UTANGAÇ KOBRA VE MELEKLERİ

745 27 6
                                    

TAM BİR HAYAL ET DEĞİL................CANAVAR AHAHAHAHAHAHAHAH.

-------------------------------------------------------------------
En iyi arkadaşın Amelia , PETER ile evleniyordur ve sen de onların bekarlığa veda partisine gidiyorsundur.
TONY ile Sevgilisin...

AMELİA :Hazırsın Y/N hissediyorum.

dedi en iyi arkadaşın. Son kez aynada kendine baktın. Uygunsuz bir dansçı kıyafeti giymiştin. Peki nereye gidiyorsun... TABİKİDE EN İYİ ARKADAŞININ KOCASINI YANİ ENİŞTENİN BEKARLIĞA VEDA PARTİSİNE GİDİYORDUN. hani birşey olurda falan... Ajanlık yapıcaksın.

Y/N: Hadi o zaman ben çıktım yevrum.
AMELİA: Sahip çık eniştene
Y/N: Bak bakiym bende sistamın eniştesini kaptırcak göz varmı? YOK TABİ! Aaaaa!
Diye bağırıp çıkarsın ve mekana gidersin.
İçeri girdiğinde Peter, Tony, Steve, Pietro, Bucky, Ned 'in bir locada oturduğunu görürsün. Ellerinde içkiler ve etraflarında üzerlerinde neredeyse bişey olmayan karılar dolaşıyordu. ANAM BU GÖZLER BUNLARI DA MI GÖRECEKTİİİİİİİİİ!!!!!!!!!!!!! Eniştem resmen karının götünü elliyiiiiiiii!!! Sen şimdi görürsün deyip kulise gittin ve oradaki görevliye
Y/N: Bana bir dans ekibi ayarlayın.
GÖREVLİ: Tamam, şu guruptan sonra sizi alırım. Grubunuzun ismini ne diyelim?
Y/N: Utangaç Kobra ve Melekleri

GÖREVLİ: Eee... Peki
Y/N: Sorgulama. Cast du it.

Sıra sana geldiğinde arkadan gülüşme sesleriyle travesti erkekler gelir ve yanında dururlar.
TRAVESTİ 1: UTANGAÇ KOBRA??
Y/N: Buyrun benim.
TRAVESTİLER AYNI ANDA: Meleklerin geldi beybisi.
Y/N: Allahım sen beni neyle sınıyorsun. Operasyonda acemilerle çalışıyoruz burda!
GÖREVLİ: Sahne sizin
Der demez sahne Işık'ları açılır. Sen ortada travestiler yanında catwalk yaparak sahneye çıkarsınız ve şarkınız çalmaya başlar. Çikta muz muz muz ÇİKİTA MUZ MUZ MUZ! ÇİKTAÇİKTAÇİKTAÇİKTA ÇİKÇİKÇİKÇİK ÇİKİTAAAA! ÇİKŞTA MUZ MUZ MUZ ÇİKİTA MUZ MUZ MUZ derken Pis travesti geyler muz soyarak yerlere yatıyordur. Yaratık bunlar yauuu!!!!
Senin bir gözün eniştelerin masasındadır. LAN TONY'NİN KUCAĞINDA NEDEN Bİ ÇAKMA SORU OTURUYO!!!! OLUM BEKARLIĞA VEDASI OLAN PETER SEN NE AYAK!!!!!!!
Locaya doğru yaklaşmaya başlarsın. Sonra oraya yaklaşınca garip garip hareketler yapmaya başlarsın.
Sonra TONY üstündeki sürtüğü takmadan sana doğru bakmaya başlar ve göz kırpar. PİÇE BAK HALA TANIMADIĞI KIZLARA GÖZ KIRPIYOR. Sonra bana eliyle gel işareti yaptı. Amk suratımda ebem kadar travesti makyajı yaptık. Herif travestilere bile yavşıyo.
Sonra yanına gittim ve bana otur işareti yaptı. Tek dizine oturdum çünkü diğerinde de başka bir sürtük vardı. Ne biçim sevgili seçmişim ya!
TONY: Sanki seni bir yerlerden tanıyor gibiyim.
Y/N: Yoooooo!
Dersin sesini sürtük gibi çıkartarak.
TONY: Kimsin sen?
Y/N: Ben Abdülaziz , 69 Yaşındayım 31 çocuğum var, taliplerimi bekliyorum
Dediğinde gülmeye başlar ve
TONY: Biliyor musun benim kız arkadaşım gibi espiri anlayışın var. Ahahahah
NEDEN ACABA GERİZEKALI!
TONY: Bir dakika ya! Sen y/n'sin! Çünkü tanıştığım milyon kızda bir tanesi bu kadar gerzek şeyler söyleyebilir!
Y/N: Y/N kim ayooool???
TONY: Y/N sesini değiştirince aynı farenin götü gibi çıkıyı. Yapma bebişim.
Diyip diğer sürtüğü kışkışlıyo.
Sonra TONY bir anda peruğunu çıkartınca  saçların aşağı düşüyor.
TONY: Biliyordum.
Dediğinde bir anda sanki dünyadan haberin yokmuş gibi aval aval Tony' e dönüyorsun ve bir anda heyecanlanarak
Y/N: AAAA! TONY, sen de mi buradaydın??? Hiç görmemişim.
Ulan salak kız adamın bacağında oturuyosun ama sen de mi burdaydın diyosun!!!!!!!!!!! ANDAVALLLLL!! 
TONY: Eee... Sen burda napıyosun?
Y/N: Asıl sen ne yapıyosun burda. Nasıl gizlenmişsen artık  koca mekanda görememişim seni. Çiftleşmeye aç iguana gibisin mübarek.
TONY: Y/N sen içtin mi?
Y/N: YÜOOOOOOOO!!!!
Diyip kalkarsın ve PETER a dönersin.
Y/N: Aaaaaaa! enişte sen de mi buradaydın???? AMA NE AYIP SEN NAPIYOSUN YA SENİ AMELİA YA SÖYLİYCEM KUDUR ZIRLA EBEMSİN KIÇIMSIN BEN EN İYİ ARKADAŞIMI YEDİRİRMİYİM SENİN GİBİ HIYAR FAMİLYAASINDAN ÜREMİŞ FASÜLYE KILIKLIYA HA???!!!!!!
Diyip cep telefonundan bir kaç tane fotoğraf çeker ve mekandan ayrılırsın.

Marvel ile hayal etHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin