Ate nate me zuri gjumi ne dhomen e Ivanit. Sigurisht e mbuluar nga lotet. Mund te kete qene e para here qe kam qare aq shume.
Te nesermen u cova heret. Me doli gjumi ne fakt. Po mendoja per gjithe kete qe ndodhi. Akoma s'arrija ta besoja.
Gjithsesi duhet te afrohem me Sandrin, ai mbetet vellai im.
Pasi mbarova nevojat personale , ora kishte shkuar 9. Zbrita posht per te takuar Sandrin.
Ai ishte ne guzhine. Shkova e perqafova me sa fuqi te kisha. Ai me perqafoi gjithashtu.
-pra jemi moter e vlla ë? Ndoshta duhet te ndihemi me fat qe e mesuam.
-yep vlla .
- a je me mir sot?
-po, shume me mire. Mbase te qetsohesha ishte me e mira.
-definetly 😂.-mgjess njrz - u degjua zeri i Ivanit. O zot sa i mir dukej sot. Se di pse po me dukej shum cuteeeeness overloaded. Dmth ai gjithmon duket i bukur 😌.
-mgjes mgjes
-une po shkoj ne zyre te shoh disa dokumenta.
-okee po vi dhe une me ty tha Sandri.Kur ata po iknin Ana u shfaq aty. Ajo shkoi puthi Sandrin dhe erdhi te une.
-pra gjithcka mir mes teje dhe atij?
-poo shyqyr zotit.
-mgjes iher 😂.
-mgjes Em. Cfare do te hash x mengjes?
-idk tbh. Si thua te bejme pancakes?
-oh cte vajti mir mendja.Hengrem mengjesin dhe pasi dola na guzhina perballem me ate Klajdin.
-uauu, ja ku u takuam serish zogez?
-zogez ik e thuaji ndonje tjetre, psikopat dreqi.
-gjithmone me nerva ngrihesh ti ?-tha ai dhe ngriti vetullen lart.
-poo kshu ngrihem. Te shqetson gje ty ? Edhe sikur, sesht se po me intereso shum.
-ojoj, rrushi qetsohu. Ne fakt doja te njiheshim. Me dukesh shume e bukur.
-me te vertett? - u shtira sikur isha shume e gezuar nga fjalet e tij.
-ne fakt po. A ke deshir te njihemi- dhe mu afrua shume afer.Aty u degjua nje dere te hapej me siguri e Ivanit, por ky tipi para meje me kishte ngulur syt dhe spo mi shqiste.
New new. Si po ju duket ?
Vote and comment
YOU ARE READING
Je imja ( I Perfunduar)
RomanceAjo nuk trembej prej askujt.. por nje dite gjithcka merr kthese te papritur ...