Papaja se leknutím probudila. Bylo brzo ráno. Ležela na zemi vedle ní byl Buddy a vedle Buddyho byl další pelíšek ale prázdný. Byl tam pach Flíčka. Vedle Buddyho byly štěňata.
,,Buddy," šťouchla jsem do Buddyho. Každý pohyb Papaji bolel.
Buddy sebou jen cukl. Znova do něj šťouchla. Tentokrát se probral.
,,Papajo!" vyjekl a začal ji lízat.
,,Co se stalo?" zeptala se.
,,Vlk tě porazil," odpověděl smutně. ,,Změnil postavení. Já jsem Zeta a ty Omega. Flíček Kappa. Protože Flíčkova bývalá družka byla vlkovala sestra. A ráno odcházíme."
,,Ale já se sotva pohnu!" řekla Papaja smutně.
,,To nic. Nechal jsem ti tady kousek králičí nohy." podal ji kus.
Papaja ho pomalu snědla. ,,Děkuji."
,,Neboj nějak to zařídím." řekl a položil hlavu na Papaji aby se ji lépe leželo a spalo.
Papaja usnula skoro hned ale Buddy na ni koukal a nemohl z ní spustit oči. Ona žije.
Ráno se smečka už stavěla na nohy. Buddy lítal okolo Papaji jak mohl. I když mu Papaja říkala aby se uklidnil.
Papaja ležela u potoka kam ji Buddy skoro odnesl. Flíček se vrátil a unaveně lehl vedle Papaji.
,,Ahoj Flíčku," pozdravila ho vesela.
,,Ahoj," odpověděl unaveně.
,,Kde jsi byl?"
,,Když jsem se před večeří vrátil z hlídky a najedl se, Alfa si mě zavolal k sobě." začal unaveně. ,,Řekl že je bratr mojí bývalé družky. Po večeři jsem hned šel spát ale ani ne za hodinu si mě Alfa zavolal a musel jsem znova na hlídku a ted jsem se vrátil." dokončil. ,,Jsem rád že jsi v pořádku."
Papaju to překvapilo. Ne to že je vlk na Flíčka zlý. A ona věděla že je Kappa a že je Alfa brart jeho bývalé družky ale to že byl rád že je Papaja v pořádku. To je snad poprvé kdy něco řekl hezkého a veselého o někom jiném.
Když Papaja otevřela tlamu aby mu poděkovala, všimla si že Flíček spí.
Alfa zavyl. ,,Za deset minut odcházíme!" Flíček zabručel a napil se vody co mu čvachtala u čumáku.
Buddy k Papaje přišel. ,,Promiň že jsem byl tak dlouho pryč." začal.
,,Ale to ne-" Buddy ji přerušil.
,,Musel jsem radit Alfovi. Teď jdeme na jih. Tam Alfa vyzvedme svoji kamarádku a pak půjdeme na jihozápad." pokračoval.
Jako Zeta se Buddy hodil. Ale Papaja nikdy nechtěla mít hodně postavení.
Jako například, Gamma, Omega, Zeta... Jí stačila Beta. Omegu pak chtěla zavést a nachvilku tam měla Kiaru ale to už je minulost protože teď je Omega ona.,,Za pět minut jdeme!" zavyl Jack a vlk kývl. Byl v potůčku. Měl mokré nohy a pil.
,,Heleme se," koukl na Papaju. ,,Omega spí s Kappou a Zeta si s Omegou povídá." zasmál se. ,,Copak nevíte že styk s Kappou je zakázané!" zvážnil.
Přišel blíž. Chytl Flíčka za zátylek a odhodil ho dál. Flíček se nebránil. Dopadl stoupl si uklonil se před Alfou a odešel si lehnout na těch pět ani ne, minut pod strom.
,,Hele!" zavrčela Papaja a Buddy ji mírně kousl.
,,Ne!" zavrčel. Alfa kývl a odešl. ,,Tohle nesmíš! Nesmíš se spouzet!" zavrčel Buddy a olízl ji.
,,Děkuji," poděkovala Papaja. Nebylo to znechutí ale spíše z toho že ji musel slabě kousnout aby ji vlk neudělal něco horšího.
,,Jdeme!" zavyl vlk a vyšel. Jack hned za ním.
Papaja se začala pomalu zvedat. Buddy ji podepřel a najednou křiklusal Rinn.
,,Chcete pomoct?" zeptal se a podepřel Papaju z druhého Boku.
,,Díky." řekla Papaja a Buddy jen uklonil hlavu na zmatení díků.
Vyšli jsme. Štěňata šla sama. Buddy nachvilku odběhl za Alfou jestli mu nevadí že pomáhá Omeze a že dlouho jít nemůžeme kvůli štěňatům.
Alfa jenom zavrčel ale Buddy měl pravdu. Kývl a Buddy běžel zase za Papajou.
Flíček šel unaveně dva metry za smečkou. Tyara se potichu kradla dozadu. Avril mezitím hlídala jejich štěňata.
,,Flíčku," řekla potichu. ,,Chceš chvivlku nést?" Flíček se na ni lásky plně podíval.
,,Ne jenom budeš mít průšvih." zavrčel.
,,To už jsem zvážila." naklonila se k němu.
,,Řekl jsem ne!" zavrčel a Tyara se lekla. ,,Promiň ale ne radši jdi!"
Tyara zakňučela a šla zpátky k štěňatům. Něco řekla Avril a ta se na Flíčka zdrceně podívala.
,,Zastavíme nachvilku." zavyl vlk.
Všichni rodiče si lehali se svými štěňaty a Jack na příkaz Alfy poslal lovce co mohli na lov.
Flíček si lehl do stínu nedaleko smečky a usnul. Věděl že bude muset nahlídku ale nemohl jít dál.
,,Kappo," zavrčel vlk a šel za Flíčkem. ,,Bež nahlídku." zavelel.
,,Jantare prosím." žadonil Flíček.
,,Neříkej mi mím jménem!" zavrčel vlk a kousl Flíčka do ucha. Ten se nebránil jen zapištěl.
,,Alfo, prosím. Já už nemůžu. Byl jsem celý večer a před večeří. Prosím Alfo!" vlk se usmál.
,,Rád tě vidím jak žadoníš." zasmál se a Flíček jen sklopil oči. ,,Dobrá. Ale takhle to dál nepůjde." ukončil a silně kousl Flíčka do tlapky.
Flíček se nebránil. Vlk se zasmál a odešel. Flíček si jednou olízl packu a pak usnul.
,,Jdu pro kamarádku!" zavyl Alfa. ,,Mezitím to tu vede Jack. Zůstanete tu."
Alfa odešel.
Ej je tu další část a tentokrát taková smutná proto ej a ne ejjjj...
Chudák Flíček že?
Jinak teď se hlavně věnuji MLP příběhu....-Dokorektováno-
ČTEŠ
Spring Pack 2 - Čas Krve [✔️]
AdventurePapaja a další členové smečky právě dobojovali s kojoty. Tábor byl úplně zničený. Dokáže smečka Spring Pack tábor opravit? Nebo prostě odejdou pryč? Smečka nachází další a další psy. Co s nimi budou dělat? Vezmou je mezi sebe nebo se budou bránit n...