12.08

2.5K 172 14
                                    

Po dziesięciu minutach dotarliście na miejsce. Niemalże jednocześnie otworzyliście drzwi od auta, aby następnie wysiąść z niego i skierować się w stronę wejścia do wytwórni.

- Będzie dobrze, [T.I.] - powiedział Bambam, kładąc Ci dłoń na ramieniu - Jakby coś się działo, wiesz, gdzie mnie szukać.

- Dziękuję, Bam - odparłaś, uśmiechając się promiennie - Odezwę się do ciebie wieczorem.

Po tych słowach rozdzieliliście się, idąc w dwie różne strony. Weszłaś na piętro, gdzie znajdowało się studio Joo Sun'a. Gdy stanęłaś pod drzwiami, wzięłaś głęboki oddech i pociągnęłaś za klamkę, wchodząc do środka. Tak, jak się spodziewałaś, wszyscy członkowie Stray Kids już tam byli.

- Miło Cię widzieć, [T.I.] - powiedział producent zza swojego biurka, posyłając Ci szeroki uśmiech - Usiądź proszę.

- Dzień dobry - przywitałaś się ze wszystkimi, a następnie zajęłaś jedyne wolne miejsce na kanapie między Chanem a Jeonginem.

Zerknęłaś ukradkiem na bruneta, który jako jedyny nie przywitał się z Tobą. Atmosfera między Wami była wyraźnie zagęszczona i niezręczna. Spojrzałaś w stronę posyłających Ci zmartwione spojrzenia Changbina i Jisunga. Kiwnęłaś lekko głową na znak, że wszystko jest w porządku, po czym odwróciłaś się z powrotem w stronę producenta.

- Jak już zapewne wiecie, wczoraj udało mi się złożyć wszystkie nagrania w jedną całość i mogę powiedzieć, że piosenka jest już gotowa - oznajmił, uśmiechając się od ucha do ucha - Zaraz Wam ją puszczę i naniesiemy ewentualne poprawki.

Po tych słowach w pomieszczeniu rozbrzmiała piękna melodia. Wsłuchiwałaś się w słowa piosenki, podziwiając to, jak bardzo głosy członków pasowały do instrumentalnego podkładu. Nagle wszystkie wspomnienia z minionych tygodni zaczęły do Ciebie powracać, niczym bumerang, przez co po Twoim policzku spłynęła pojedyncza łza. Zerknęłaś ukradkiem na Chrisa, współtwórcę tej piosenki. Okazał się, że on również uważnie Ci się przyglądał. Wpatrywaliście się sobie w oczy, nie zważając na otoczenie. W tamtej chwili liczył się jedynie brunet oraz lecąca w tle melodia ckliwej, miłosnej piosenki. Kiedy tylko dobiegła ona końca, wróciłaś do rzeczywistości i odwróciłaś głowę, rumieniąc się nieco.

- Podoba Wam się? - Producent uśmiechnął się szeroko, wyraźnie dumny ze swojej pracy.

- To jest świetne! - powiedział Jeongin.

- Zgadzam się. [T.I.] i Chan Hyung odwalili kawał dobrej roboty - odezwał się Felix, wstając i spoglądając na Waszą dwójkę - Nie uważacie, że należą im się brawa?

Na oklaski nie musieliście czekać długo. Po chwili wszyscy wstali, bijąc brawa Tobie i Chrisowi.

- Bez was nigdy byśmy tego wszystkiego nie osiągnęli. To wam przede wszystkim należą się brawa, prawda, [T.I.]? - powiedział Chris, wstając i spoglądając na Ciebie.

Brunet wyciągnął w Twoją stronę rękę, którą niemalże od razu chwyciłaś i wstałaś, stając obok niego. Poczułaś, jak po Twoim ciele przeszedł dreszcz związany z nagłym kontaktem z Chanem. Brakowało Ci jego dotyku oraz bliskości.

- To prawda - odparłaś, a następnie oboje zaczęliście bić brawa reszcie członków i producentowi.

W tamtej chwili niezręczna atmosfera pomiędzy Tobą a Chrisem zanikła, dając poczucie, jakby wszystko wróciło do stanu poprzedniego, sprzed kłótni.

- Skoro wszystko już skończone to chcieliśmy zaprosić Was do naszego dormu - wypalił nagle Seungmin - Chan razem z Woojinem przygotowali dla wszystkich coś pysznego. Stworzenie i nagranie swojej pierwszej piosenki to wielkie wydarzenie i trzeba je jakoś uczcić.

- [T.I.], chodź z nami - Jeongin spojrzał na Ciebie prosząco.

- Będzie nam niezmiernie miło, jeśli przyjmiesz zaproszenie, [T.I.] - wypalił nagle Chan, spoglądając na Ciebie z charakterystycznym dla siebie uśmiechem.

- W takim razie chętnie skorzystam - odparłaś, starając się okiełznać swoje szybko bijące serce.

ɪᴍᴀɢɪɴᴇ: ʙᴀɴɢ ᴄʜᴀɴOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz