Jeon Jungkook, to szkolny kapitan drużyny baseballowej oraz miłość najbogatszej uczennicy w szkole, Ha Rin.
Tak jak każdy w jego wieku pragnie, aby zorganizować najlepszą imprezę, o której każdy będzie mówił.
Udało się to osiągnąć jego dziewczynie, kiedy organizowała swoje przyjęcie urodzinowe. Wszystko potoczyło by się dobrze, gdyby nie spotkanie wrednego Taehyunga.
Kim Taehyung, najbardziej pożądany chłopak w szkole.
Syn dyrektora oraz przyjaciel przewodniczącego.
Spotkanie Jeona Jungkooka na urodzinach Ha Rin, to najbardziej wkurzająca sytuacja w jego życiu. Gdyby nie to, że chłopak po alkoholu przystawiał się do siostry Tae, może nie dostałby po mordzie.
-HEJ! Taehyung, zostaw go!- krzyczała wystraszona dziewczyna, widząc jak siedzę na Kookim i biję go pięściami.
-Mówiłem ci pedale, że masz się nie zbliżać do mojej siostry.- wstałem z chłopaka poprawiając włosy, równocześnie go ostrzegając.
-Mam dziewczynę, gościu.- oznajmił, podnosząc się z ziemi i ledwo stojąc na nogach.
-Jesteś ślepa Ha Rin?- westchnąłem, spoglądając na zmieszaną dziewczynę.
-Nie mieszaj jej w to!- krzyknął Kook.
-Daj sobie z nim spokój i znajdź kogoś, kto faktycznie się tobą zaopiekuje, bo Pan Jeon myśli jedynie o tym żeby Cię zaruchać.- odparłem obojętnie, po czym opuściłem towarzystwo i udałem się do łazienki.
-Możemy pogadać?- zapytała mnie dziewczyna, zanim wszedłem do WC.
- Ha Rin, pogadamy jak wytrzeźwieję. Nie obraź się, ale będę się zawijał i jeszcze raz wszystkiego najlepszego.
-Dzięki Taeś.- odparła i poszła bawić się dalej. Po załatwieniu swoich potrzeb opuściłem imprezę i udałem się do domu. Po powrocie wziąłem szybki prysznic i włączyłem swoją ulubiona dramę, którą oglądałem do samego rana. Był weekend, więc nie musiałem wstawać do szkoły. Zasnąłem około godziny 4:00, a wstałem po 13:00. Nie wypiłem za dużo alkoholu, więc nie miałem problemu z kacem. Zjadłem śniadanie, a zaraz po tym udałem się na spotkanie z Yoongim, którego traktowałem jak starszego brata. Chodziliśmy po mieście, a wieczorem poszliśmy do kina na horror. Przed salą spotkałem tego pedała ze swoją paczką i oczywiście doszło do kolejnej sprzeczki pomiędzy nami. Yoongi podbił oko jednego z kolegów Kooka, a reszta po prostu uciekła. Mój wróg oburzony zachowaniem swoich kolegów złapał mnie za rękę i warknął.
-Masz zamiar ciągle toczyć wojnę pomiędzy nami?
CZYTASZ
desirable ~ Taekook [ZAKOŃCZONE]
FanfictionJungkook to kapitan szkolnej drużyny baseballowej oraz druga połówka bogatej uczennicy Ha Rin. Jeon na imprezie urodzinowej poznaje chłopaka, który po pewnym czasie skrada mu serce. -Po prostu sprawił, że się w nim zakochałem