1574 slov!!
Vlk šel houštím. Nebylo to houští které by tam vyrostlo ale houští které si tam někdo naskládal.
Vlk prolezl jediným vchodem a byl v malé tajné jeskyni. Nakonci byla velká černá srst. Vlk šel k ní.
,,Vstávej," řekl.
Fenka se malinko lekla ale hned se uklidnila. Byla vyhublá ale i tak vypadala docela dobře. (v médií)
Vstala a klonila hlavu. ,,Já věděla že to zvládneš." řekla a olízla mu nos.
,,Děkuji ale já taky. Měli slabou Alfu a divil jsem se že byla Alfou takovou dobu." řekl vlk. ,,Pojď jdeme smečka čeká."
Fenka kývla a vyšli.
Jack byl rád že byl Beta. Ale i tak byl na vlka naštvaný. Věděl že Alfa jen tak hnedka nepřijde tak šel za Flíčkem neboli Kappou.
,,Ahoj Flíčku!" pozdravil vesele. Flíček právě ležel ve stínu.
,,Nech mě být." řekl otráveně a otočil se na druhý bok.
Jack si toho nevšímal. Choval by se stejně. ,,Měl by jsi aspoň někdy navštívit svá štěňata. Jsou jak Tyary tak i tvoje." řekl.
,,Hmm." zabručel.
,,Tyara si o tebe dělá starosti." řekl a ťukl do Flíčka.
,,Jak to můžeš vědět! Nemluvil jsi s ní. Viděl jsem každý její pohyb. Vlastně všech ze smečky." zavrčel Flíček a odtáhl se od něj.
,,Ano, nemluvil jsem s ní. Ale mluvil jsem s Avril a Rinnem. Ti jsou teď s Tyarou pořád a říkali mi to."
,,Hmm, radši by jsi měl jít. Nevíš kdy se pan vlk vrátí. A přece nechceš aby tě snížil na Omegu ne?" zabručel Flíček.
,,To je pravda." řekl a neochotně odešel. Věděl jak je Flíčkovi ale zase mohl se chovat na něj lépe protože riskl svoji pozici. A možná i více.
Táborem proletělo zavytí. Alfa se vrátil. Snad všichni stuhli.
Alfovi rysi už šly rozeznávat. Ne že by byla tma nebo tak ale byl ještě daleko. Za ním šla černá fenka s bílí flekem na hrudníku.
Jack se napřímil. Alfa prošel okolo něho. Když byl metr zaním promluvil. ,,Stalo se mezitím co jsme byl pryč něco?"
,,Ne, jenom lovci přinesli jednu laň." odpověděl Jack.
,,Dobrá, tak JDEME JÍST!" zavyl vlk a všichni se lekli až na Flíčka kterýmu je všechno momentálně jedno.
Všichni si sedli do kruhu. Papaja s Dagem šli pro kořist. Papaja brala malé kusy a pokaždé když chtěla vzít laň tak na ni Dag zavrčel.
Papaja si sedla. Donesla jednoho králíka a jednoho hraboše. Dag celého jelena.
Jeho paroží bylo velké. ,,Pochvala lovců za tohoto statného, velkého jelena. Tohle je Angie. Druhá Beta. Teď jdu jíst." prohlásil vlk a šel.
Snědl skoro celou zadní nohu jelena. Pak šel Jack. Ten si dal zbytek a hraboše. Pak fenka kterou vlk nazval jako Angie šla. Snědla třetinu druhé zadní nohy. Nato jak byla malá toho snědla hodně. Pak Buddy jako Zeta. Snědl půlku králíka. Pak Fiona. Druhou půlku králíka snědla. Takhle to šlo dál. Jídla nebylo zrovna hodně a všichni šetřili, teda až na vlka.
Papaje toho zbylo docela hodně. Více nežby teď s touhle porcí měla dostat. Papaja se na všechny koukla láskyplným pohledem a šla se najíst.
ČTEŠ
Spring Pack 2 - Čas Krve [✔️]
AdventurePapaja a další členové smečky právě dobojovali s kojoty. Tábor byl úplně zničený. Dokáže smečka Spring Pack tábor opravit? Nebo prostě odejdou pryč? Smečka nachází další a další psy. Co s nimi budou dělat? Vezmou je mezi sebe nebo se budou bránit n...