,,Jdeme na tu změnu." zavyl vlk a sedl si na největší kopeček co tam byl.
,,Jakou změnu?" zeptal se odvážně Rinn.
,,Změna postavení." řekl vlk. Michy někam odběhla. ,,Vrať se!" zavrčel vlk. Michy ho musela slyšet ale musí pro bylinky, takže dělala že ho neposlechla.
,,Alfo, prosím. Papaja potřebuje pomoct." řekla Fiona.
,,Vždyť ji pomáháte! Ale já tady něco říkám smečce a ona odběhne!"
,,Aby nazbírala bylinky." řekla klidně Fiona.
,,Dobrá, to je tvoje pomoctice že?" Fiona kývla. ,,Budeš Gamma, budeš jíst po Betě. Jako Beta bude," vlk zapřemýšlel. Jak nad jmény tak nad tím kdo to bude. ,,Beta bude Jack a moje kamarádka kterou zítra přivedu."
Jack tohle vůbec nečekal. Měl nejspíš zlomenou tlapku. A vlk z něj udělal Betu.
,,A proč já?" zeptal se Jack.
,,Když jsem s tebou bojoval, přišel jsi mi jako schopný a silný válečník. Radil jsi Papaje aby to nepřijmula. Takže i chytrý."
Jack byl podsten ale i tak vlka nesnášel.
,,Dále jako Zetu dáme našeho druha Papaji. Budu hodný a Papaju nevyloučim že smečky." všichni radostně zavyli. ,,Bude Omega. Budete ji tak říkat. Nechci v táboře slyšet slovo Papaja!" zavyl.
Michy přiběhla.
,,Konečně. Teď jdeme na lovce. Jako hlavní lovec bude," vlk se zamyslel. Všechny pořádně neznal. ,,Rinn." Rinn byl též podstěn. ,,Naše pomoctnice Gammy bude společně Mi-" vlk se zamyslel.
,,Michy" dořekla Michy.
,,Ano, Michy s Irys budou chůvy. Chůvy jedí po lovcích. Dále co vím tak lovce a hlídkaře necháme. Akorát ještě bude náš drzouvn Kappa." vlk koukl na Daga. ,,I když ne. To by nešlo. Náš největší drzouvn je schovaný ve své noře. Nebo ted už ne v jeho!"
Flíček vylezl. ,,Tohle je vlk z mé rozdné vlčí smečky." odvážil se mluvit.
,,Ano a on nás zradil!" zavyl vlk. ,,Za to teď zaplatí."
,,Nemůžeš mi nic udělat" bránil se Flíček ale bylo vidět že se bojí. ,,Dal jsi Papaje slib."
,,Dobrá." vlk byl rozřuřený.
,,A já vás nezradil! Bojoval jsem za vás! Žil jsem s vámi! A pak jsem z té psí smečky utekl!"
Vlk si ho nevšímal. ,,Flíček bude Kappa. Bude jíst po Omegách a nikdo ho nesmí mít rád. Budete se k němu chovat jako k zajatci. Co bude jíst určím já. Teď jde Kappa na hlídku. Vrátí se večer a všichni se najíme. Ráno budeme pokračovat v cestě. Znám jedno hezké místo."
Takže aby jste se v tom orientovali (postavení)
Alfa
VlkBeta
Jack
Kamarádka vlkaGamma
FionaZeta
BuddyLovci
Rinn
Avril
Blacky
Bailey
TyaraChůvy
Michy
IrysHlídkaři
Lili
Hafík
Aki
Rita
Kyara
Ben
Arbo
StellaOmega
Papaja
DagKappa
FlíčekOmlouvám se pokud jsem na někoho zapoměla... Chudák Flíček že? Kdo neví o co se jedná přečtěte si Bonusový příběh od Alienn06
A Chudák Papaja že? Bude cestovat...
Krátká kapitola ale já nemám co psát.
460 slov...-Dokorektováno-
ČTEŠ
Spring Pack 2 - Čas Krve [✔️]
AdventurePapaja a další členové smečky právě dobojovali s kojoty. Tábor byl úplně zničený. Dokáže smečka Spring Pack tábor opravit? Nebo prostě odejdou pryč? Smečka nachází další a další psy. Co s nimi budou dělat? Vezmou je mezi sebe nebo se budou bránit n...