t'challa ile hayal et.
biraz filmden özenmiş olabilirim....
not: bu ilk ve tek t'chala ile hayal et olabilir eğer daha fazla isterseniz yorumlara yazarsınız.
-Y/N ÇABUK BURAYA GELLLL!!!!!
dedi shuri anırarak.
-NE VAR SHURİİİİİ
dedim bende ona karşılıklı olarak anırarak.
-KOCAN İLE İLGİLİİİİİ
dediği anda 5 dakikada laborutuvardaydım.
-Geldim
dedim nefes nefese. Shuri ise bana gülerek baktı ve elindeki kamerayı bana verdi. ona anlamaz gözlerle bakarak eeeeeeeee ne var anlamında kafamı salladım.
-sen sadece şu masanın arkasına geç ve kamerayla çekmeye başla abime çok kötü bir şaka yapıcam.
der sırıtarak. okeyyy anlamında elimle işaret yapıp kamerayla birlikte masanın arkasına geçtim.
-ABİİİİİİ ACİL BURAYA GELLLL!
diye annırdı shuri. bu kızda anırma hastalığı var galiba.... neyse. kocam kosarak geldi ve
-Y/N ye birşey mi oldu?
diye sordu endişeli gözlerle. AMAN TANRIM KALBİM.
-hayır şapşal köstümünü bitrdim ve birşey göşericem sana.
der shrui alaycı bir sesle. sen ise bütün bu olayları sırıtarak izliyorsundur. Shrui ona yeni köstümünü gösterirken t'challa hayranlıkla köstüme bakıyordu.
-Bak yeni bir özellik ekledim. Şimdiii senden ona vurmanı istiyorum.
diyor shrui. t'challa ona alamaz gözlerle bakarken tamam anlamında kafasını sallıyor. bir tekme attığında AMAN TANRIM KOCAM GİTTİĞ GİTTİİĞĞĞĞ VAH VAH VAH ÇOCUKÇAĞIZ UÇTUUUUUU.
-HAHAHAHAHAHAHAHAHAHH
diye anırmaya başladık aynı anda shrui ile. Masanın arkasından elimde kamera ile çıktım. kocama gülümseyerek yaklaştım ve
-bu olay hakkındaki düşüncelerini alablir miyiz kralım.
dedim alaycı bir şekilde. o ise bana hayretle bakarak
-lütfen bunu çektiğini söyleme Y/N
der. sen ise gülümseyip
-Hem de hepsini çektim
dersin ve shrui ile yumruk tokuşturursunuz.
-aman tanrımmm Y/N ve shuri....
///////////////////////////////
Kötü oldu ama neyse........
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marvel ile hayal et
FanfictionAVENGERS ISSIZ ADADA - AVENGERS HOGWARTS DA - KIZ İSTEME FT AVENGERS hikayeleri dahil bir sürü çok güzel hayal et hikayeleri için buraya!!!