#4

5.6K 183 12
                                    

Hyra brenda dhe pash ate. Shefin dmth. O zott me ndihmoo. Kishte nje fytyr shum fuckin te bukur. Nuk e di pse po per her te par u ndjeva ndryshe kur pash nje mashkull. Nuk ja hiqja dot syt. Por u kujtova qe ishin urdhrat e atij qe te me rrembenin dhe prej atij gjendesha ketu.

-hej, emili. Une quhem Ivan dhe ndoshta Sandri te kam then qe un jam shefi.
-perse me ke rrembyer?
-oh e dashur do te te tregoj gjithcka me von, por tani nuk esht momenti i duhur. Do vij koha qe do zbulosh gjithcka. Tani do te te flas pak per veten dhe gjithe kete vend sepse duhet te dish gjithcka, duke ditur qe do jetosh gjate ketu. Ku i dihet mbase dhe gjithmon.
-te genjen mendja-thash me gjysem zeri per te mos u degjuar prej tij.
Damn ishte kaq hott. Se di se cfare me gjeti, e shikoja gjithe pasion. E doja per vete ate njeri edhe perse se njihja se kush ishte.

-Tani, une drejtoj nje bande te perbere prej shume personash. Nje bande mafiash.
-siiii?-ulerita
-mos u frikesoo, jam me i fuqishmii nga te gjitha bandat e tjera, sme ben dot njeri asgje.
-si ka mundesi qe nje djal kaq i mir sa ty mund te jete pjese e mafias. Nuk arrij ta besoj dot.
-besoje e dashur. me behet qejfi qe mendon se jam shum i mir dhe eshte nje fillim brilant- buzeqeshi ne menyr djallezore.

Uups e kisha then me ze te larte... gjithesesi.

-Tani po therras Sandrin te te drejtoj per ne dhome. Do takohemi cdo dite kotele. Do t'ja kalojme shume bukur me beso.

ai m tha koteleee... o zottt, me ra fati n der 😂.
Bera nje fytyr te merzitur, sepse nuk doja te shkoja te ajo dhome. Ajo ishte shume e erret dhe shume e frikshme. Gjithsesi s'mund te kerkoja shume gjera na jeta sepse ne fund te fundit e rrembyerr isha.

-kotele, pse u merzite ?
-jo, s'kam gje.
-me thuaj urgjent cfare ke- ngriti pak zerin
-thjesht s'ndihem rehat te ajo dhoma ku isha n fillim.
Erdhi afer meje dhe me po me shikonte ne sy. Nuk i perballoja dot syt e tij. Me benin ta pelqeja akoma dhe me shume.
-hajde me mua dhe me zgjati doren.
U nisem dhe pas pak mberritem para nje dere. Po mendoja se cfare ndodhej aty brenda , por kurioziteti im u shua menjeher sepse ai e hapi deren.

-kjo eshte dhoma jote- tha Ivani.
e pash e habitur dhe papritur buzeqesha e lumtur.
-kotele mendove vertet se do te te lija ne ate dhome.
-faleminderit, qe po me trajtoni mir,sepse une vetem nje e rrembyer jam,-thash.
-kjo nuk eshte asgje.
-faleminderit dhe njher shef.
-mos me thirr shef.. me thirr thjesht Ivan. Tani mund te qetsohesh dhe per cdo gje qe te nevojitet vetem therrit sepse sherbyeset jane ne dispozicion ne cdo minut.
-po me trajton shume mir Ivan dhe eshte e habitshme. C'plane ke ?
-do zbulosh cdo gje ne momentin dhe kohen e duhur. Dhe po te paralajmeroi nqse ke ndermend qe te largohesh, mos thurr endrra kot sepse do jesh 1 vet kundra 1001 vetve.- tha dhe u largua.

Ather planet e mia per tu larguar kane per te qen pa rezultat sepse ktu ka me shum roje se c'duhet. Por duhet te zbuloj planet e tij. Perse gjith ky mirtrajtim per nje te rrembyer.

Ishte ora 1 e drekes dhe ndiehesha verte shume e keputur. Me mir sikur te beja nje sy gjum. U shtriva dhe ndieva nje relaks te papar. Ai krevat qe dashuri me vete.

Kam postuar disa pjese sot dhe do vazhdoj te postoj. Shpresoj t'iu pelqej dhe kjo pjes.
Vote and coment

Je imja  ( I Perfunduar)Where stories live. Discover now