Smečka se pomalu scházela před doupaty.
Hlídkaři si lehali venku protože jejich doupě bylo úplně zasypané a vyhrabat by dalo velkou práci.
Lovci si lehali buď do vchodu do jejich doupěte nebo k hlídkařům.
Blacky se štěňaty tak i Irys s Marleym leželi u sebe a Lili si k nim taky lehla.
Bylo hezké pozorovat smečku jak se pokládá do spánku. Pomyslela si Papaja.
,,Papajo kde budeme spát?" zeptal se Buddy. ,,Dovnitř tě nepustím."
Papaja se usmála ale jen na chvilku.
,,Proč jsi nechtěl aby mi to Aki řekla?" zeptala se Papaja.
Buddy zabručel. ,,Nechci tě vidět jak cestuješ zraněná se štěňaty."
,,Ale Buddy jsi můj druh a jejich otec takže já to chápu ale nic prosím tě přede mnou netaj." uklidnila ho Papaja a lehla si za noru do vysoké trávy.
Buddy k ní hned přišel a vzal Loudalku která zase někam šla.
,,Buddy?" ozvala se Papaja.
,,Ano?"
,,Napadlo mě že zavedu Gammu ale to už je jasné že Fiona akorát nebude jíst s hlídkaři ale hned po nás. A že zavedu Omegu."
,,Vždyť jsi Omegu nechtěla ne?" štěňata už pomalu usínála a Buddy už taky pokládal hlavu.
,,To ano, ale teď mi to přijde blbé. Vždyť vlci měli dvě nebo tři Omegy," řekla už hlasitěji ale ne až tak.
,,Hmm a kdo myslíš že by se na to hodil?" zeptal se.
,,Flíček, Dag, Michy nebo Hafík. Ti mi přijdou že jsou na to připravený."
,,Je pravda že se Flíček chová nějak blbě ale ted když má štěňata?"
,,Hmmm dobrou,"
,,Dobrou." Buddy už spal ale Papaja nemohla usnout.
Myslela na mrtvé členy smečky. Pretty, Ema, Gigi, Art, Tlapka, Sid a i na Moon.
Nakonec usnula.
Zem byla červená, až moc červená a odporně železitě páchala. ,,Papajo, pomoc mi," zašeptal někdo slabě a na zemi před mými tlapami ležel Buddy a byl celý od krve. ,,Už jdeš pozdě, hloupá Alfo," šedý kojot se pohrdavě zasmál a zuby se mu zablyštěli krví. ,,Vždyť jsi přece mrtvý," zděšeně jsem se na něj podívala. ,,Jsi si opravdu jistá?" Jeho tvář se začala formovat a pak přede mnou stála Luna. ,,Zemřela jsem jen kvůli tomu že jsi slabá a necháš se snadno zranit," její obličej byl stále zakrvácený. ,,Ne, to není pravda!" Moje sestra se na mě naštvaně podívala a pak s Puf! Zmizela. ,,Mamíí, prosím pomoc nám!" Otočila jsem se a kolem mých štěňat kroužili kojoti a vždy jedno silně kousli. ,,Nechte je!" Vykřikla jsem, ale oni stále ubližovali štěňatům a ještě se to zhoršilo. Jeden si vzal Hakyho a začal ho cupovat na malé kousky. ,,Ne, Hakyho ne!" Jeho mrtvolka dopadla na zem a za ní následovala mrtvolka Loudalky a pak Hleděla. ,,A teď ty," zavrčel jeden, otevřel tlamu a, a...
Papaja se prudce probudila a roztřeseně se rozhlížela.
Buddy naštěstí ležel vedle ní a všechna štěňata byla schoulená u jejího boku, kromě Loudalky co se bůh ví jak dostala na Buddyho hlavu.
Haky se ještě víc opřel o její bok a zase spokojeně chrupkal.
Papaja si zase položila svoji hlavu položila na jeho ramena a usnula.
,,Mě nikdy neporazíš!" zasmál se kojot ale pak ho přebil sen o hraní si s její sestrou na louce.
Tato kapitola vychází chvíli za předešlou kapitolou od snu to dělala Alienn06
-Dokorektováno-
ČTEŠ
Spring Pack 2 - Čas Krve [✔️]
AventuraPapaja a další členové smečky právě dobojovali s kojoty. Tábor byl úplně zničený. Dokáže smečka Spring Pack tábor opravit? Nebo prostě odejdou pryč? Smečka nachází další a další psy. Co s nimi budou dělat? Vezmou je mezi sebe nebo se budou bránit n...