#5

5.1K 170 6
                                    

U zgjova dhe pashe oren. Ishte ora 6. Sa shume qe kisha fjetur dreqin. Ne ate moment me erdhi mami dhe motra ne mendje.

Me kish marr malli per ato te dyja. Pavarsisht se Altea ishte nje mistrece e madhe e dua me verte shum.

Mendova ti kerkoja Ivanit nqse do me lejonte tu beja nje telefonat dhe tu thosha q jam mir sepse do jene ne merak shume te madh.

U ngrita per te ber nje dush dhe mendova se kishte ndonje pal rroba ne dollap per tu nderruar dhe hapa dollapin dhe cfare te shoh ishte i mbushur i teri me rroba. Mora nje kostum sportiv gri dhe shkova te lahesha. Mbarova dhe dola na dhoma.

-emili, isha duke ardhur per te ty - degjova zerin e sandrit.
-ckemi sander. Doja te takoja Ivanin. A eshte ne shtepi ?
-jo emili... ka dal por do kthehet se shpejti.
-mund te me therrash em .. si mund ta kaloj kohen une? Ndonje gje interesante per te bere ? -pyeta sandrin .. sepse me te vertet s'dija si ta kaloja kohen.
-nqse deshiron mund te shikosh ndonje film ose se di cfare te pelqen te besh ?
-a ka play station?
-kaa... - tha me nje ze paksa te habitur
-hajt luajm pra- thash menjeher
-ti di te luash ?
-jo i dashur sander. Do me mesosh ti ? Perderisa thash hajde luajm dmth qe di.
-okej...cfare do te luajm?
-blur
-okej
- un po iki te marr ndonje gje per te ngren sepse po vdes per buke.
-ne rregull, po bej gati ps qe te luajm, mos u vono.

Shkova ne guzhine dhe hapa frigoriferin dhe pash nje shumellojshmeri gjerash brenda saj. Por syri spo me zinte ate qe doja un keshtu qe fillova te kontrrolloja bufet. Dhe ja me nne fund e gjeta. Mora 2 feta buk i leva me cokokrem dhe ika te sandri perseri.

Filluam t luanim.. e kisha marr seriozisht lojen. Ishim 5-4 per ate duhet ta fitoja ptjt kete pist...ja arrita qellmit dhe finalja. Ne fillim isha une ne avantazh por ai filloi te dilte para.

-mesa duket e paske gjetur ca t besh-u degjua zeri i Ivanit me te qeshur.
Nuk fola se duhej te perqendrohesha te loja.. por sandri fitoi
-qenke e zonja tha sandri te lumt
-flm flm
-sander kam nje mision per ty ngrihu qe te ta shpjegoj... emili qendro ketu kthehemi pas pak.

-mirupafshim em - u degjua sandri
-pafshim.

 Ivan erdhi edhe u ule prane meje.
-si fjete kotele ?
-shume mire, por...
-cfare ka ?
-doja te te kerkoj dicka
-fol
-mamaja ime do jet bere shume merak per mua dhe jam e sigurt qe ka lajmeruar polici dhe t gjitha, a mund ta telefonoj dhe ti them qe jam mir ? Te lutemmm
dhe po beja syt tamam si nje kotele qe te me lejonte ta merrja.
-oke, por nuk do i japesh asnje sqarim.

New new. Shpresoj tju pelqej. ❤

Je imja  ( I Perfunduar)Where stories live. Discover now