90's
Bilik Alpha
Sekolah Menengah Perempuan Pucuk PakuTerbuka saja pintu, nafasku baru mengepam dengan kadar normal. Hanya Diana tergamam, melihat keadaan katil aku. Berselerak. Dengan bantal dah ke bawah, coli Noraini pula ada kat katil Diana. Secepat mungkin Diana melihat ke luar lalu menutup dan mengunci pintu. Noraini menutup muka dengan bantal. Aku hanya tersengih melihat Diana. Diana memberi signal menyuruh aku menurunkan baju Noraini yang terselak. Sepantas kilat aku menutup. Alamak, Diana dah nampak awek aku punya buah lah. Takpe la. Diana je yang nampak.
"Ish korang ni lah. Mujur aku yang masuk. Kalau tak. Tak pasal je nama naik kat bilik pengetua. Tak boleh ke tunggu malam ke. Tak pun weekend. Panas macam ni pun jadi juga"
"Ter la bro. Sorry la" sambil aku membetulkn rambut yang kusut-masai dikerjakan dek Noraini.
"Kalau ya pun tak tahan. Cover la sikit. Info aku awal. Takde la aku kacau daun"
"Wei Dee. Kesian Aini dah macam udang terbakar dah muka dia tu. Jangan la cakap terang sangat. Tapis-tapis lah sikit"
"Nak tapis apanya. Penapis mak aku nak guna. Aku punya dah koyak. Ni korang nak sambung ke macamana ni. Ke nak threesome"
"Bongok kau setan. Tak sanggup aku nak tengok kau punya tu. Ni pula nak sentuh. Geli-geleman aku"
"Geli konon. Ni kalau aku tak balik awal. Tak tahu sampai mana dah kau teroka kan. Korang ni buat aku nak cari awek je tempat aku nak hilangkan nafsu aku ni"
Diana ni kalau pasal nak membahan aku. Memang terbaik dari ladang punya. Dia tahu kalau awek aku ada, aku tak akan marah dia. Pandai kau ambil kesempatan dalam kesempitan ya.
"Meh aku tolong guna penyapu. Takde penyapu ni pembaris panjang ni pun ok juga ni" aku mengambil pembaris 30cm tu dan melibas betis Diana
"Sakit lah bodoh. Jap lagi aku nak dating dengan awek teh tarik aku juga ni. Korang sambung lah mana yang tergendala tadi. Aku naik bila langit dah warna jingga tau. Korang berkasih sayang lah dulu aku buat tak nampak je. Nak mandi wangi-wangi dulu. Mana tahu dapat kiss juga hahaha" Diana mengambil tuala dan berlalu ke tandas untuk mandi.
"Sayang, Dee dah pergi mandi. Jom sambung" aku membuka bantal yang menutup muka Noraini. Dia tersenyum malu dan menutup kembali mukanya dengan tangan.
"Malu la"
"Jap lagi mesti tak malu dah" aku mula membelai rambut Noraini dan menyentuh bibirnya. Tangan nakalku mencuit dan memicit perlahan puting Noraini. Dia mengangkat tangannya yang menutup muka lantas memukul manja pahaku.
"Ee sayang ni. Geli lah"
"Geli ke sedap?" Aku senyum menggoda
"Nanti Dee nampak lagi macamana. Sayang malu la"
"Dee ok. Kami open je pasal benda ni. Sebab tu Dee boleh bergurau je tadi tu"
"Ye ke?"
"Ye manja. Rhe dah kenal lama Dee tu. Sejak kecil lagi. Rhe tahu la Dee tu macamana. Don't worry ok my love" aku mencium dahinya sekilas. Noraini pula merangkul leherku dan mencium bibirku lama.
"Aik, kata tadi malu. Ni macam nak putus bibir Rhe sayang lumat"
"Balas dendam sebab main puting sayang sampai sayang rasa nak terkencing" aku tergelak besar mendengar apa yang dikatakan Noraini.
YOU ARE READING
Ingatan Capaian Rawak (gxg)
Diversos"Beberapa tahun aku tidak menjejak kaki ke tanah air setelah aku berselisih faham.." "cikgu diorang ni nak buat lawak ke apa. Nama kelas sama dengan nama student." Istana Rock n Roll. Itu la nama pondok yang kami bina berdua. Terletak dibawah pokok...