-Burası neresi ?
-Benim kalbim Kai.
~~~KYUNGSOO'NUN AĞZINDAN~~
Duyduklarımı sindirmeye çalışıyorum. Çok şaşırdım. Demek ki benim Kai'yle bir geçmişim var. Dışarıdan gelen telaş sesleri ile kendime geldim. Dışarıda ne oluyor öyle? Dışarıdan gelen sesler çoğalmaya başladı. Biri "Kai!" diye bağırdığında yavaş olarak ayağa kalktım. Kai. Ona bir şey olmasını istemiyorum. Yavaş ama bir o kadar da telaşlı adımlarla kapıya doğru yürümeye başladım. Kapıyı açtığımda bizimkilerden kimseyi göremeyince daha çok korktum. Eğer büyük bir şey olmasaydı en az biri kalırdı yanımda. Kai'nin olduğu odanın yanına doğru gitmeye başladım. Bizimkilerin orda oluğunu görünce Kai'ye bir şey olduğunu anladım. Baekhyun dedikleri çocuğu Tao tutuyordu.
-Kai!
Herkes bana bakmaya başladı.
-Kyungsoo senin burda ne işin var? *chen*
Chen'nin sorusunu duymamazlıktan gelip Kai'nin odasına bakan pencereden Kai'ye bakmaya başladım. Doktor Kai'ye kalp masajı yapıyordu. Neden yapıyor? Neden Kai'ye kalp masajı yapıyor? Direk kalp cihazına baktım. Çizgiler düzdü. Hayır, hayır Kai beni bırakamazsın.
-Kai,Kai, Kai, Kai, Kai.
Sayıklaya Sayıklaya kapıyı açtım ve odaya girdim. Beni tutmaya çalışıyorlardı. Kai'den başkasını düşünemiyorum. Kim beni tutuyorsa onu ittirdim. Normal de özür dilerdim ama şuan da bunu düşünmediğim için özür dilemedim.
-Ah Kai.
Kai'nin yanına gittim. Hemşireler beni tutmaya çalışıyorlardı. Hemşireden birini ittirdim. Kai'nin yanına gittim.
-Kai. Kai beni yalnız bırakma.Kai. Ben sensiz yaşayamam Kai. Kai uyan Kai. Kai lütfen uyan.
İttiğim hemşire güvenlik görevlisi ile beraber geri geldi. Güvenlik görevlisi beni tuttu ve dışarı çıkardı. Başım döndüğü için güvenlik görevlisinin koluna tutundum. Gözüm karardı ve bedenim soğuk yerle buluştu. En son duyduğum şey bizimkilerin bağırışlarıydı. Ama çok güçlü ve hayran olduğum ses adımı haykırdı. Gerisi karanlık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
U Hurt Me | Kaisoo
Teen Fiction-Seni seviyorum Kai. -Sen benim için fazla masumsun Kyungsoo. .................