limonlu dondurması çoktan erimişti. elini çenesine koymuş, kaşığıyla erimiş dondurmayı yavaşça karıştırıyordu ve dalmıştı. karşısında sevgilisi ise sakince sütlü kahvesini içiyordu.
"ailenle ilgili mi?" diye sordu kageyama. hinata'nın çok keyifsiz olduğunu anlamıştı tabii ki.
"hayır," sonunda kaşığı rahat bıraktı ve arkasına yaslandı. "bak, dürüst bir ilişkimiz olsun istiyorum." kageyama yavaşça fincanı masaya bıraktı. ve tek kaşını kaldırdı. "evet, ben de." ne diyeceğini merak ediyordu.
"leiko senin için kim?"
tabii ki bu soruyu beklemiyordu. genelde tepkisiz ve soğuk bakan koyu mavi gözleri birden büyüdü ve gözlerini derin bir korku kapladı. hinata da onu böyle görünce bir anda korktu, tüyleri diken diken oldu. aynı soruyu beklemeyen kageyama gibi afallamıştı.
yutkundu. "eski sevgilim, ne oldu?" sesi titriyordu. hinata iyice paniklemişti. acaba ne tür bir geçmişleri vardı?
"leiko benim arkadaşım. dükkana sık gelen çoğu kişiyle arkadaş olurum zaten. o da onlardan biri." kageyama gözlerini kaçırdı. dışarıya bakıyordu.
"onunla ne yaşadınız?" hinata stresten yine erimiş dondurmasını karıştırmaya başlamıştı.
"dürüst bir ilişki istediğini söyledin," sonunda göz teması kurdu. "sana her şeyi anlatacağım."
××
ne olduğunu hatırlamak veya tekrar okumak istiyorsanız 20. bölümden itibaren okuyabilirsiniz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
gorgeous ⎯ kagehina
Fanfic• uyarı: YEME BOZUKLUĞU kageyama her gün aynı çiçekçiye gidiyordur.