,,Přijímám!" zavrčela hned Papaja. Všichni se na ni vyděšeně koukli.
,,Papajo tohle nemusíš přijímat! Není ve smečce! Nepočítá se to!" zavyl zvědavě Jack.
,,Papajo, Jack má pravdu nedělej to!" zavrčel Irys. Všichni přikyvovali.
,,Pozdě příjmula to." zavrčel posměšně vlk.
,,Přijmu to s podmínkami." pousmála se Papaja.
,,Mě je to jedno." vlk si sedl a pozorně naslouchal. Mezitím dala Fiona na Jackovu tlapku několik listů.
,,Dobrá. Za prvé: nesmíš pokud vyhraješ nic udělat členům smečky." Stella se vyděšeně koukla na Papaju.
,,Za druhé: štěňata se budou považovat jako nejvzácnější věc ve smečce.
Za třetí: pokud vyhraju," vlk se zasmál. ,,odejdeš a nebudeš se mstít.",,Dobrá, ale ty štěňata budou jíst po hlídkařích."
,,Po lovcích."
,,Dobrá, mě je to jedno já budu najedený. A ze smečky klidně odejdu. Pokud mě porazíš což se nestane."
,,Dobrá." Papaja přikývla.
,,Papajo co to děláš?" zašeptal ji Buddy do ucha.
,,S vlky se musí jednat a pokud prohraju, tak nechci aby se smečce vedlo špatně."
Buddy ještě chvíli váhal, ale nakonec jen dodal ,,Nuže, pokud si si jista. Smečko Spring pack, tento neznámý vlk vyzývá naši Alfu na souboj o postavení. Připomínám, že pokud se druhý nevzdá, má právo ho zabít. Hodně štěstí. Tři, dva, jedna........ boj!”
Papaja se jako první vrhla na vlka. Ten však uhnul a kousl Papaju do ocasu. Papaja vyděšeně zakňučela. Začala jí z malé, ale hluboké rány srčet krev. Takovou sílu jsem vážně nečekala, pomyslela si. Papaja se ale nevzdávala a skočila znovu na vlka. Ten zase uhnul. Má dobrý postřeh, musím na něj jinak. Vlk na ní skočil a zavalil jí. Papaja ho kousla do hrudi. Vlk ani nekníkl a vyškubl se z Papajina sevření. Neměl na kůži ani trochu příznaku Papajina kousnutí. Jako by byl z oceli!
Celá smečka volala Papajino jméno. Štěňata začínala vylézat z doupat, aby věděla, co se v táboře děje, ale Irys a Rinn je vždycky dali zpátky. Flíček pořád byl v doupěti a vykukoval ven.
Papaja ze strachem v očích hleděla na smečku. Oni mi důvěřují, nemůžu je zklamat. Vlk využil Papajinu nepozornost a skočil jí na záda. Prudce škubl a vytrhl Papaje kousek srsti. Papaja mu to oplatila kousnutím do nosu. Vlk mírně zakňučel, ale nenechal se rozhodit. Zakousl se Papaje do ucha. Papaja se snažila nevykníknout, aby projevila bolest, ale tichému zakňučení nedokázala její ústa odolat. Podívala se vlkovi přímo do očí. Svítily mu nadšením. Ani jedno Papajino kousnutí ho nebolelo. Papaje se začali motat hlavou myšlenky. Co když to nezvládnu? Co když se stane vlk novým Alfou?
Podívala se na smečku, která napjatě pozorovala oba bojovníky. Někteří pořád vyli Papajino jméno a ti další zuřivě vrčeli na vlka. Ne, to se nemůže stát! Nesmím je zklamat! Vystartovala na vlka, obratně mu skočila na záda a kousla ho do kůže.
Vlk konečně vyjekl, ikdyž né moc silně, ale šlo vidět, že ho Papajina síla překvapila. Vlk se snažil Papaju setřást, ale držela se jeho kůže jako klíště. Několik minut se jí snažil setřást, zatímco Papaja se ze všech posledních sil držela a rána se prohlubovala.
Pod vlkem leželo tolik krve, jako by jste zabili minimálně 5 jelenů. I přes vlkovo utrpení se pořad nevzdával. Třásl sebou a chňapal po Papaje. Takhle to nepůjde, pomyslela si Papaja, nikdy se nevzdá, musím ho zabít. Skočila z vlka a zakousla se mu do hrdla. Vlk byl ale rychlejší. Uhnul a chytl Papaju za nohu. Ta vykulila oči a následně zavyla. Začala jí krvácet. Dav začal vrčet a napjatě štěkat.
,,Papajo! To dáš!! Je to jen tupý vlk, který by prohrál i proti štěněti!” Ozval se známý hlas odvážného Daga.
Vlk se rozzuřil ještě víc. Svýma ďábelskýma očima se podíval na Daga.
,,Ty mi říkáš, že jsem slabší než malé stěně? Nechceš abych tě o tom přesvědčil?!” řekl a podíval se na Loudalku, která se vymanila Irysininu sevření.
,,Ne!” vykřikla Papaja a skočila na vlkovo záda.
Hned jí ale setřásl. Kousl jí do hrdla. Zvedl jí do vzduchu a praštil s ní o zem. Papaje se začala točit hlava. Vlk trhal Papaju. Viděla jen krev. Zbývalo jí jen hlasitě kňučet. Rozhlídla se po vyděšených psech. Začali kňučet a někteří se schovali do doupat. Další stále vrčeli a štěkali. Blacky a Bailey šli pomoc Rinnovi a Irys. Pak tu byl Buddy, který se koukal Papaje zpříma do očí. Chtěl, aby se Papaja vzdala. Ne, takhle to nemá být! Musím najít vlkovo slabinu...... Vlkova zraněná noha! Utržil jí při boji s Jackem! Ze vší silou se vymanila z vlkova sevření. Protože to vlk nečekal, lehko nechal Papaju utéct. Obratně se otočila a zakousla se vlkovi do nohy. Vlk vyděšeně zavyl. Držela ho ze všech sil.
,,Už se vzdáváš?” zamumlala Papaja přes vlkovo nohu.
Vlk se zašklebil.
,,Víš, vlci se nikdy nevzdávají.”
Vlk trhl nohou, vymanil se z Papajina sevření, otočil se a chytil vyděšenou Papaju za záda.
,,Vlci jsou nesmrtelní.”
Zvedl jí a mrštil jí o strom. Papaja nemohla dýchat. Viděla rozmazaně. Rozhlídla se kolem sebe na vyděšené členy smečky a upadla do kómatu.....
Konec...
Nuže.... To jste nečekali že? Já taky ne protože já to nepsala 😍😍😍😍 psala to MartaZeSmecky
!!!!!
Super já ji zbožňuji a ona mi napíše prostě něco co mě nejde!
Děkuji moc Marti!!
A co na to říkáte? Co se stane s Papajou? Bojíte se? Já malinko! Ale vážně! Zabít hlavní a navíc moji postavu! Ne není to konec 😂😂. Ale možná konec Papaji a její vůdcoství...-Dokorektováno-
ČTEŠ
Spring Pack 2 - Čas Krve [✔️]
AdventurePapaja a další členové smečky právě dobojovali s kojoty. Tábor byl úplně zničený. Dokáže smečka Spring Pack tábor opravit? Nebo prostě odejdou pryč? Smečka nachází další a další psy. Co s nimi budou dělat? Vezmou je mezi sebe nebo se budou bránit n...