"merhaba. ben kei tsukishima." ayağa kalkıp elini uzattı. bu sarışın çocuk hinata'dan yaklaşık otuz santimetre falan daha uzundu. hinata küçük bir şok geçirdi. bu ciddi çocuğu çok bekletmeden elini sıktı ve neşeyle gülümsedi. "ben de shoyo hinata." bu sırada diğer çilli çocuk da ayağa kalkmıştı. o da oldukça uzundu. sevgilisi ise sarılmak için kalkmıştı ve mutluydu. onun uzun olduğunu zaten biliyordu hinata. üç tane kocaman adam karşısındaydı ve bir an önce oturmayı diliyordu.
"ben de tadashi!" çilli çocuk kocaman güldü. "yamaguchi." elini uzattı. ondan harika bir enerji almıştı shoyo. aynı şekilde karşılık verdi. "memnun oldum!"
daha sonra sevgilisi ona sarıldı. "hoş geldin." dedi ve sonunda herkes oturmuştu.
"kei sana anlattığım arkadaşım. şu lisede sabah spor yaparken bayılıp karşılaştığım ve hayatımı ciddi anlamda kurtaran kişi." tsukishima garip garip bakıyordu. uzun zamandır arkadaşlardı ve aralarında böyle şeyler sık olmazdı. hinata yine gülümsedi. "iyi ki kurtarmışsın cidden!"
"bu da yamaguchi. kei'nin flörtü ama ikisi de bunu bilmiyor." tadashi anında kıpkırmızı olmuştu. tsukishima kaşlarını çattı. "aptallaşma." dedi kızarak. tobio bıkkınlıkla onlara bakıyordu. bu tepkilerine alışmıştı. "peki siz nasıl tanıştınız?" diye sordu hinata.
"kei ile aynı üniversiteye gidiyoruz. bölümlerimiz farklı ama aynı projeden sorumlu olmamız gerekiyordu. karışık bir projeydi. işin çoğunluğunu kei ve ben yaptık. buluşmaya pek gelen olmadı, grup mesajlarını da umursamıyorlardı. böylece biraz samimi olduk ve daha sonra iyi not almanın şerefine beraber sinemaya gittik."
hinata heyecanlandı. "çok güzel bir hikaye!"
"niye evliymişiz gibi tepki verdin?" kei aynı anda garsonu çağırmıştı. siparişleri vermeleri nedeniyle konuşma bölündü fakat devam ettiler. "bir an cidden öyle hissettim!" hinata, sarışın çocuğun huysuz tepkisini umursamadan ona enerjik bir dönüş yaptı.
"evleneceksiniz yakında zaten."
"kes sesini."
shoyo güldü. "dostluğunuz çok güzel. benim bir sürü arkadaşım var ama dostum yok."
"bence artık var." dedi tadashi gülümseyerek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
gorgeous ⎯ kagehina
Fanfic• uyarı: YEME BOZUKLUĞU kageyama her gün aynı çiçekçiye gidiyordur.