Kahve randevusu

678 27 6
                                    

Tony Stark İLE hayal et

-YN HADİİİİİİİİİ!!!!
Diye bağırdı en iyi arkadaşım VE kolumu çekiştirmeye başladı.
-LAN ANGUT HYARI GİTMEYECEM BEN O BARA ALLAH ALLAH YAAAAA.
diye bağırdığımda kafamda bir acı hissettim. Önüme bakınca bana topuklu ayakkabı attığını gördüm. Bu Gerizekalı kafama ayakkabı fırlatmış.
-EĞER İTİRAZ EDERSEN SANA BUZDOLABI SOKARIM!!
Diye bağırdığında tırsarak bana daha önce attığı elbiseyi ve ayakkabıyı giymeye başladım.
------
Bara geldiğimizde heryerde içki içen, sigara İLE bütünleşmiş yani her tipten vardı. Kendi içeme doğru kusup içeri girdim. -AMAN TANRIM YN BURASI MÜHTEŞEM......AY SEN NE KADAR YAKIŞIKLI BİŞEYSİN GEL BAKAYIM YANIMA!!
Ve böylelikle en iyi (Gerizekalı) arkadaşımı kaybettim mükemmel.
Etrafa bakarken bar kısmını gördüm. Hızlı adımlara oraya giderken götümde bir el hissettim.
-HEY
Diye bağırıp arkamı döndüğümde bir yavışık adamın bana sırıttığını gördüm.
-ÇEK ELLERİNİ BE ÜSTÜMDEN.
adam bana sırıttı. RESMEN SIRITTI.
-SEN KENDİNİ NE SANIYON ANGUT HERİF!!
Diye bir bağırış duydum. Arkamı döndüğümde Tony Starkı adamı yumruklarken gördüm. AMAN TANRIM TONY STARK BURDA!!!!! İnsanlar onu diğer adamın üstünden almak için çalıştılar.SADECE ÇALIŞTILAR...
-AYYY YETER BEEE!!!
Diye bağırdığımda Tony adamın üstünden kalktı VE bana baktı. Yavaş adımlarla bana yaklaştı.
-sağol
Diye mırıldandım. Bana güldü.
-Kahve içmeye ne dersin?
-Hmmm bu bir randevu teklifi mi?
-olabilir....
Dediğinde kendi etrafımda zıplayarak döndüm VE ona ağzı açık bir şekilde bakan kızlara bağırarak
-DUYDUNUZ MU ÇAKMA SARILAR BENİ KAHVE İÇMEYE ÇAĞIRDI. KİMİ ÇAĞIRDI? BENİ. SİZİ DEĞİL AĞLAYIN MUHAHAHAHAHAHAHHA....
Diye bağırdıktan sonra Tony ye dönüp
-Şimdi gidebiliriz
Dedim ve koluna girip ordan çıktık.....

////////
IYYYYYY İĞRENÇ OLDUĞUNUN FARKINDAYIM VE ÖZÜR DİLERİMMMMMMMM..,......Aklıma gelmedi hiçbirşey üzgünüm guys......

Marvel ile hayal etHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin