- Dar care e?
- Maine poti merge acasa! Dar trebuie sa-mi promiti ca o sa vii saptamanal la consultatie!
- Promit!
Vicky si Barbara zambesc fericite, iar doctorul pleaca.
- As sta toata ziua cu tine!...
- Nu-ti fa probleme, du-te acasa daca vrei!
- Nu, eu chiar vreau sa…
Chiar atunci ii suna telefonul si vorbeste cateva minute.
- S-a intamplat ceva?
- Cum spuneam, as sta cu tine toata ziua, dar a aparut ceva…
- Mergi, eu o sa fiu inr egula!
- Ma intorc maine dimineata scumpa mea, poate va veni tatal tau la tine diseara.
Barbara pleaca iar ziua trece rapid. Deja era tarziu iar Roberto nu mai ajungea, cand se aud cateva baiat in usa.
- Intra!
Vicky se astepta sa fie tatal ei, dar defapt era Laura.
- Buna Victoria, deranjez?
- Nu, buna, il asteptam pe tata…
- Trebuia sa vina la tine?
- Da, si se pare ca nu a ajuns… Ma gandesc, oare asa ma dezamagea si inainte?
- Nu te gandi la asta, poate a intervenit ceva… Am auzit ca maine mergi acasa!
- Da, ma bucur…Cred. O sa-mi cunosc casa, camera… O sa vad unde am trait atata timp…
- O sa te descurci, vei vedea. Eu plec, a venit o pacienta care a incercat sa se sinucida in orele trecute. E asa de pacat cat de putin pretuiesc unii viata…
- Mda, ai dreptate! Pa, noroc!
- Pa, noapte buna!
Vicky a adormit dupa, fara ca tatal ei sa mai apara. Dimineata, la prima ora, Barbara si Mara au venit sa o ia acasa.
- Uite draga mea, ti-am adus haine, abia astept sa fii acasa!
- Sincer, cred ca si eu… Doctore, cand pot merge la scoala?
- Daca tu crezi ca esti in stare, oricand vrei!
- Draga mea, nu cred ca…
- Mami, vreau sa merg! Cred ca o sa ma plictisesc acasa…
- Bine, poti merge!
Dupa vreo doua zile, Vicky deja se acomodase la ea acasa. Era dimineata devreme, iar Barbara intra in camera Victoriei, surprinzand-o aranjandu-se la oglinda.
- Draga mea, ce faci?
- Merg la scoala! Tocmai am descoperit dulapul! Am atatea lucruri, frumoase, scumpe…Multe nepurtate!
- Mda, iti place mult sa faci cumparaturi… Dar totusi, esti sigura ca vrei sa mergi la scoala?
- Da, vreau sa imi cunosc colegii!
Vicky se imbraca intr-o fusta alba din voal si un tricou mai larg, albastru inchis, peste care isi ia o jacheta scurta de blugi si in picioare o pereche de balerini.
- Cred ca sunt gata!
- Arati minunat!
- Mersi, problema e ca…nu stiu unde merg.
- O sun pe Anita sa vina dupa tine, sunteti college de banca!
- Super…
Anita vine dupa Vicky si impreuna merg la scoala. Cand ajung in cladire, Vicky a fost impresionata de faptul ca peste tot pe unde treceau ea si Anita erau salutate de toata lumea.
- Chiar toata lumea de cunoaste?
- Ba nuuu!
- Hai serios!
Chiar atunci Bogdan le vede si vine la ele si o imbratiseaza pe Vicky.
- Nu credeam ca o sa vii atat de repede!
- Sincer, voiam sa vin aici, e aiurea acasa…
- Mda…
Chiar atunci vine si Eric alaturi de ei, care aflase povestea de la Bogdan, oricum toata lumea avea sa afle curand. Eric se mai prezinta “inca o data” iar cei patru pierd vremea pe hol, pana cand Eric si Bogdan surprind o gasca de baieti, iar unul dintre ei statea cu spatele!
- Ah, baga-mi-as![Bogdan
- S-a intors![Eric
- Cine? De cine vorbiti? [Vicky
Chiar atunci, acel baiat se intoarce, ii vede si vine la ei. Era…
Sper ca va place capitolul . L-am scris in graba , scuze . - Kesses :* ..