"merhaba, şey soracaktım... bu hafta boş musun?" dördüncü reddedilişinden sonra hâlâ enerjikti. son zamanlarda çiçekçi nedensizce doluydu ve tek çalışmak knu çok yoruyordu. bu hafta içinde bir gün ara vermesi gerekti ve onda da sık görüşemediği arkadaşlarıyla vakit geçirmeyi istiyordu. ama hepsinin okulu vardı, kendisinin aksine.
bu arkadaşından da olumsuz cevap alınca anlamsızca rehberine baktı ve onun adını gördü. "kageyama tobio."
"onun da okulu var ve görünüşünün aksine çok kibar biri. beni kırmamak için kabul edecektir ve ben ona engel olmak istemem." telefonunu kapattı ve derin bir nefes aldı. duvardaki saate gözü takıldı ve 2 dakika önce kapatması gerektiğini gördü. kapıya doğru ilerlerken havanın ne kadar karardığına dikkat etti ve önlüğünü çıkarıp kapının yanındaki askılığa astı. yine kirlenmişti tabii ki ama onu eve götürmeye üşeniyordu.
çiçek desenli cam kapıda insana benzer bir şey gördüğünde yorgun yorgun boşluğa baktı. müşteri gelir gelmez kibarca kapattığını söyleyecekti, hazırlanmıştı bile. gelen kişinin kageyama olduğunu görünce bunu söylemekten vazgeçti. nereden geldiği belli olmayan bir enerjiyle gülümsedi. "hoş geldin." geçmesine izin verdi ve kenarda dikildi. "nasıl yardımcı olabilirim?"
kageyama göz teması kurdu, aslında bu hinata için biraz korkutucuydu çünkü mavi gözleri çok soğuk bakıyordu. insanı ürpetiyordu ve muhtemelen onu tanımasaydı kaçabilirdi de.
"satmak istediğin ne varsa ondan istiyorum."
"arkadan, bahçeden getirmeye gidiyorum. biraz bekle lütfen." hinata alıştığı için oldukça hızlıydı, ona çiçeği toprağı ile verdi. bu çiçekçi ilk açıldığından beri böyleydi ve hinata ölü çiçek satanlardan nefret ederdi.
parayı aldıktan ve kageyama ile vedalaştıktan sonra montunu giyip kişisel eşyalarını aldı ve dükkanı kapattı. dışarı çıktığında kageyama'nın çok uzaklaşmamış olduğunu gördü ve bir süre olduğu yerden onu izledi. geçen gün çöpe atılan çiçeğin atıldığı çöpe yaklaşmak üzereydi kageyama, hinata daha dikkatli baktı ve kageyama çöpe bile bakmadan ilerledi. hinata içi rahat bir şekilde evine döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
gorgeous ⎯ kagehina
Fanfiction• uyarı: YEME BOZUKLUĞU kageyama her gün aynı çiçekçiye gidiyordur.