Kyungsoo'Dan ...
Hayat cidden çok garip. Sevdiklerim bugün burdalar fakat yarın yoklar.
"Kyungsoo dersi dinliyor musun?"
"Ah, evet hocam."
Joon hoca göz devirdikten sonra tahtaya yazı yazmaya devam etti. Okul devamsızlığım daha fazla olmadan okula gelmeyi akıl edebilmiştim. Hala iyi sayılmam. Derse dikkatimi verdiğim sırada zil çaldı. En sonunda eve gidecektim. Gerçi eve gitmeyecektim. Hızla eşyalarımı çantama koydum ve kapıdan dışarı koşar adımlarla çıktım.
Bizimkilerden kimse okula gelmemişti. Devamsızlığı düşünmüyorlar mı acaba? Yoklama alınırken öğretmen onların adını sormuyordu. Geldiğim yolu geri dönüp sınıfa girdim. Tam da tahmin ettiğim gibi Joon hoca sınıf defterini alıp gitmek üzereydi.
"Ah hocam?"
"Evet Kyung?"
Direk istesem izin vermez biliyorum. Zaten benden pek hoşlandığı söylenemez.
"Hocam kavga oluyor. Çabuk gelin"
Yapmacık bir telaşla hocaya baktım.
"Kavga nerede? Kim kavga ediyor?"
Tam da tahmin ettiğim gibi. Balık ağa düştü. Sınıf defterini bana verip kapıdan dışarı koştu. Sınıf defterinden bizimkilerin adlarını aradım. Tahmin ettiğim gibi adları yoktu. Sınıf defterini öğretmenler masasının üzerine bırakıp koşmaya başladım. Joon hocanın gelmesi yakındır. Okuldan uzaklaşıp eve gittim. Kimseye görünmeden arabamı alıp çıktım. Binaları tepeden görebileceğim dağa çıktım. Arabadan indim. Seul'e üsten bakıyorum. Hayallerimin öldüğü bu şehire bakıyorum. Bir çok şey yaşamıştım burada. Benim bildiklerim ve benden saklananlar..
Hiç bir şey düşünmemeye çalışıp telefonumu elime aldım. Ne zamandır telefonumu elime almıyorum ben ya. Elimde çok garip bir cisim tutuyormuş gibi hissettim. Sosyal medyada öyle gezerken önüme çıkan yazıya gülerek baktım. Google'a isminizi yazın ve çıkan sonuçları yoruma yazın diyordu. Yorumlara geldim ve sonuçları okudum. Saçma sapan şeyler yazıyordu. Biri garip bir hayvan çıktı yazmış. Yanında gülen emoji koymuş. Sesli kahkaha attım. Ne zamandan beri gülmüyorum ben öyle? Yüz hatlarımın esnediğini hissediyorum. Ben de denemek istedim. Google girip Do Kyungsoo yazdım. Önüme bir grup bilgileri geldi. Merak edip bilgilere girdim. Kai, Lay, Baekhyun, Chen, Chenyeol, Tao, Kris, Luhan, Sehun, Suho, Xiumin, D.O üyeleri. Bu bir tesadüf mü yoksa ne ? Bunlar bizimkiler, biz, ben, Kai.. Grubun adı EXO. Hayranlarına verilen ad Exol. Çok ünlü bir grup. Geri çıkıp görsel kısmına gireceğim sırada bir yazı dikkatimi çekti.
'Kaza geçiren EXO üyelerinden haber alınamadı. SM Entertainment' dan şok açıklama. ' yazan yere tıkladım.
' Yakışıklı EXO üyelerimizin geçirdikleri kaza her birimizi derinden etkiledi. Üyelerin durumu hakkında haber alınamadı. SM Entertainment kazadan 2-3 hafta sonra şok açıklama yaptı. 'EXO grubumuz hakkında hiç bir yerde bir şey paylaşılmamalı. Exo üyelerini geçmişte bırakmalıyız artık. Önümüze bakacağız.' SM Entertainment'ın yaptığı açıklama biz Exol'leri derinden etkiledi. Paylaşılan fotoğraflar aniden kaldırdı. Sosyal hesapları kapatıldı. Fan hesapları spamlamdı. Üzgünüm fanlar sanırım gerçekten EXO'yu unutmalıyız.'
Bu duruma daha çok şüphelenip arama çubuğuna' EXO'nun şuan ki durumu ' yazdım. İlk çıkan yere tıkladım.
' Evet Exol'ler sanırım sevgili grubumuz hayattalar. Biliyorum bu kaza olalı 1 yıl oldu neredeyse. Ama bazı fanların söyledikleri sözlere göre hala hayattalar. Ponçikliğiyle sevilen lider vokal D.O Han nehrine yakın sevimli küçük bir cafede garsonluk yaptığı görülmüş. Sadece o da değil sesiyle ve görünüşüyle hepimizi etkileyen vokal Kai okula yakın bir ara sokakta Chen, Lay ve Baekhyun'la beraber görülmüş. Bu olanlardan emin değiliz ama sizinle paylaşmak istedik. '
Bu benim çalıştığım Cafe. Görsel kısmına girdim. Çıkan resimler ile gözlerimi şaşkına açtım. Bu bendim. Bu onlardı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
U Hurt Me | Kaisoo
Teen Fiction-Seni seviyorum Kai. -Sen benim için fazla masumsun Kyungsoo. .................