Papaja právě podestýlala nově vykopané doupě pro lovce. Dag zase podestýlal doupě Bet, Gammy a Zety.
Byl podvečer. Flíček, jak se dověděli na shromáždění dostal úkol najít, bílého králíka. Proč? To Alfa neřekl.
Papaja únavou lehla do pelíšku. Ani si neobešla svoje kolečko. Buddy ji dal do klubíčka štěňata a omotal ji svým tělem. Jídla nebylo moc ale Papaja se aspoň malinko najedla.
,,Začíná být zima." řekl k tomu Buddy a přítulyl se k ní ještě více.
Ráno se Buddy probudil jako první. Papaja na sobě měla menší ranní rosu. Tak jako štěňata a Buddy.
Buddy olízal štěňata aby na nich nebyla rosa. Pak to samé Papaje.
Nakonec vstal a oklepal se. Tím shodil svoji rosu co měl na sobě. Nespali v doupěti protože doupě druhů ještě nebylo vykopané. Ale už měli náčrtek.
Buddy se napil. Bylo brzo ráno ale i tak se divil že nikdo nebyl vzhůru. Přišel k doupěti druhů nebo aspoň kde má být. Začal kopat.
Když se smečka začala probouzet no tak Buddy už byl na pokraji svých sil. Vylezl už z menšího doupěte, který byl tak pro dva psi maximálně a lehl si.
Po chvilce vyhřívání na ohnivém oku, ucítil teplí kožich na svých zádech. Někdo si k němu lehl.
Otevřel oči a uviděl Irys. Pak uviděl jak k ní a vlastně i k němu běží Marley.
,,Dobré ráno. Blbě ses vyspal?" zeptala se Irys a olízla Marleymu hlavu, který si právě začal hrát s Irysinou tlapkou.
,,Ne, dobře jsem se vyspal." odpoví Buddy. ,,Akorát jsem před chvílí kopal doupě hlídkařů."
,,Aha, to je od tebe milé. Vlastně ani nechápu, proč musíme první kopat doupě hlídkařů když tam je vlastně asi jen tři psi." odpověděla zamyšleně.
,,To je pravda." přiznal Buddy.
Pak uviděl jak se k němu žene Teddy, Jackie a Lola. Skočili Buddymu na tělo. Jackie na hlavu.
,,Hát!" zapištěli.
Buddy se zamyslel. ,,Jo aha! Hrát! No já si s vámi budu rád hrát." řekl a schodil štěňata ze sebe dolu.
,,My tě poazit!" zapištěl Teddy.
,,Jo! To chci vidět!" zavrčel škodolivě Buddy.
Lola se mu vrhla na zadní nohu, Jackie na ucho a Teddy na přední nohu.
,,Hej!" pištěl vesele Buddy a pokusil se Lolu sundat. Pak se pokusil sundat Jackie a nakonec Teddyho.
Jackie nakonec spadl ale hned se mu zakousl do ucha znova.
,,Být tebou bych se vzdala." zasmála se Irys a šťouchla do Marleyna aby si šel taky hrál.
Buddy položil hlavu a obrátil se na záda. ,,Vyhráli jste!"
,,Jo!!! My Zeta!" zapištěla Lola a stoupla si na Buddyho břicho. Jackie a Teddy si na něj taky sedli.
,,Hahaha!" zapištěl Jackie.
,,A víte že když se protivník vzdá máte ho pustit? Nebo aspoň tak mě to učili." zasmála se Irys. Marley štěňata pozoroval.
,,Tak mohli by jste už Buddyho pustit." zasmála se Lili která právě s Blackym přicházeli.
,,Chcete slyšet příběh?" zeptal se Blacky.
,,Jo!" zapištěla štěňata. Marleyna to asi taky zaujalo a skočil na Lolu. Tím ji smetl z Buddyho a začal se s ní prát. Buddy na Blackyho a Lili děkovně koukl.
ČTEŠ
Spring Pack 2 - Čas Krve [✔️]
AventuraPapaja a další členové smečky právě dobojovali s kojoty. Tábor byl úplně zničený. Dokáže smečka Spring Pack tábor opravit? Nebo prostě odejdou pryč? Smečka nachází další a další psy. Co s nimi budou dělat? Vezmou je mezi sebe nebo se budou bránit n...