PETER QUİLL İLE HAYAL ET
Benim adım da y/n ise seni oraya tek başına göndermem Quill!!
Sonuçta görünmez olabiliyorum orda olduğumu anlayamayacak bile. Bir hışımla gemiden çıktım ve tekrardan savaş alanına daldım. Etrafta birbirinden farklı çirkin ötesi yaratıklar vardı. Gözlerim Peter ı arıyordu.
HAH işte orda! ARKASINDAKİ THANOS MU O? O ELİNDEKİ MIZRAK NE ÖYLE!!!!!!!!Var gücümle PETER a doğru koştum. Bir THANOS a bir PETER 'a bakıyordum. THANOS elini gerdiğinde daha da hızlandım ve Mızrak tam Peter'ın sırtına saplanacakken elimle yakaladım.
Y/N: Bir dahakine götünü kolla Quill
Dediğimde bana döndü ve elime tuttuğum mızrağa baktı , sırıttı. Sonra beni birden belimden kavrayarak kendine çekti ve öptü. AMAN ALLAHIM BEN BUNUN İÇİN YAŞIYORMUŞUM AHAHAAH. LOVE İS İN THE AİR
Ayrıldığımızda Thanos a döndüm ve
Y/N: O kadar kolay mı zannettin Thanos. Sevdiğimi benden almak...
Thanos sırıttı ve
THANOS: Aslına bakarsan... Evet
Dedi ve bana şuraya bak der gibi elini işaret etti. O anda bir bağırma sesi geldi. PETER ın sesiydi bu. İşaret ettiği yere döndüğümde PETER'ın bana doğru bakıyor olduğunu ve karnına bir mızrak saplanmış olduğunu gördüm.
Y/N: HAYIIIIIIIIIIIIIIRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!
Diye bağırdım.
THANOS: Reality Stone y/n... Başaramadın.
Y/N: PETER-
Diyerek tam ona doğru koşacakken bir pençenin sırtımdan girip karnımdan çıkmasıyla nefesim kesildi ve öylece kaldım. Buradan sonrası karanlık. Bir insanın ölebileceği en kötü yolla ölmüştüm. Sevdiğimin öldüğünü izleyerek, onu kurtardığımı sanıp kurtaramayarak. Başaramayacak... Ben ona aşkla bakarken onun başka birisi için acı çektiğini bilerek, ama yine de ona hiç kızamadan severek son nefesimi verdim...YAZARKEN AĞLADIM ALLAHIM YARABBİ YAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!
Lütfen bize kızmayın ahgahahah~CA
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marvel ile hayal et
FanficAVENGERS ISSIZ ADADA - AVENGERS HOGWARTS DA - KIZ İSTEME FT AVENGERS hikayeleri dahil bir sürü çok güzel hayal et hikayeleri için buraya!!!