Brzo ráno Papaja už byla vzhůru. Nemohla spát. Měla příšerný sny.
Loudalka už nespala na Buddyho hlavě jako večer, teď spala na jeho zádech schoulená těsně vedle mě.
Haky byl u Papajinýho boku a hodně se na Papaju lepil za to Hleděl, spal spokojeně u jejích pacek a Buddyho zádech.
Už strašně dlouho tam Papaja jen tak ležela. Chvilkama lízala štěňata a chvilkama se koukala po táboře. Nikdo nebyl vzhůru.
Udělala jsem správně že jsem navrhla že odejdeme? Myšlenky Papaje lítaly hlavou jedna za druhou.
Nechtěla tu už ležet ale kdyby vstala tak by nejspíš štěňata vzbudila a Buddho možná taky a oni se potřebují vyspat.
Do hlavy najednou Papaje udeřila jedna myšlenka. Sen. Když spala měla hrozný sen. Luna, štěňata a kojoti.
Ani na něj nechtěla myslet. Najednou sebou cukla. Ucítila pach vlků. Už tu nemůžeme zůstat.
Opatrně vstala.
Loudalka a Haky se vzbudili za to Hleděl jenom cukl nožičkama.
Papaja rychle vstala a zase se snažila uspat štěňata. Nedařilo se.
Zavrčela aby tady zůstali. Musí se jít s někým poradit.
Fiona spala na kraji velké skupiny lovců a hlídkařů. Já vím že se starší psi potřebují vyspat. Pomyslela si Papaja. Ale já ji potřebuji.
Mírně do Fiony šťouchla.
Fiona s sebou cukla ale když zjistila že to je ona tak se na mě nechápavě koukla.
,,Emm, Papajo?" nevěděla co říct.
,,Fiono, promiň že tě budím." řekla Papaja.
,,Nene dobrý."
,,No dobře." Papaje to bylo divné. ,,Potřebovala bych od tebe radu."
,,Emm ano." Fiona odtáhla od Daga a Rity aby je neprobudila. Šla za Papajou která si to namířila pod strom který byl kousek od Papaji zničeného doupěte ale tak daleko aby po případě je nikdo nešlyšel.
,,Jakou radu potřebuješ?" zeptala se mě ospale a netrpělivě Fiona.
,,Myslíš si že je dobré cestovat se štěňaty?"
Fiona se zamyslela. ,,Pořád je to lepší než je nechat zabít vlky nebo ještě něco horšího."
,,To je pravda ale i tak. Dokážou to dojít? Sice mají už otevřené oči ale neujdou více než pět kilometrů. A pokud je budeme pořád nosit nepřipravíme se na popřípadě případný nebezpečí."
Obrázek dělala bellaazvirata a já ho pak vystínovala.
,,To ano, ale pořád je to lepší než je nechat tady."
,,To je pravda. A Fiono, dle tvého máme odejít z tábora nebo ne? Nemusíš odpovídat."
,,To je v pohodě. Dle mého by jsme asi měli odejít. V boji moc nejsem dobrá a ošetřovat všechny najednou. No to víš. Ty moje nohy" Fiona se na Papaju usmála a Papaja ji to oplatila.
,,No je brzo ráno a já pokud dovolíš bych šla ještě lehnout,"
,,Jojo promiň vzbudila jsem tě promiň." začala rychle Papaja.
,,Dobře, děkuji tak ahoj." rozloučila se Papaja.
,,Ahoj" oplatila Fiona a vracela se na své místo k spánku vedla Daga a Rity.
Papaja tam ještě chvilku seděla a pak si šla zpátky lehnout. Haky na ni asi celou dobu čekal protože ji přivítal olizováním po obličeji.
Papaja si lehla, Haky si zase lehl vedle ní a Papaja mu čistila hlavičku. Mezitím Haky usnul.
Papaja jen položila hlavu a hleděla do tábora.
Všichni už byli vzhůru. Teda Fiona ještě ležela na svém místě ale už taky byla vzhůru.
Lili právě odešla s Aki na hlídku. Pak měl jít Hafík s Ritou a nakonec Michy a Dag.
První lovecká skupina už odešla na lov. Blacky, Rinn, Avril a Irys měli vyjít chvilku po tom co má první lovecká skupina neboli Tyara, Jack a Bailey vrátí.
Je velké horko protože sluneční oko je nejblíže k zemi.
Flíček si právě hrál se svými štěňaty a Blacky byl ve stínu a čistil Lolu, jeho ostatní štěňata neboli Teddy a Jackie si spolu hráli.
Buddy lízal Papaje hlavu když najednou krajinou proletělo vytí. Vytí ne bolestivé ale vystrašené!
Papaja hnedka vstala. Odkud to je? Zeptala se sama sebe.
Pak uviděla vyplašenou Lili a Akiho jak běží k ní.
,,Co se děje?" zeptala se překvapeně, netrpělivě a zároveň ustaraně.
,,Vlci!" vydechla Lili.
,,Cítili jsme je!" vyštěkla Aki.
,,Jdou sem!" Papaja neměla slov. Pokud to co říká Aki a Lili je pravda nemůžou čekat do večera.
Psi se začali okolo Alfy, Akiho a Lili scházet.
Papaja už věděla co udělat. ,,Pokud jdou sem vlci." vydechla a říkala to slabě. ,,musíme se rozhodnout hned jestli odejdeme nebo ne. Ale mezitím" pohlédla na Avril. ,,Avril běž prosím přivést lovce zpět do tábora."
,,Ano Alfo." odpověděla a rozběhla se k hlavnímu lovišti.
,,Lili kolik máme času?" zeptal se Buddy.
,,No moc ne. Tak cítili jsme je u říčky kousek od tábora bývalích vlků." odpověděla.
,,Dobře." poděkoval Buddy a Papaja taky kývla na znamení díků.
Jej! Máme tu další kapitolu!
No 777 slov 😂
Musela jsem to takhle zakončit!
Muhahaha!!!-Dokorektováno-
ČTEŠ
Spring Pack 2 - Čas Krve [✔️]
AventuraPapaja a další členové smečky právě dobojovali s kojoty. Tábor byl úplně zničený. Dokáže smečka Spring Pack tábor opravit? Nebo prostě odejdou pryč? Smečka nachází další a další psy. Co s nimi budou dělat? Vezmou je mezi sebe nebo se budou bránit n...