#18

3.9K 124 5
                                    

Festuam deri ne agim. Oh ka qene nata me e bukur. Gjithcka ishte perfekt. Dekorimi, ushqimi , dritat, gjithcka.

Por mungonin dy persona shume te rendesishem per mua. Mami dhe motra ime. E di qe ato do ken qare shume, pasi une nuk isha me to ne diten me te rendesishme timen.

Por nqse mami do mesonte qe une kisha pranuar per martese, me njeriun qe me rrembeu sdo pritej aspak mire.

Mora shume dhurata por do i hapja te gjitha neser. I falenderova te gjithe dhe u nisem per shtepi.

U ngjita me Ivanin per te dhoma ime.

-faleminderit, Ivan. Ke per ditelindjen time me te bukren nga te gjitha vitet.
-per ty bej gjithcka.

U afrua dhe filloi te me puthte qafen. Duart e tij po eksploronin trupin tim dhe papritur zinxhiri i fustanit po fillonte te hapej.

Ivan filloj te zhvishej dhe me hodhi n krevat...

Filloi te me puthte ne te gjithe trupin. Dhe filloi te me hiqte te brendshmet dhe

BIPPPPPPPPPPPPPP. ( e kuptoni vet cfare ndodhi qe mos ti shkruajm te gjitha 😂😂😂)

U zgjova ne mengjes e mbeshtjell me duart e Ivanit. Ishte ndjesia me e bukur.

-mgjesi jeta ime
-mgjes kotele. Opo ky propozimi po me fut ne mendime mua. Pse s'martohemi qe neser. Si thua ?
-jooo.. S'kemi bere asgje gati. Ne fakt le te jete e thjeshte, por duhen ftesat dhe veshjet tona. Ka pune kjo gje. Por pas 1 muaji eshte mire
-me duhet te pres dhe 1 muaj per te te bere gruan time perfundimisht.
-ke pritur thuajse 3 vjet jet. Mund te presesh dhe 1 muaj.
-patjeter shefe.

~~~pas 3 javesh~~~

Ftesat gati, vendi i dasmes po, dekorimi jes, ushqimet qe do coheshin ne rregull, veshjet tona jo.

Sot kisha proven e fustani. Do te shkoja ne oren 12 me Anen.

Aaa dhe nje lajm. Shkova takova mamin. Kur e takova desh me shtriu ne toke. Ishte shume e lumtur te me shifte pas kaq shum kohesh.

Si po ju duket ?
Lini mendimet tuaja ne koment.

Ly.

Je imja  ( I Perfunduar)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora