14. Velký Překlep

131 21 5
                                    

Blacky přiběhl do tábora. Viděl vlka velice podobnému Alfovi. Akorát neměl jednu packu.

Alfa k němu přiběhl. A olízl mu čumák. Blacky si uvědomil že to je vlčice a ne vlk.

K Blackym nohám přiběhla Lola. Sedla si k nim.

,,Alfo!" zavrčel až to přecházelo do vytí, Blacky.

,,Co je!?" zavrčel Alfa a koukl podezíravě na Blackyho.

Okolo nich byla celá smečka. I Flíček který se krčil v Buddyho nohách.

,,Ta vlčice velice ublížila Hafíkovi. Leží teď u hranic! Musíme mu jít pomoct!" naléhal Blacky.

,,Měl ses vrátit s tou čivavou před večeří!" zavrčel Alfa a popoběhl k Blackymu. Lola se přikrčila.

,,Chtěl jsem najít moje štěňata!" zavrčel.

,,Takže jsi je nenašel." zakňučela Michy.

,,To mi je jedno! Dnes nebudeš jíst!" zavrčel Alfa rovnou Blackymu do obličeje.

,,Běž pomoct Hafíkovi! Nebo pošli aspoň někoho!" nedal se Blacky.

,,Ne!" zavyl Alfa a přejel všechny pohledem.

Ti sklopili zrak, nebo zavřeli do země a nebo se po sobě nechápavě dívali.

,,Hafík je člen smečky." zakňučela odhodlaně Irys.

Vlčice ji spařila pohledem stejně jako vlk.

,,To si nenecháme líbit!" zavrčel Blacky a chtěl pokračovat ale Papaja ho přerušila.

,,Blacky teď ne." řekla potichu.

,,Není to nejvhodnější doba." souhlasil Buddy. ,,Ztratil jsi štěňata, Hafík.....no víš. A-" všichni se nechápavě koukali.

,,Ne jdu vyzvat Alfu Jantara na souboj o pozici Alfy!" zavyl a tím i přerušil Buddyho, Blacky.

Papaja, Buddy a Flíček zakňučeli.

Vlk při vyslovení jeho jména zuřivě otočil.

,,Jak jsi mně to nazval!" zavrčel vyzvaný Alfa.

,,Jantar," zašklebil se. ,,Tvoje jméno."

Flíček vylezl zpod Buddyho noh. Papaja ho nestihla zastavit.

,,Jantar, syn Mochomůrky," ukázal na vlčici. ,,bratr mojí bývalé družky Černé Ťapoty." Ťápota zavrčela.

,,Ty už jsi měl družku?" zakňučela Tyara a dala tlapku před její štěňata.

,,Ano, byli jsme rozdělení. Vlk od kterého jsi mně zachránila byl tady Jantar. Byl a je naštvaný kvůli zradě - i když jsem ho nijak nezradil - a kvůli Černé Ťápotě." vysvětlil Flíček.

,,Al-Ale proč jsi mně to neřekl!" zakňučela Tyara s zavrčením na konci.

,,Myslel jsem že to hodím za hlavu. A Jantara ani Ťápotu už nikdy neuvidím."

,,Ty jsi mně chtěl hodit za hlavu!" zavrčela Ťápota a jedním dlouhým skokem skočila na Flíčka. Ten leknutím zakňučel.

,,Odpověz!" zavrčela Ťápota Flíčkovy do obličeje.

,,Hele! Slez z něho!" zavrčel Bailey a společně s Dagem, Avril a Rinnem vykročili z davu psů.

,,Jantare! Přijímáš?" zavrčel honem Blacky.

,,Jo!" zavrčel Vlk dost nahlas a rozzuřeně.

,,Ale chci podmínky!" pokračoval Blacky.

,,Jen ty co se mi budou líbit." zavrčel protože bez podmínek to nejde.

,,Dobrá, za prvé, teď půjde někdo pro Hafíka. Za druhé, vlčice Flíčkovi neublíží. Za třetí, až vyhraju, vypadneš z našeho tábora a už se nevrátíš!"

Vlk se zasmál. ,,Moc si věříš. Souhlasím s podmínkami. Ale chci taky jednu. Pokud vyhraju - což se stane - tak si nikdy na nikoho nesmíš dovolit, poslouchat na slovo a s nikým nemluvit. Jo a abych nezapomněl, nesmíš být s Lolou." Blacky zakňučel. Musel to zkusit.

,,Přijímám." vlk se pousmál.

,,Michy, Irys a Fiona půjdou pomoct Hafíkovy." zavelel vyzvaný Alfa. ,,Ťápota sleze z Flíčka." zasmál se.

Vlčice si odfrkla. Slezla a psi co chtěli Flíčka bránit si k němu sedli. Flíček ještě ležel břichem nahoru.

Michy, Irys a Fiona už odběhli.

Blacky na Papaju kývl.

,,Zápas by měl začít ráno." poradil Buddy. Přece jen je Zeta.

,,Souhlasím." řekl rychle Blacky. Byla noc. Blacky nejedl.

Blacky si lehl. Společně s jeho jediným štěnětem. Zítra ho snad porazím. Řekl si v duchu. Musím. Smečce se vede blbě. Všichni mají hlad.

Blacky společně se smečkou usnul.

Brzo ráno se Blacky vzbudil. Něco si uvědomil. Kde je Lola?!

Rychle vyskočil a začal zmateně hledat. Nikde ji neviděl. Ne další stěně ne!

Vylezl z doupěte lovců.

Ulevil si. Jeho stěně k němu šlo společně s větším kouskem králičího masa.

,,Lolo!" řekl důrazně ale i se zasmál.

,,Celou noc ti klucelo v blize!" řekla Lola a položila k němu kousek snad větší než je Lola.

,,Včera jsem nejedl. Děkuji ale já nemůžu jíst."

,,Alfa se to nedozví. Navíc jsi hi vyzval! Můj silný tatínek bude bojovat se zlým vlkem! Potřebuje něco k jídlu!" zavrčela.

Blacky k ní přistoupil. Vzal maso a popohnal Lolu aby šla za ním. Sedl si za keř vedle doupěte lovců. Nikdo ho tam nemohl vidět. Tedy pokud by se pořádně nezadíval. On je viděl zřetelně.

,,Díky," řekl znova Blacky a pustil se do jídla.

Když dojedl lehl si. Lola celou dobu seděla naproti něho.

Blacky si všiml jejího zkroušenýho pohledu.

,,Stýská se ti po bratrech že?" zakňučel potichu Blacky.

,,Já nedokážu pochopit proč s nimi maminka utekla." Lola otočila hlavu.

,,Možná už můžeš vědět pravdu." zamyslel se Blacky a pozdechl si. ,,Lili není tvoje matka." Lola otevřela pusu aby něco řekla ale Blacky pokračoval.  ,,Váš porod byl pro vaši pravou maminku těžký. Stratila moc krve." Blacky zadržel zakňučíní.  ,,Lili hned po tom přišla a řekla že s její smečkou nám pomůže porazit vlky." Blacky se odmlčel.

Lola si pozdechla. ,,Proto ani jeden z nás nemá bílou tlapku?"

,,Nemusíš mít bílou tlapku jen aby jsi byl potomek Lili. Džiči - tak se tvoje práva mamka jmenuje. - je stejná jako ty. Akorát má obě oči modré. Ty máš jedno oko po mně a druhé po Džiči."

Lola si lehla k Blackyho tlapkám.

,,Vělím že vyhlaješ." řekla ještě předtím než usnula.

Blacky se zasmál. To já taky. Pomyslel si.

Nová kapitola xD po sto letech xD.
Měla bych to dopsané už dříve ale byla škola a mobil ukládám dříve než zazvoní na hodinu xD.
900 slov....
(PS: taková nuda nakonci.)

-Dokorektováno-

Spring Pack 2 - Čas Krve [✔️] Kde žijí příběhy. Začni objevovat