Emili do te shkosh deri ne supermarket, zbrit posht pa te folur dhe njehere tjeter-degjova zerin e mamas nje kat me poshte dhomes sime.Po zbres, me jep vetem 2 minuta kohe sa te nderrohem -thashe me ze te larte per ta degjuar mami. Pasi u nderrova dhe zbres shkallet me shpejtesi si gjithmon shkova ta pyesja se cfare duhet t blija.
Pasi me tha gjithcka degjoj nje ze: -Emili me bli nje akulloree te lutemmm !
Ishte altea motra ime e vogel acaruese qe gjithmone do me kerkoj ti blej dicka ..-Si urdheron zonjushe, tjeter gje deshiron? thash me inat dhe perplasa deren e shtepise.
Shkova te supermarketi 2 pallate me tutje shtepise sime dhe mora gjithcka me ishte kerkuar , bera pagesen dhe dola jashte supermarketit.
Duke ecur per ne shtepi nje makin range ndaloi ne krahe meje... hapi xhamin e makines , uli muziken e larte qe kishte vendosur dhe me foli:
-Ckemi bukuroshe, a deshiron te besh nje xhiro me mua? Nuk do te mbaj gjate. -degjova nje ze cuni.-Me fal, nqse te dukem ndonje nga ato k*r*at qe terhiqen nga cdo lloj cuni qe i ofrojn per te bere xhiro me makina ateher e ke gabim. Mund ta mbyllesh xhamin dhe te vazhdosh rrugen per te gjetur ndonje tjeter sepse para mund te gjesh shume qe do e pranonin oferten tende.
-Do pendohesh per kete. Do te shihemi shum shpejt Emili Shov. -dhe ndezi makinen dhe u largua.
Nga e dinte ky emrin tim ? Pse me tha do te pendohesh? Nga me njeh ?
Arrij ne shtepi dhe degjoj zerin e mamit: -Pse su vonove dhe pak me shume se e benim dhe neser dreken s'kishte problem. -tha mami me sarkazmen e saj.
Nuk i ktheva pergjigje. E ndjeva te nevojshme te flisja me shoqen time te ngusht Shailen dhe u ngjita ne dhome per ta marre ne telefon.
-Alo, Shail.
-urdhero Emili
-kam nevoj te takohemi, dua te flase dicka me ty.
-patjeter Em.
-po vij te shpia jote.
-ne rregull.Ashtu sic isha, zbrita perseri shkallet me shpejtesi dhe i thashe mamit
-ma, po shkoj te shaila. Nuk vonohem.
-ne rregull.
-puc.
Mora makinen time dhe u nisa per te shpia e Shailes. Ishte 10 min larg. Gjithe rruges po mendohesha per fjalet e atij tipit. Arrrita dhe trokita n deren e shtepise se saj.Em, hyr brenda-tha shaila. Shkuam te dhoma e saj dhe u ulem te krevati i saj.
Shail sot kur po kthehesha nga supermarketi nje djale me ofroi te beja nje xhiro me makinen e tij dhe sigurisht qe refuzova dhe me tha qe do pendohesha edhe qe do te shiheshim perseri shume shpejt. Me beri cudi qe dinte emrin dhe mbiemrin tim.Nga e dinte ai emrin?- pyeti shaila.
Nuk e dii.. dhe kjo me ka futur ne mendime. Ti e di qe une nuk kam aspak frik nga asgje dhe nga askush po me ben pershtypje fjalet e tij.
Dicka ka ne kete mes-thash.Kjo ishte pjesa e pare. Vote and coment per te pare fjalet tuaja per kete liber.
Lots of love for u guys ❤.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Je imja ( I Perfunduar)
RomanceAjo nuk trembej prej askujt.. por nje dite gjithcka merr kthese te papritur ...