Kai'Den...
*
Gözlerimi sahile çevirdim. Onunla burdaydım. Burada omzuma yaslanmıştı. Burada sevmiştim onu.
Gördüğüm rüyadan sonra direkt olarak psikoloğa gitmiştim. Doktor bana gördüğüm rüyayı anlatmamı istemişti. 2 hafta boyunca tedavi gördüm. Doktor bana rüyalarımın geçmişime ait kesit parçaları olduğunu düşündüğünü söyledi. Odadan çıkıp geçmiş hastane raporlarımı kontrol ettim. 1 yıl önce Eun-Ah adında genel cerrahi uzmanına gitmişim. Randevu aldım. Zamanı geldiğinde uzman doktorun yanına gittim. 1 yıl önce kadar buraya geldiğimi ve neler olduğunu, neden geldiğimi sordum. Eski raporlarına baktı. Motorla kaza yapıp, ağır yaralı ve baygın bir şekilde buraya getirildiğimi söyledi. Aynı kazadan buraya başka biri getirildi mi diye sorduğum da getirildiğini ve onun adının Kyungsoo olduğunu söyledi. Hafıza kaybı geçirdiğim için bunları hatırlamamanın normal olduğunu söyledi. Sadece benim değil Kyungsoo'nun da hafıza kaybı geçirdiğini ve onun da bu olayı hatırlamadığını söyledi. Teşekkür edip odadan çıkmıştım. Şimdi ise burada olanları düşünmeye başladım. Neden bizim çocukların bana yalan söylediğini merak ediyorum doğrusu. Her şeyi şöyle bir düşününce çok komik geliyor bana. Ne yapmam gerektiğini bile bilmiyorum. Kyungsoo'ya her şeyi anlatsam bana inanmayacak. Hem inansa da ne olur ki? Biz sevgili olsak toplum tarafından dışlanırız. Ve en önemlisi ben çok değiştim. Ben kötü biriyim. Kyungsoo masum bir kişiliğe sahipken ben onu kirletemem. Onun hayatını karartmaya hakkım yok benim. Herkesin hayatından çıkmalıyım. Kyungsoo beni ve geçmişimizi öğrenince sinirlenecektir. Benim gibi biriyle geçmişi olduğunu için üzülecektir. Benim gibi birini sevdiğini için kendinden nefret edecektir. O bunu haketmiyor. Her gün onun bana nefret dolu bakmasına dayanamam. Onlara ve kendime yeni bir hayat sunmalıyım. Herkesden, her şeyden uzaklaşmalıyım. Sevdiklerimin canını her gün değil de bir kez yakmak, daha iyi. Her gün onların canını yaktığımı anladığımda ben de mahvoluyorum. Tek bir sefer, sadece bir kez herkesin canı yanacak. Sonra beni hatırlamayacaklar bile. Evet, uzaklaşmalıyım.Gitmeliyim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
U Hurt Me | Kaisoo
Teen Fiction-Seni seviyorum Kai. -Sen benim için fazla masumsun Kyungsoo. .................