/N: NEDEN!
Diye bağırısın

Eminim şu an nedenini sorguluyorsun. Ben bir kahramanım y/n ve insanların bana ihtiyacı var.
Y/N: BENİM DE !

Öleceğimi bile bile buraya geldiğim ve seni bıraktığım İÇİN özür dilerim. Seni seviyorum.
TONY

Ağlamana ara veremiyorsundur. Ara ara nefesinin kesildiğini hissediyor ve ara ara da çığlıklar atıyorsundur. Bir anda STEVE kapıdan içeri girer ve sana sarılır.
STEVE: Çok üzgünüm.
Y/N: Daha ona baba olacağını söyleyememiştim...
Derken bacakların artık seni taşıyamaz ve yere düşersin...

1 ay sonra

Haberler:
ÜNLÜ MİLYONER TONY STARK' IN CESEDİ BULUNDU!

bu haberi görmenle STEVE i ararsın.
Y/N: STEVE! o nerede?? Ben de görmek istiyorum. Son kez ona veda etmeliyim
Derken ağlamaya başlarsın.
STEVE: Tamam. Sana konum atıyorum.

Konumun atıldığı yere gidersin ve ileride yerde yatan bir beden görürsün.
Y/N: TONY!!!!
Diye bağırarak oraya doğru koşarsın. Yaralarla ve darbe izleriyle dolmuş kocana bakarsın.
Y/N: Özür dilerim
Sesin kırılır
Y/N: Özür dilerim... Bütün yükü kendi başına taşıdın. Keşke- keşke yardım edebilseydim TONY.
Dersin ve kafanı onun omzuna koyarsın.
Y/N: Şu an yaşıyor olmamın tek sebebi bebeğimiz. O senden bana kalan tek şey olacak.
Diye fısıldarsın.
STEVE: Haydi y/n artık cesedi kaldıracaklar
Dediğinde ona bakarsın. Gözleri kıp kırmızıdır. Ayağa kalkar ve son kez kocanın ölü bedenine bakarsın.
Y/N: İyi uyu kahraman...

YAAA ÜZÜLDÜM AMA YAAAAAAAAAAA
YORUM ATMAYI UNUTMAYIN
~CA

Marvel ile hayal etHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin