❀22❀

3.4K 398 219
                                    

başlamadan önce...

hinata shoyo

kageyama tobio

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

kageyama tobio

bunu genelde kitabın ilk bölümüne koyarlar ama benim şimdi yapasım geldi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

bunu genelde kitabın ilk bölümüne koyarlar ama benim şimdi yapasım geldi. umarım beğenmişsinizdir. (düşüncelerinizi belirtirseniz sevinirim ♡)

×××

kageyama, yeni arkadaşının ısrarlarıyla annesini aradı ve annesi olabildiğince çabuk geri döndü eve. oğlunu hastane odasında, neredeyse yok olacak hâlde bulmak cidden iyi gelmemişti.

toparlandılar bir şekilde. tobio
bir seneden fazla psikolog ve doktor yardımı aldı. gerçekten zor oldu bu süreç. okula gitmedi ve iyileşmesi zor oldu.

tsukishima her hafta onun yanına geliyordu. ona cesaret veriyordu. bu şekilde çirkin olduğunu bile söylüyordu ve bu cidden işe yarıyordu. bazı zamanlar ona ders anlatıyor, bazı zamanlar ise birbirlerinden bahsedip sohbet ediyorlardı.

bu bir senenin yarısı boyunca leiko onu ziyaret etmedi, fakat her gün mesajlaştılar. kageyama onu bırakamıyordu. onun yüzünden orada olduğunu kendine hatırlatıp duruyordu fakat bir türlü olmuyordu.

leiko bir gün ziyaret etti onu. yanında bir demet çiçek vardı. kageyama gülümsemeye çalıştı. "çiçeklerden nefret ettiğimi biliyorsun." dedi. leiko buna karşı sadece "biliyorum." dedi. o gittikten sonra tsukishima geldi ve onun isteği üzerine çöpe attı.

ertesi yılın okul senesinin başlangıcında kageyama tamamen iyileşmiş durumdaydı. 20 kilo almıştı, ruhsal olarak iyi sayılırdı. bir şekilde spora başlamış, vücudunu geliştirmişti. yine de derslerinde geriydi.

sınıf arkadaşları başta olmak üzere insanlar sürekli ona geçmiş olsun diyordu. gerçek hastalığını bilen tek kişi leiko yani sevgilisiydi. herkes onun başka türlü bir hastalık geçirdiğini düşünmüş, vücudunu geliştirdiğini görünce şaşırmıştı. bu duruma bir senede yalnızca bir kez ziyarete gelen sevgilisi de şaşırmıştı tabii.

senenin ilk haftasında; psikoloğu, arkadaşı ve annesinin etkisiyle sonunda ayrılmayı başardı leiko'dan. leiko ona zarar veriyordu. üstelik derslerine ağırlık vermek istiyordu. aynı kendi psikoloğu gibi insanlara yardımcı olacaktı.

bunun üzerine leiko sinirlendi ve insanlara tobio'nun anoreksiya hastalığını geçirdiğini söyledi. okuldakiler şaşırmıştı fakat pek tepki vermediler. çünkü insanlar genelde şimdiki zamana bakarlardı ve tobio şu an çok iyi görünüyordu.

okul hayatının geri kalanında tobio okuldan başka arkadaş edinmedi. ilk senenin başlarındaki arkadaş grubu yeniden onsuz devam etti. tobio sadece derslerine odaklanıyordu. tek arkadaşı ise tsukishima'ydı.

tüm bu yaşadıklarından sonra leiko, yeniden karşısındaydı. ve ona onsuz nasıl devam edebildiğini soruyordu. kageyama, gülümsedi.

gorgeous ⎯ kagehinaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin